Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko nipottaja, kun mies yrittäjänä on aina töissä. Aamuseitsämästä

Vierailija
22.04.2011 |

iltayhdeksään käytännössä. Myös minä olen töissä, 8-10 tuntia päivässä vieraalla. Hoidan lapset, kodin ja arjen pyörityksen. Mies tulee illalla kotiin, avaa kaljatölkin-3 tölkkiä ja rentoutuu siis hetkisen. Tämä toistuu JOKA ikinen ilta. Minä sitten joko saan seurustella hetken hänen kanssaan tai mennä nukkumaan, jolloinka hän pirauttaa kaverille. Ja mua sitten voi Ärsyttää tämä kuvio!!! Mitähän sinä tekisit minun saappaissani? Jaksaisitko? Kun minä haluaisin enemmän aikaa yhdessäolonn yms., mutta hänelle tuntuu riittävän vain yrityksensä =((. Olen turhautunut ja yksinäinen...Vinkkejä iloon, kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan samanlainen tilanne. Tosin silloin harvoin, kun miehellä on vapaapäivä, tulee hänen lapsensa edellisestä liitosta meille ja sitten mies viettää aikaa tyttärensä kanssa... Eli yleensä lähtevät jonnekin reissuun ja hups heijaa, taas sitä ollaan yksin lasten kanssa siivoamassa... Ja juu, pari oluttölkkiä on meidänkin illan kohokohta :(

Toinen nipottaja täällä...

Vierailija
2/2 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku muukin on samassa jamassa...tuntuu vaan, että oma elämä ja energia menee kaikki siihen toisen tukemiseen ja hänen unelmansa mahdollistamiseen. Missä on mun unelma idyllisestä perhe-elämästä ja yhdessäolemisesta? Painava olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä