Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala tunne kun ei miehen kanssa ole enää mitään puhuttavaa :(

Vierailija
21.04.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhteenne perustunut pelkästään seksiin? Vai miksi noin?

Vierailija
2/9 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai puhumme tavallisista arkisista asioista: Kumpi käy kaupassa, kuka vie lapset hoitoon, minne mennään lomalla jne. Mutta emme osaa enää puhua toisillemme tunteistamme, haaveista, murheista, iloista jne. Se syö minua valtavasti. Syy kun on se, ettei mieheni ole edes halukas puhumaan kyseisistä asioista. On sanonut minulle, että nuo keskustelut saat käydä ystäviesi kanssa. Ja niin teenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että ollaan oltu yhdessä ruhtinaalliset 2 vuotta. Kyllähän me nauretaan yhdessä jne. mutta... niin. Aika säälittävää.

Vierailija
4/9 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin tuolta toisesta ketjusta tällaisen sivun, jossa on tehtäviä, joilla parisuhdetta voi parantaa. http://psakatemia.blogspot.com/search/label/Harjoitteet

Luin noita juttuja läpi ja siellä oli aika samaistuttavia tarinoita. Onko teillä joskus aikaisemmin ollut puhuttavaa? Meillä on vähän sama tilanne, mutta sitten mietin, että ei me koskaan olla ihan kauheasti puhuttu. Ainakaan mitään syvällistä. Joskus haluaisin puhua enemmän, mutta lypsämällä käyty keskustelu ei kiinnosta.

Onkohan tämä yleinenkin ongelma? Olen miettinyt, että voisiko vika olla minussa - osaan olla aika painostava, ja myös minä nalkutan :(

Vierailija
5/9 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin tuolta toisesta ketjusta tällaisen sivun, jossa on tehtäviä, joilla parisuhdetta voi parantaa. <a href="http://psakatemia.blogspot.com/search/label/Harjoitteet" alt="http://psakatemia.blogspot.com/search/label/Harjoitteet">http://psakatemia.blogspot.com/search/label/Harjoitteet</a&gt;

Luin noita juttuja läpi ja siellä oli aika samaistuttavia tarinoita. Onko teillä joskus aikaisemmin ollut puhuttavaa? Meillä on vähän sama tilanne, mutta sitten mietin, että ei me koskaan olla ihan kauheasti puhuttu. Ainakaan mitään syvällistä. Joskus haluaisin puhua enemmän, mutta lypsämällä käyty keskustelu ei kiinnosta.

Onkohan tämä yleinenkin ongelma? Olen miettinyt, että voisiko vika olla minussa - osaan olla aika painostava, ja myös minä nalkutan :(

Täällä myös :)

Vierailija
6/9 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan ihan sika kyllästytty toisiimme.

Vierailija
7/9 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan ihan sika kyllästytty toisiimme.

Mä en. Mutta tosiaan kun luin tuolta linkistä joidenkin miesten kirjoituksia, niin kateeksi käy. Mun mies ei ikinä suostuisi mihinkään parisuhdeterapiaan ja vielä vähemmän se suostuisi kirjoittamaan mitään selostuksia mihinkään.

Mutta enpä mäkään tosiaan ole ollut paras kommunikoija... juttua tulee kyllä, mutta sävy on...ööh, aika ankea. Vois kyllä kokeilla olla joku päivä ihan äärettömän mukava. Siis ihan riippumatta siitä, mitä toinen tekee. Menis hymyillen vastaan ja halais, ehkä kehuis toisen persoonaa ja ulkonäköä (ei toki liiallisesti ettei vaikuttaisi liian oudolta). Olis jännä nähdä, mitä vaikutuksia on.

t. 7

Vierailija
8/9 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile erosta, mutta toisaalta meidän suhde on mennyt sellaiseksi ettei kummallakaan ole hyvä olla. Pystytään normaalisti keskustelemaan arkisista asioista yms, mutta sitten on niin paljon kaikkea kränää (piikittelyä puolin ja toisin) että tuntuu ettei enää jaksa... Tulipas vuodatus :) Pitää käydä katsomassa se linkki :)

Ollaan harkittu eroa tässä muutaman päivän aikana ihan vakavissaan ja sovinnolla. Tytön 1v5kk takia ollaan kuitenkin sinnitelty.

Vierailija
9/9 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile erosta, mutta toisaalta meidän suhde on mennyt sellaiseksi ettei kummallakaan ole hyvä olla. Pystytään normaalisti keskustelemaan arkisista asioista yms, mutta sitten on niin paljon kaikkea kränää (piikittelyä puolin ja toisin) että tuntuu ettei enää jaksa... Tulipas vuodatus :) Pitää käydä katsomassa se linkki :)

Ollaan harkittu eroa tässä muutaman päivän aikana ihan vakavissaan ja sovinnolla. Tytön 1v5kk takia ollaan kuitenkin sinnitelty.

Pitäis varmaan täälläkin kokeilla tuota ollapa oikein ihana yhden päivän ajan. Mies ottaisi sen varmaan hattuiluna :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä