Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodissa nähtyä

Vierailija
22.04.2011 |

Olin tutustumassa lapseni tulevaan päiväkotiin. Päiväkoti on iso (n. 100 lasta). Pihalla yksi 5-vuotias lapseni ryhmässä etuili jonossa toista samanikäistä. Lapselle puhuttiin todella tylysti. Sanottiin 'jos yhtään enää napiset, joudut jonon viimeiseksi'. Ja 'nyt hiljaa niin minä selitän asian toiselle tädille'. Ei ehkä se, mitä sanottiin, mutta äänensävy oli todella tiukka ja lapsi selvästi ahdistui.

Vähän pelottaa laittaa oma lapsi tuollaiseen laitokseen :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEillä ei sukulaisia, jotka voisivat auttaa. En voi ottaa riskiä, että hoitaja on huono tai tulee poissaoloja tms. Päiväkoti kuitenkin aina auki ja joustavampi vaihtoehto.

Vierailija
2/3 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylyltä hoitolapsille puhuessani. Jos on sata kertaa vuoden aikana hokenut jollekin saman asian, niin sillointällöin saattaa tympäistä.

Silti tiedän lasten kovasti pitävän minusta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaan puututtiin napakasti! Olisiko see muita kohtaan oikein, että yksi ryhmästä ohittelee muut eikä noudata samoja ohjeita? Et voi myöskään tietää lapsen taustaa. Jotkut lapset tarvitsevat tiukemman puhuttelun kun toiset.

Ja niin kuin ed. kirjoittaja sanoi, voit aina palkata hoitajan kotiin.

Minä olisin äitinä tyytyväinen, kun tietäsisin, ettei lastani pääse toiset lapset alistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme