APUA! Ehkäisy petti,kolmas lapsi tulossa ja vauva 9kk!!
Esikoinen on vasta 2v7kk, vauva 9kk ja nyt tänä aamuna pelkoni osoittautui todeksi ja selvä plussa tuli.. . :( Miten voi pärjätä kun nytkin välillä väsyttää kovasti??
Kommentit (7)
Selviätte kyllä. Meillä huomasin olevani raskaana kun vauva oli 5 kk. Isompi lapsi 2 vuotta. Pari kertaa meinasi epätoivo iskeä, kun ympärillä ihmiset päivitteli, mutta yllättävän hyvin kaikki meni! Nyt lapset 5v,4v,ja 3v. Parhaita kavereita ja leikit sujuvat hyvin yhdessä.
kautta historian naiset ovat saaneet lapsia pienellä ikäerolla.. ennen kuin ehkäisy keksittiin. kyllä ne vaa jotenkin pärjäs.
onko teillä lastenhoitoa lähellä? isovanhempia?
Kannattais varmaan miettiä johtojen katkaisua jossain vaiheessa, näköjään olet aika hedelmällinen.
Kesällä -99 testi näytti ehkäisystä huolimatta plussaa, isommat lapset tuolloin 2v 10kk ja 1v 3kk.
Olihan se rankkaa. Ensimmäiset pari vuotta toivoin aamulla herätessäni, että olisi jo ilta ja pääsisi nukkumaan. Sitten menin töihin ja vaikka päivähoitormba oli myös raskas, niin työ toi vaihtelua arkeen.
Sen jälkeen kun nuorinkin meni kouluun, elämä helpotti kovasti. Nyt heillä ikää 14½v, 13v ja 11v.
Oli vaan pakko tulla kertomaan, kun itse olen nyt raskaana, odotan kaksosia. Esikoiselle ja kaksosille tulee 1v1kk ikäeroa, tai jos kaksoset syntyvät etuajassa, niin vielä vähemmän. Olen jo nyt niin väsynyt, kun esikoinen ei nuku yöllä eikä päivällä.... Kait me jotenkin selvitään....
kyllä selviit!!otat ihan rauhassa!et pingota!mies,mummut ja ystävät apuun!ja sulle aina joskus oma hetki.myöhemmin sit pääset helpolla kun lapset samanikäsiä.voimia sulle!!
6-, 4- ja 3-vuotiaat ennestään. Vauva 2kk enkä aloittanut pillereitä heti jälkitarkastuksen jälkeen. Testi näytti nyt plussaa, vaikka täysimetän! Ja tiedän joo ettei ole 100% ehkäisyVähän hirvittää, mutta eihän se yksi vauva enää missään tunnu tässä hässäkässä. Mies oli ihan onnessaan raskausuutisesta ja auttaa muutenkin, onneksi!! Välillä ihmettelen, miten kahden lapsen kanssa voi olla raskasta, anteeksi nyt vaan kauheasti!! Ja ihan töissäkäyvä ihminen olen...
Oli vaan pakko tulla kertomaan, kun itse olen nyt raskaana, odotan kaksosia.
Esikoiselle ja kaksosille tulee 1v1kk ikäeroa, tai jos kaksoset syntyvät etuajassa, niin vielä vähemmän.
Olen jo nyt niin väsynyt, kun esikoinen ei nuku yöllä eikä päivällä....
Kait me jotenkin selvitään....