Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvajuhlaohjelmaa?

Vierailija
22.04.2011 |

Ollaan järjestämässä ystävälle porukalla vauvajuhlia, häneltä parisuhde päättynyt ja odottaa yksin, niinpä ajateltiin vähän yrittää piristää odotuksen loppumetrejä, vaikka yleensä kaveripiirissä ei tällaisia bileitä ole vietetty.

Suunnitelmissa on lähinnä yletöntä herkuttelua ja lahjoja tulevalle äidille, ehdottakaa muuta?

Hyviä lahjavinkkejä? Huumoriakin saa ola kehissä, mutta ei tosiaan parisuhteeseen viittaavaa mieluusti. Kuuluuko näihin perinteisesti jotain muuta ohjelmaa? Mitkä on olleet teidän lempiherkkuja loppumetreillä, mitä kannattaa tarjota?

Kaikki vinkit otetaan vastaan suurella kiitollisuudella!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hormonit hyrrää.

Itse tekisin teemaillan, koska jos tarjoatte sitä ja tätä voi itse "sankarille" tulla mielleyhtymää ex:n ja paha mieli.

Lahjaksi kaikkea ihanaa äidillekin, rasvoja, hierontaa jne.

Vierailija
2/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia temaksi? Itsellä nyt lyö ihan tyhjää...

T. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ystäviä olette!

Minut vietiin päivän alkajaisiksi kokovartalohierontaan. Se oli aivan luksusta viimeisimmillään raskaana ja rentoutti hyvin. Hieronta on sellainen luksusjuttu, jota ei (varsinkaan tuoreena äitinä) tule koskaan itse ostettua. Ja varsinkin tässä tapauksessa, kun hierojaa ei löydy omasta takaa (mies). Kannustaisinkin tulevan äidin hemmotteluun! Hieronta, hyvää ruokaa, alkoholittomia drinkkejä... Kootkaa äidille lahjaksi tulevan äidin oma "survival kit": käsirasvaa, rentouttava hius- tai kasvonaamio, fazerin sininen, salmiakkia jne.

Voisitte myös koota pienen leikekirjan, lisätä sinne valokuvia, muistoja ystävästänne, vinkkejä ja tsemppejä lapsenhoitoon. Lisätä vaikka oman puhelinnumeron mukaan ajatuksella, että tämä ystävä auttaa hädässä.

Tuokaa valokuvia vieraista lapsina ja antakaa tulevan äidin arvata, kuka kukin on. Nämä kuvat voi lisätä siihen leikekirjaan.

Lapsen synnyttyä kaikki pyörii sitten sen lapsen ympärillä, lapsi saa huomion ja lahjat, niin itse juhlistaisin vauvajuhlissa tulevaa äitiä itsessään. Sen sijaan että jokainen vieras tuo 50-senttisen bodyn vauvalle, niin ne bodyrahat voi pistää yhteen ja hemmotella niillä tulevaa mammaa. Se muisto kantaa pitkälle, kokemusta on. :)

Vierailija
4/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, ostakaa sille ja itsellenne 5 vuodeksi spärdärit. Ei mulla muuta, kiitos

Vierailija
5/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, ostakaa sille ja itsellenne 5 vuodeksi spärdärit. Ei mulla muuta, kiitos

Ja ei tosiaan osteta spärdäreitä, eiköhän hän pärjäile niillä äp- pakkauksen muutamilla ne seuraavat viisi vuotta.

Kiitos vastauksista, taidetaan panostaa siis tosiaan tuohon äidin hemmotteluun, mietittinkin että lahjoja voitaisiin yhdistää, niin saa vähän arvokkaampaa ja pienituloisetkin voi osallistua helposti. Ja täytynee varata nenälinoja tukkupakkauksin, itsekin aika helposti liikuttuvana ja juurikin raskaana varmaan tulee tihrustettua sankarin ohella:)

Lisää vinkkejä otetaan vastaan! Ap

Vierailija
6/6 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yks ohjelmanumero oli sellainen, että kaikki saivat arvuutella tulevan vauvan "tietoja", eli jokainen kirjoitti lapulle:

vauvan syntymäpäivä:____________

vauvan syntymäpituus:___________

vauvan syntymäpaino:_____________

vauvan nimi:__________________

ja laput sitten laitettiin kirjekuoreen.

Niitä oli hauska sitten minun äitinä katsoa sekä ennen vauvan syntymää että syntymän jälkeen :)