Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen valtavaa syyllisyyttä, erehdyin tuttavan avomiehen kanssa suutelemaan. =( ov

Vierailija
21.04.2011 |

Olin silloin humalassa, baarissa. Nyt tuo mies flirttailee minulle aina tavatessamme, antaa ymmärtää että ois kiva ottaa uusinnat. Ehkä jopa mennä pitemmälle. Olen kiinnostunut miehestä mutta en kuitenkaan tahtoisi rikkoa heidän parisuhdettaan. Ei hyvä...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensi kerralla teet tuolle typerälle miehelle selväksi, että oli ainoa ja taatusti viimeinen kerta. Painukoon flirttailemaan vaimolleen ja uusisi hänen kanssaa!

Vierailija
2/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monesti kaverini miestä suudellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monesti kaverini miestä suudellut.

niin pitää mennä sotkemman muiden... HANKKIKAA SITÄ ELÄMÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! ap myös!

Vierailija
4/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee miehelle ajoissa selväksi, että mitään ei tule jatkossa olemaan välillänne.

Vierailija
5/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oksettavia molemmat!!

Vierailija
6/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi selittää tilannetta. Tosi naurettavaa.

Vierailija
7/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävipä itselleni niin, että n. 2 v sitten hieman ihastuin kaverin mieheen. Ensin se oli harmitonta päiväunelmaa, sitten pikku flirttiä, joka johti pikku suudelmaan, joka taas johti salaisiin tapaamisiin ja seksisuhteeseen, joka muuttui enemmän kuin seksisuhteeksi, ja nyt me olemme pariskunta.

Minä joka en ikinä olisi kuvitellutkaan varastavani kaverilta miestä, tein sen kuitenkin.

Vierailija
8/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin silloin suudellessa että ovat eronneet ja ihastuin syvästi. Jälkeenpäin kuulin että ovat yhdessä edelleen. Minulla on periaate jonka mukaan kavereiden ja tuttujen puolisoihin ei kosketa, ihastuksetkin ja exät ovat ei ei-listalla.

Vierailija
9/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan kertoo sinulle pian, että on onneton tuttusi kanssa, ja sitten voittekin yhdessä pettää avovaimoa hyvällä omallatunnolla.

Noup. Pettäminen on pettämistä, vaikka voissa paistaisi. Humala tai mikään muukaan ei siihen oikeuta. Jos haluat aloittaa suhteen miehen kanssa, niin odotat, että hän eroaa ensin. Ja jos et kykene kontrolloimaan käytöstäsi humalassa, niin lopeta alkoholinkäyttö.

Vierailija
10/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa esimerkiksi lapsillenne, kuinka hassusti kaikki tapahtui. Ihan vaan harmittomasta pikku jutusta. Ai että! Varmaan eksätkin osaavat jo tilanteelle nauraa

Kävipä itselleni niin, että n. 2 v sitten hieman ihastuin kaverin mieheen. Ensin se oli harmitonta päiväunelmaa, sitten pikku flirttiä, joka johti pikku suudelmaan, joka taas johti salaisiin tapaamisiin ja seksisuhteeseen, joka muuttui enemmän kuin seksisuhteeksi, ja nyt me olemme pariskunta.

Minä joka en ikinä olisi kuvitellutkaan varastavani kaverilta miestä, tein sen kuitenkin.

Vierailija
11/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa esimerkiksi lapsillenne, kuinka hassusti kaikki tapahtui. Ihan vaan harmittomasta pikku jutusta. Ai että! Varmaan eksätkin osaavat jo tilanteelle nauraa

t. 10

Vierailija
12/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kiinnostunut miehestä mutta en kuitenkaan tahtoisi rikkoa heidän parisuhdettaan" kertoo sinusta aika paljon. Pidä tunteesi hallinnassa ja tee moraalisi mukaisia valintoja. Voit olla kiinnostunut vaikka kenestä ja mistä - teot ovat eri asia ja tuntemuksiaan voi ohjata.

Vierailija
13/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kiinnostunut miehestä mutta en kuitenkaan tahtoisi rikkoa heidän parisuhdettaan" kertoo sinusta aika paljon. Pidä tunteesi hallinnassa ja tee moraalisi mukaisia valintoja. Voit olla kiinnostunut vaikka kenestä ja mistä - teot ovat eri asia ja tuntemuksiaan voi ohjata.

täysin. Se on väärin, en kuitenkaan voi mitään ihatuksen tunteelle. Salaa toivon että mies jättäisi vaimonsa ja hetken kuluttua voisimme julkaista suhteemme.

Kuitenkin järki sanoo että se olisi miehelle pelkkä pano ja varmasti pettäisi minuakin. Ehkä itsekin etsin vain huomiota....

Vierailija
14/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tunne menee sitä paitsi ohi. Teot ratkaisevat. Äläkä turhaan rakentele romanttisia pilvilinnoja miehestä.

Vierailija
15/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies jättää vaimonsa?

ap

Vierailija
16/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma eksäni on manan majoilla ja mieheni eksä on kanssamme hyvää pataa ja uudessa parisuhteessaan onnellinen, joten tässä voittivat kaikki osapuolet.

i]kertoa esimerkiksi lapsillenne, kuinka hassusti kaikki tapahtui. Ihan vaan harmittomasta pikku jutusta. Ai että! Varmaan eksätkin osaavat jo tilanteelle nauraa

Vierailija
17/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei katumusta tai häpeää saati syyllisyyttä tippaakaan. Jo ollaan jossittelemassa ja haavekuvia luomassa.

Mene ja nai sitä niin tiedät kannattaako

Vierailija
18/18 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin tunnen häpeää ja syyllisyyttä. En kiellä ettenkö tunne ihastusta miestä kohtaan, mutta tunnen myös valtavaa syyllisyyttä, oishan mun pitänyt tajuta. Miehen eroselitykset oli niin läpinäkyviä... LÄhinnä kai halusin uskoa mitä sanoi, siksi ei järki jarruttanut vastaan...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä