Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla on ollut klamydia

Vierailija
23.04.2011 |

millaisia oireita teillä oli?

aiheuttiko tauti teille mitään vai oliko se oireeton?

aiheuttiko lääkitys mitään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se seuraava johon tartutin, sai jotain kirvelyä.

Lääkitys tehosi, ei sivuoireita.

Vierailija
2/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet vaihtelevat sukupuolenkin mukaan.

Itse olen mies ja virtsatessa oli kirvelyä ja menin lääkäriin, jossa tauti todettiin. Oli myös kuumeilua. Valitettavasti olin saanut sen yhden yön suhteessa ja uusi morsmaikku sai sen minulta. Paska alku suhteelle:( Molemmat oltiin sitten hoitokuurilla yhtä aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin labrahoitaja.

Vierailija
4/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nainen suositteli mua menee testeihin, onneks. Kiitos hänelle. Lääkkeet tehos, mutta kamalat sivuoireet. Taju meinas lähteä, oli niin tujut. Onneks kerkesin autolla kotiin ennenkun vaikutti, muuten ois tullut kolari. Ihme ettei kertoneet terveyskeskuksessa.

Vierailija
5/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja virtsatessa oli kirvelyä ja menin lääkäriin, jossa tauti todettiin. Oli myös kuumeilua. Valitettavasti olin saanut sen yhden yön suhteessa ja uusi morsmaikku sai sen minulta. Paska alku suhteelle:( Molemmat oltiin sitten hoitokuurilla yhtä aikaa...

Vierailija
6/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut alkoivat yli vuoden kuluttua tartunnasta. Tiedän nyt tartunnan ajankohdan suurinpiirtein, koska sain sen ex-poikaystävältäni joka oli käynyt pettämässä. (Huutelijoille: meiltä molemmilta testattiin sp-taudit ennen seksielämän aloittamista ja oltiin puhtaita, ja hän oli viimeinen jonka kanssa käytin pelkkää pilleriehkäisyä. Uuden poikaystävän, nyk. aviomiehen kanssa kondomia kunnes hänet oli testattu ja oli puhdas.)

Sitten se klamydian hoito: aloitin normaalilla 10 päivän antibioottikuurilla mutta sivuoireet olivat niin rajut että otin pika-antibiootit, eli yhden päivän vahvan antibioottikuurin.

Jouduin olemaan sängyssä sen päivän kun maha juoksi vetenä ja oli kuumetta, mutta seuraavana päivänä olin täysin kunnossa pientä väsymystä lukuunottamatta.

Olen todella kiitollinen ettei aviomieheni koskaan saanut tartuntaa vaan testi näytti puhdasta jopa oman positiivisen testini jälkeen.

Vierailija
7/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mies käyttänyt kumia?

Tuosta on aikaa 15 vuotta ja jotenkin en ajatellut järkevästi - humalassakin olin. No, ehkä tuo oli sellainen hyvä opetus siitä, että kumia kannattaisi käyttää. Oli aika vittumaista kun työnnettiin pumpulitikkua virtsaputkeen:) Hyvä tuuri myös, että tuli vain klamydia, joka on suhteellisen helppohoitoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi