Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein että veljeni saa lähes kaiken "ilmaiseksi"?

Vierailija
21.04.2011 |

Maksaa toki omat henkilökohtaiset menot, kuten auton tms. Mutta asuu edelleen vanhempiemme luona, käy töissä. Ei maksa/tarvitse maksaa mitään asumisesta, ruuasta, äiti pesee pyykit yms.

Tässä taannoin pisti todella vihaksi kun isäni kertoi x:n ostaneen uuden auton, ja tietenki ilman lainaa!!! Minulla ja perheelläni asunto- ja autolainat maksettavana, käymme kumpikin töissä ja olemme 2 lapsen vanhempia. Ylimääräistä rahaa ei ole, mutta pärjäämme.

Miten aikuinen ihminen voi asua näin vanhempien siivellä ja vanhemmat sallivat sen.

Itse en kyllä osia veljeni kanssa vaihtaisi, mutta myönnetään että joskus olen kateellinen..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukea veljelle voidaan pitää ennakkoperintönä. Pesänjaossa veli ei välttämättä saa enää mitään vaan kaikki tulee sulle.

Vierailija
2/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan sullakin mahdollisuus ollut valita: mitäs menit naimisiin, mitäs teit lapsia, mitäs otit lainat. Kukaan ei pakottanut, se oli oma valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kadehdit peräkammarin poikaa, joka on todennäköisesti yleinen vitsi. (Kyse on ilmeisesti reilusti aikuisikäisestä miehestä?)

Vierailija
4/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veljesi on niin rassukka, ettei halua omaa elämää, niin sääliä hän tarvitsee, eikä kadehtimista. Mieti oikeasti jaksaisitko vanhempiasi joka päivä...

Mun veljeni asuu vanhempieni lähellä ja oli kauan sitten työttömänä ja haki lihat yms. aina kotoa. Nyt on taas ollut hetken työttömänä ja äitini ostaa hänelle paljon ruokia. Sinänsä ihan ok, mutta kun veljeni käyttää rahansa röökiin ja bisseen... Mutta lähinnä mua säälittää, ettei noin fiksu, ammattitaitoinen ja koulutettu jätkä uskalla hakea töitä :(

Mulla on perhettä ja rahaa ei ole koskaan liikaa, mutta silti olen onnellinen, että tullaan hyvin toimeen, on ruokaa ja lomallekin päästään joskus.

Vierailija
5/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kadehdi veljeäni henkilönä, vaan sitä miten helposti hän on kaiken saanut/tottunut saamaan. Ja kuten jo sanoinkin, osia en hänen kanssaan haluasi vaihtaa! ap

Vierailija
6/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vielä osaa huolehtia itsestään. Kysy vanhemmiltasi, onkon siihen jokin erityinen syy, miksi veli ei voi vielä asua yksin. Ehkä se laittaa heidät ajattelemaan.

Vierailija
7/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole oikein. Vanhempien pitäisi tehdä lapsia sen verran, että pystyy olla tasapuolinen vielä aikuisenakin.

Ehkä asuminen olisi ilmaista sille, joka kotona haluaa asua, mutta kyllä mielestäni pitäisi sitten ostaa teillekin ruokakassi,jos kokonaan maksavat työssäkäyvän veljen peruselämisen.

Vierailija
8/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu? Mene isille ja äidille itkemään, ehkä he antavat sinulle myös?

Vierailija
9/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanotaan että rahaa olen saanut enemmän kuin sisraukseni. Mutta huomiota ja rakkautta vähemmän, voiko sitä mitata?

Vierailija
10/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole oikein. Vanhempien pitäisi tehdä lapsia sen verran, että pystyy olla tasapuolinen vielä aikuisenakin.

Ehkä asuminen olisi ilmaista sille, joka kotona haluaa asua, mutta kyllä mielestäni pitäisi sitten ostaa teillekin ruokakassi,jos kokonaan maksavat työssäkäyvän veljen peruselämisen.

Vai, että ruokakassi pitäisi iskän ja äiskän viedä siskon perheelle!

Vierailija
11/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kadehdi veljeäni henkilönä, vaan sitä miten helposti hän on kaiken saanut/tottunut saamaan. Ja kuten jo sanoinkin, osia en hänen kanssaan haluasi vaihtaa! ap

yhteen aikaan minä kadehdin tuttavaani joka oli myos saanut kaiken ilmaisena

hän ei opiskellut, ja naimisiin mentyään luopui tyoelämästä ja jäi kotirouvaksi, siis mieheni lapsuus ystävän kanssa meni naimisiin. Ja hän sai ostaa kaupoista enemmän kuin minä, heillä oli enemmän rahaa kuin meillä, hän sai enemmän lapsia. Kehtasi valittaa rahan pulasta vaikka heillä oli enemmän kuin meillä

Itse jouduin lainalla opiskelemaan, jouduin lyhentämään äitiyslomani jne

mutta mutta

elämä jatkuu.

anna asian olla.

sinä nuo lapsit teit ja ne ovat sinun. Ei kukaan sua siihen pakottanut. Oma valintasi

Lapsettomien elämä on helppoa

Vierailija
12/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä ja tyytyväinen, että pystyn itse elättämään itseni ja lapseni.

Vierailija
13/13 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palkkakin ihan riittävän hyvä omillaan asumiseen. Kerran sanoin vanhemmilleni, veljeni ei ollut silloin kotona, että näkikiö x lehdessä oleen työpaikkailmoituksen (ei ole tällähetkellä koulutusta vastaavassa työssä). Olivat kuulemma kaikki nähneet, mutta työpaikka olisi ollut liian kaukana!!!! Ei siis kenellekään tullut mieleen että joskus on työn perässä muutettava... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän