Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa kiltit 34-vuotiasta, miten "freesiksi"?

Vierailija
22.04.2011 |

Tunnen olevani niin kankea ja plösö, vaikka harrastankin liikuntaa (käyn salilla ja lenkillä).. ikä alkaa näkyä, valitettavasti, ja se pelottaa.. haluaisin olla freesi ja jopa nätti, kun tietäisin miten pitää huolta itsestä oikein..

Vhh-dieettiä olen ajatellut näin ensi alkuun, mutta mitä muuta, vettä litratolkulla per päivä vai..? Iho on niin huono mulla, huokoset isot ja näppyjä tulee herkästi.. Kasvonpiirteet kylläkin ihan kauniit. Mutta en ole jaksanut talven mittaan itseäni juuri hoitaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti leuan alla mulla on (omasta mielestäni ainakin) liikaa rasvaa, vaikken lihava ole mutta sellainen löllö siellä on, vähän kuin heltan alku, en halua sellaista!! Miten kasvoista voi "laihtua"?

ap

Vierailija
2/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki 7 kilon painon pudotus ihmeitä normaalipainon ylärajoilta painoindeksiin 20,5-21. Kasvotkin kiinteytyivät. Ikää vuosi enemmän kuin sulla.

Liikunta, erityisesti juoksu on kiinteyttänyt reisiä. Vatsa on hieman löysänahkainen ja arpinen kolmen lapsen jäljiltä, mutta aika harvoissa vaatteissa sitä esitellään.

Ensin menet kasvohoitoon. Sitten alat hoitamaan ihoasi hyvillä, mutta hellävaraisilla tuotteilla. Itse käytän apteekkikosmetiikkaa. Hyvä puhdistusaine ja kasvovesi, sekä iällesi sopiva voide. Opettele meikkaamaan ja käyttämään valokynää, jos et vielä osaa. Itse meikkaan töihin kevyesti, mutta juhliin sitten enemmän. Viime juhlareissulla multa muuten kysyttiin paperit, mutta ehkä siellä oli hämärää tai portsarilla oli huono näkö. ;)

Opettele olemaan tyytyväinen itseesi. Ei kolmivitosen tarvikaan näyttää kakskymppiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti muiden mielestä lihava olen, en ole ihan vasta puntarilla käynyt mutta noin 74kg/170cm.. roikkuvaa mahaa tmv ei ole, olen kuitenkin kiinteä, ja salilla käynti on ehkä nostanut painoa jonkun verran. Karppaus tekee kyllä hyvää, kun vain jaksaa sitä ruokavaliota noudattaa, mutta.. no, ehkä yritän uudestaan. Viime kesän karppasin, ja olo oli mainio!

Mutta tosiaankin, eilen kun katsoin itseäni peilistä niin huomasin, että kyllä ikä näkyy, ei siitä mihinkään pääse, ja leuanalus "roikkuu". Silmät on jotenkin syvällä päässä, mistä sekin johtuu.. vaikka muuten kauniit silmät onkin ;D Monenlaista "pikkujuttua", mikä itseä häiritsee.

ap

Vierailija
4/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nahka löysistyy, sitä ei ilman veistä saa muutettua. Leuanalus ja posket alkavat pikkuhiljaa roikkua, ei sille voi mitaan. Sen sijaan kasvojen ihon hoito tekee ihmeita, terve, kauniinvärinen iho nuorentaa. Eli kasvohoitoon ja kunnollinen hoitorutiini päälle. Lisäksi hiukset vaikuttavat paljon, oikealla leikkauksella ja mahdollisesti värillä on todella vaikutusta! Sitten vaan pitää opetella se rutiini pitää hiukset trimmissä ja laitettuna.

Vaatteilla ja asusteillakin saa paljon aikaan, itse pidän mielusti jotain kirkasta (koru tai valkoinen paita) kasvojen alla.

