Kumpi teillä voittaisi?
Avioriita aiheesta 'kissa vai koira'...
Mieheni haluaa koiran ja minä kissan. Toinen on vannoutunut koira- ja toinen kissaihminen. Kumpikaan ei suostu kompromisseihin.
Mieheni elämästä puuttuu jotain olennaista, jos hänellä ei ole koiraa. Minä taas olen vain helpottunut kun mieheni vanha koira kuoli ja voisin hankkia vihdoin kaipaamani kissan...
Kommentit (6)
ulkoiluttaa ja pärjää muutaman päivän itsekseen.
Me asutaan maalla, niin tekee tarpeensakin ulos, joten ei tarii tyhjennellä hiekkalaatikoitakaan.
Minä ja lapset haluttiin koira, ja olen aina ollut koiraihminen. Ottakaa molemmat.
Minusta on aina ollut kummallinen ajatus, että olisi koira- ja kissaihmiset erikseen. Jos pitää eläimistä, niin miksei molemmista?
Kun ottaa kummankin pentuna niin tottuvat toisiinsa ongelmitta. Mitä tuota riitelemään. Kahdesta lemmikistä ei ole sen enempää vaivaa kuin yhdestäkään.
Pennut tottuvat toisiinsa jo ihan pienestä alkaen.
Mutta minusta te ette ole valmiita ottamaan kumpaakaan, koska perheessä vastuu eläimestä on jaettava. kissan hiekka on vaihdettava ja koira ulkoiluttettava vaikka se joka eläin teoriassa olis olis vaikka sairaalassa tjms. Eli kun olette ratkaisseet pikku ongelmanne niin sittenvastaolette valmiitaottamaan eläimen/eläimiä.
Minä ja lapset haluttiin koira, ja olen aina ollut koiraihminen.
Ottakaa molemmat.