Keskeytetty yhdyntä ja menkat myöhässä
Me ollaan käytetty keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä 8kk ajan ja se on toiminut hyvin. Mies on joka kerta osannut vetäistä ulos oikealla hetkellä. Ei kai silloin voi tulla raskaaksi? Meinaan nyt on menkat 3 päivää myöhässä:(
Kommentit (20)
ja tule sitten kertomaan koska laskettu aika on.
Miksi muuten teit tämän aloituksen, jos kerran mitään hätää ei ole, mitä nyt kuukautisesi ovat 3 päivää myöhässä.
kun luin netistä että jotkut on tullut raskaaksi kun ehkäisynä on keskeytetty yhdyntä. Mutta sit toisaalta en ymmärrä miten se on mahdollista jos yhdyntä on oikeasti keskeytetty. Jos menkat ei ala huomenna niin menen ostamaan testin.
ap
ja tule sitten kertomaan koska laskettu aika on.
Miksi muuten teit tämän aloituksen, jos kerran mitään hätää ei ole, mitä nyt kuukautisesi ovat 3 päivää myöhässä.
Milloin sulla oli viimeksi kuukautiset? Onko teillä yhdyntöjä säännöllisesti, siis myös ovulaation aikaan? Jos on, niin on mahdollista että olet raskaana. Jos et ole, niin käyttäkää tämän jälkeen jotain muuta keinoa, joohan.
kun luin netistä että jotkut on tullut raskaaksi kun ehkäisynä on keskeytetty yhdyntä. Mutta sit toisaalta en ymmärrä miten se on mahdollista jos yhdyntä on oikeasti keskeytetty. Jos menkat ei ala huomenna niin menen ostamaan testin.
apja tule sitten kertomaan koska laskettu aika on.
<a href="http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/453106?viikonvaih…" alt="http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/453106?viikonvaih…">http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/453106?viikonvaih…;
Israelilaiset tutkijat Zvi Zukerman, David B. Weiss ja Raoul Orvieto päättivät vihdoin tutkia, onko moisessa väitteessä mitään perää, koska yhtään tutkimusta aiheen tiimoilta ei ole koskaan tehty. Tutkimukseen osallistui 12 miestä, joista kolmella esiintyy erittäin voimakasta Cowperin rauhasten erittämän liman eritystä. Viisi miehistä kärsii nopeasta siemensyöksystä ja neljällä koehenkilöistä on niin sanotusti normaali seksuaalireaktio. Ryhmä oli toki pieni, mutta edusti hyvin erilaisia miestyyppejä. Tutkimuksessa analysoitiin jokaisen miehet kiihottumisen aikana erittämä neste, eikä mikään niistä sisältänyt siittiöitä!
Edellä mainittujen tutkijoiden mukaan syy siihen, miksi jotkut saattavat tulla raskaaksi keskeytetyn yhdynnän seurauksena johtuu siitä, että penis vedetään ejakulaation kynnyksellä liian myöhään pois emättimestä. Mies on siis ollut jo saamassa siemensyksyn, kun hän on vetänyt siittimen ulos emättimestä.
Mä olen joka kerta ite NÄHNYT sen siemensyöksyn joten mies ei ole voinut vetää liian myöhään ulos:(
ap
Jos tutkimuksessa on mukana 12 koehenkilöä, ei se millään tavalla vielä täytä luotettavan tutkimuksen kriteerejä. Netistä kyllä löytää jos jonkin näköistä huuhaatutkimusta yms. Ja vaikka siitä olisi uutisoitu jonkun lehden nettisivuilla, niin ei se siltikään välttämättä ole totta.
Keskeytetyn yhdynnän ehkäisyteho ei mikään huippuhyvä ole. Vasta sitten jos tehdään tuhansia ihmisiä koskeva koe, jossa koehenkilöt on koottu erityyppisistä miehistä (siis eri seksuaalireaktiot) ja tässä todetaan että yhdeltäkään ei touhutipoista löytynyt siittiöitä, niin ehkä sitten keskeytetty yhdyntä nostaa ehkäisytehoaan hiukan. Ja siltikin kannattaisi varmaan käyttää jotain muuta. Älkää nyt ainakaan ovulaation aikaan seksiä harrasta.
Jos nyt lähdetään siitä ettei mikään ehkäisy ole 100% varma.
Huonoiten toimivat on tuo keskeytetty yhdyntä ja "varmat päivät".
Mulle ei mahdu päähän että miten jotkut voi tosissaan kuvitella että nuo kaksi yllä mainittua olisivat oikesti varmoja. Nykyään on kuitenkin seksuaalivalistus pikkuisen parempaa kuin parikinkymmentä vuotta sitten.
Kun olimme suhteen alussa mieheni kanssa, käytin pillereitä ja miehelle kondomi. Mies ei itseasiassa tiennyt että käytän pillereitä, kunnes muutettiin yhteen. Tämän jälkeenkin käytimme kondomia kunnes aloimme yrittää lasta.
Oikeasti naiset. Järjen käyttö on sallittua, jopa suotavaa.
niin se on johtunut siitä että yksi kerta yhdyntää ei olekaan keskeytetty.
Cowperin rauhasen eritteessä (ns. touhutipoissa) ei ole siittiötä, mutta virtsaputkessa tai siemenjohtimissa voi olla siittiöitä edellisestä ejakulaatiosta, näin touhutipat voivat kuljettaa siittiötä.
Ehkä isompi keskeytetyn yhdynnän "epäonnistumismuoto" on ejakulaation tapahtuminen kahdessa osassa (siis ensin ennen orgasmia ja sitten vasta orgasmin aikana) Itse olen ainakin todistanut itseltäni tälläisen ilmiön, nimenomaan silloin, kun pitkittää orgasmia (vaihtaa asentoa tms.)
Cowperin rauhasen eritteessä (ns. touhutipoissa) ei ole siittiötä, mutta virtsaputkessa tai siemenjohtimissa voi olla siittiöitä edellisestä ejakulaatiosta, näin touhutipat voivat kuljettaa siittiötä.
Ehkä isompi keskeytetyn yhdynnän "epäonnistumismuoto" on ejakulaation tapahtuminen kahdessa osassa (siis ensin ennen orgasmia ja sitten vasta orgasmin aikana) Itse olen ainakin todistanut itseltäni tälläisen ilmiön, nimenomaan silloin, kun pitkittää orgasmia (vaihtaa asentoa tms.)
Ja kun hedelmöittymiseen ei tarvita kuin yksi tarmokas veijari niin.... 1+1 voi hyvinkin olla 3
ja pari kertaa on menkat ollut jostain syystä muutaman päivän myöhässä. Totta kai raskaus on mahdollinen, ja se riski on otettava jos tätä "ehkäisyä" haluaa käyttää. Mutta mulla on menkat olleet muuten vain myöhässä. Ja mitä enemmän stressaat, niin sekin myöhästyttää menkkoja entisestään. Voithan tehdä testin, niin saat varmuuden.
13 vuotta, eikä ole yhtään vahinko lasta. Eli joillakin se toimii.
Asento vaikuttaa myös. ei yleensä olla lähetyssaarnaajassa, koska siinä vaikea kontrolloida tulemista.
Lisäksi itse tiedän ovulaationi.
Lapsia meillä on 4 ja 2 niistä on saanut alkunsa ekasta kierrosta, yhtä yritettiin yli puoli vuotta ja yhtä kolme kuukautta. nämä siis tarkoituksella tehtyjä.
kuinka vanha sä olet???tiesitkö,ennenvanhaan melki kaikil oli 8 lasta..................................................................................vinksvinks..................
jos sitä osaa käyttää. Touhutipoissa ei ole siittiöitä. Kaikki miehet eivät vain osaa keskeyttää ajoissa.
jos on ovulaation ajankohta lähellä.
Ehkä sun pitäisi lukea ehkäisyn perusteet, googleta.
me ei vaan olla koskaan tultu. vasta kun on jätetty keskeyttämättä niin sit on napannu heti. Mut voi silti tulla et testaamaan vaan. ja onnea toivottuun tulokseen.
Meidän keskeytetty yhdyntä täytti just 2v :P
Hyvin se toimi ekat 7 vuotta... (jona aikana tosin saatiin kaksi ihan suunniteltua lasta)
ja jatkaa käsin loppuun asti. Ja olen lukenut että touhutipoissa ei ole siittiöitä toisin kuin ennen on luultu.
Ap
ja jatkaa käsin loppuun asti. Ja olen lukenut että touhutipoissa ei ole siittiöitä toisin kuin ennen on luultu.
Ap
Kyllä meilläkin vatkattiin käsin loppuun asti, mutta kun lopputulos oli vauva, niin ois ollut sama nautiskella loppuun saakka. =)
Lue nyt vaikka täältä oikeata tietoa
http://www.tohtori.fi/?page=1750363&id=6846798
Ja olen lukenut että touhutipoissa ei ole siittiöitä toisin kuin ennen on luultu.
Ap
http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/453106?viikonvaih…
Israelilaiset tutkijat Zvi Zukerman, David B. Weiss ja Raoul Orvieto päättivät vihdoin tutkia, onko moisessa väitteessä mitään perää, koska yhtään tutkimusta aiheen tiimoilta ei ole koskaan tehty. Tutkimukseen osallistui 12 miestä, joista kolmella esiintyy erittäin voimakasta Cowperin rauhasten erittämän liman eritystä. Viisi miehistä kärsii nopeasta siemensyöksystä ja neljällä koehenkilöistä on niin sanotusti normaali seksuaalireaktio. Ryhmä oli toki pieni, mutta edusti hyvin erilaisia miestyyppejä. Tutkimuksessa analysoitiin jokaisen miehet kiihottumisen aikana erittämä neste, eikä mikään niistä sisältänyt siittiöitä!
Edellä mainittujen tutkijoiden mukaan syy siihen, miksi jotkut saattavat tulla raskaaksi keskeytetyn yhdynnän seurauksena johtuu siitä, että penis vedetään ejakulaation kynnyksellä liian myöhään pois emättimestä. Mies on siis ollut jo saamassa siemensyksyn, kun hän on vetänyt siittimen ulos emättimestä.
Mä olen joka kerta ite NÄHNYT sen siemensyöksyn joten mies ei ole voinut vetää liian myöhään ulos:(
ap