Vaikeinta minusta on ylläpitää rutiinia joka tuntuu luontevalta mutta saa minut pysymään huoliteltuna. Olen luonteeltani sellainen "jos nyt vähän ripsaria"- tyyppi, tässä iässä se vaan ei enää oikein riitä pitämään itsekuvaa miellyttävänä. :)

39v.

Vierailija
5/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten vaikuttaa riittävä yöuni, ulkoilu ja veden juonti ulkonäköön?

ap

Vierailija
6/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Säännöllinen liikunta (itselläni 4 krt/vko)

-Hyvät ihonhoitotuotteet ( Lancomen genifique nutrics-voide on loistava, suosittelen;), eli puhdistustuotteet+voiteet ja sit naamio+kuorinta oman ihotyypin mukaan

-terveellinen ruokavalio (hiilarit minimiin, herkuttelen kylläkin mutta en mätä kilotolkulla)

-käyn säännöllisesti kampaajalla, hyvä leikkaus+väri

(noin 2-3kk välein)

-Omalle kropalle sopivat nuorekkaat vaatteet

(Jos oma tyyli hakusessa niin hyviä vinkkejä saa Esim. Vilasta- ja Vero Modasta, stailistin palveluja siis;)

- kevyt meikki

Itselläni ikää kohta 36v ja yleensä mua luullaan aina 10v nuoremmaksi;) (kolme lastakin on;).

Olen huomannut, että laadukkailla ihonhoito tuotteilla ON OIKEASTI MERKITYSTÄ tässä iässä. Esim. just tuo Lancomen voide tekee ihon heleäksi ja pehmeäksi....Urheilu taas pitää kropan kuosissa;)

Vierailija
7/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

“A woman of my age needs diamonds near her face, to give a sparkle”

Vierailija
8/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

“A woman of my age needs diamonds near her face, to give a sparkle”

Jos pitää itsestään huolta, niin kyllä se näkyy:)

T.edellinen

Vierailija
9/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan mene kosmetologille ihon puhditukseen ja hommaa ihollesi sopivat hoitotuotteet. Sä olet vielä tosi nuori, ei sun iässä pitäisi vielä niin rupsahtaa.

5 kiloa pois, niin huomaat kyllä eron. Mulle ainakin tulee juuri leuan alle helttaa, jos lihon, mutta laihduttamalla lähtee.

Vierailija
10/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tässä iässä näkyä selvästi. Tupakointi. Jos poltat, lopeta, se näkyy ihossasi.

Itsestäni olen huomannut, että alkoholiakaan ei kärsi juurikaan juoda ja rasvaiset ja suolaiset ruuat todellakin turvottavat ja näkyvät naamassa.

t. numero3

Vierailija
11/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kasvohoitoon, ultraäänipuhdistus on loistava suurihuokoisen ihon kirkastaja. Tai joku hedelmähappohoito voisi myös sopia.

Semmoset dietit jotka kovasti rajoittaa ruokavaliota (kuten vhh) ovat pidemmän päälle huonoja, koska niitä ei jaksa noudattaa. Mitä jos kokeilisit vaikkapa vanhaa kunnon lautasmallia? Eli puolet kasviksia, 1 neljäsosa perunaa/pastaa/riisiä ja 1 neljäsosa proteiinia eli kalaa/kanaa/lihaa. Halutessasi voisit kokeilla noita viljoja korvata vähän ravinteikkaammilla vaihtoehdoilla eli esim. ei riisiä vaan sen sijasta linssejä/ohraa/kinoaa. Älä siis yritä rajoittaa, etsi vaihtoehtoja :)

Hienoa että liikut jo, ehkäpä joku uusi laji olisi nyt paikallaan jotta saisit siihenkin hommaan vähän piristysruisketta? Mieti mikä kiinnostaisi ja lähde kokeilemaan.

Minusta tuntuu että tuo rupsahtamisen tunne on aika pitkälti sun pään sisällä. Etsi vähän inspiraatiota lehdistä, netistä ja kevään auringosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme