Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Torstaita ja viikonlopun odotusta huhtikuisille!

27.10.2005 |

Eilen illalla tuli ensimmäiset takuuvarmat liikkeet. Sintti taisi tanssia ripaskaa, niin maljon tuntui muljaavan, kun illalla kallistin itseni petiin. Mam-mam-tilda taisi kirjoittaa palautumisvaikeuksista. Mullakin on kroppa ja varsinkin jalat aina iltaisin sen tuntuiset kuin oli tullut tunti turpaan, vaikka varsinaista jumppaa en ole harrastanut. Aamulla oli taas pahaolo. Kun olin saanut lapsille puurot eteen, syöksyin vessaan kakomaan vatsahappoja. Jo viideltä, kun heräsin miehen lähtöön (taas parin päivän työmatkalla:() oli tuntunut kuvottavalta. Voi itku, toivattavasti tämä pahoinvointi menisi jo ohi. Toisaalta vähän pelottaa että on uusi mahapöpö tulossa. Olen kohta saavuttanut lähtöpainoni, kun edellinen vatsatauti pudotti kolme-neljä kiloa. Edellisissä raskauksissa oli tähän mennessä tullut painoa lisää jo 5 kg. Toisaalta loppusaldo ekassa lähenteli kahtakymmentä. Nyt on vielä suurin osa omista vaatteista mennyt päälle. Masu on kasvanut mutta takapuoli varmaaan pienentynyt. Rinnat ovat parin viime viikon aikana muuttuneet koviksi ja täysiksi. Täytyykin nyt nauttia täysin rinnoin, kun vielä viimeisen kerran on kunnon rinnat :). Sitten kun tämä kolmonen on imetetty, on näky varmaan aika surullinen. Tähän tämä lapsiluku saa sitten jäädä. Noissa kahdessakin on ihan kamalasti hommaa. Eilen kun olivat jälleen kerran aivan mahdottomia, ilmettelin mitä olen oikein tehnyt, kun vielä yhden halusin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuola on jossain (odotus osastolla) pino Huhtihurmureiden esittelyt, lasketutajat jne. Sinne vaan jonon jatkoksi niin, joku ihanan aktiivinen ihminen sen sitte päivittää listaan.

Terkut, Sande

Vierailija
22/22 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut niin kiire päivä, että vasta nyt ehdin pinoon :-) Flunssa ja silmätulehdus vaivaavat yhä, mutta antibiootit alkavat purra ja olo on jo kohtuullinen. Siksi lähdinkin aamupäivällä reippaana Iittalan ystävänmyyntiin... jonotin sisään 45 min ja kassalle toisen mokoman... Sitten ostin niin paljon, etten meinannut jaksaa kantaa laatikkoa autolle... Loppupäivän olenkin ollut ihan finaalissa, tyttö on saanut tuijottaa videoita ja äiti on maannut sohvalla. Todella fiksua rehkimistä... Huomenna otan kyllä levon kannalta ihan suosiolla.

Onneksi ystävämyynnistä tarttui mukaan sentään muutaman joululahjakin, ettei ihan " tuhlaamiseksi" mennyt. Pääkaupunkilaisille tiedoksi, ysmy on vielä huomenna (10-20) ja lauantaina (10-16) Arabiassa. Siellä oli edullisesti mm. kivi-tuikkuja, Mariskooleja, teemaa (ainakin valkoisia vateja, keltaisia ruokalautasia), paljon kattiloita ja pannuja yms.

Tisseistä muutama puhui. Minäkin nautin nyt kunnon täyteläisistä rinnoista varmasti viimeistä kertaa (ja mies, heh), seuraavan imetysrundin jälkeen voi olla ettei ole enää paljon ihasteltavaa ;-)

Kaksostenrattaita emme mekään aio hankkia, ikäeroa tulee 2 v 5 kk ja tyttö on jo nyt melko reipas kävelemään. Ajattelin myös kantaa vauvaa liinassa, kevään korvalla ei tarvitse enää niin paljon vaatteitakaan. Suhtauduin liinoihin alussa vähän skeptisesti, en ole yhtään luomu-hippiosastoa, mutta hankin kuitenkin trikooliinan ja tykästyin kovasti. Vauva viihtyi paljon paremmin kuin repussa, ja mulla ainakin Baby Björn onnistui painamaan juuri niitä päänsärkyhermoja olkapäissä, joten sen käyttö oli aika ahdistavaa. Myöhemmin hankin myös Patapum-repun (vastaava kuin Ergo), käytimme sitä paljon viime keväänä ja kesänä kun tyttö oli jo reilusti yli vuoden.

KÄvin tänään neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä. Tunsin jo aika paljon liikkeitä pari viikkoa sitten, mutta nyt flunssan iskettyä vatsassa on ollut jotenkin kovin hiljaista. Aloin olla jo vähän huolissani, ja kun kiltti terveydenhoitaja suostui ottamaan mut vastaan olin tosi helpottunut. Hienosti sieltä kuului syke ja välillä tuli monotustakin :-) Terkkari lohdutti, että pikakäynti on pieni vaiva mielenrauhasta. Viikon päästä onkin jo rakenneultra, saa nähdä suostuuko NKL:n tosikkokätilöt vahvistamaan Brunon epäilyksiä ;-))

Pipsukka 17+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla