Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomaonkelmaa, jeesatkaa oi ihanat maailmannmatkaajat =)

Vierailija
21.04.2011 |

Elikkäs, loma osuu nyt kuumimpaan aikaan eli elokuun loppupuolelle. Vaihtoehtoina olisi Rooma, Kypros, Kreeta, Turkki. Mihin näistä kannattaisi mennä, mihin taas ei?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän te lomaltanne haette?

Vierailija
2/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme olleet elokuussa matkalla, ja silloin ainoastaan veden äärelle, joten noista Rooma olisi pois laskuista. Roomaan menisin aikaisemmin keväällä. Muuten Kreeta, Kypros ja Turkki vaihtoehdoista valitsisin Kyproksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkikin sai jäädä yhteen kertaan.

Kyproksesta oli jokin aika sitten melkoisen ikävä juttu. Suomalainen tyttö/nainen lähti sinne ja häntä oli kohdeltu tosi huonost.

Kreikka on aina kiva eli valitsisin Kreetan (mielummin ilmastoituun hotelliin ainakin, jos on lapsia mukana).

Vierailija
4/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kerta olimme siellä kesäkuussa ja oli jo aika kuumaa.

Turkissa olin Kemerissä, ihan ok, mutta erittäin paljon venäläisiä turisteja (itse olen puoleksi venäläinen enkä jaksa nähdä "omiaan" lomalla).

Kyproksella ja Roomassa en ollut.

Suosittelen kyllä Kreeta. Vuokrasimme auton ja kiersimme koko saareen. Pikku kylien tavernat olivat edullisia ja ruoka oli tuore

Vierailija
5/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli ihana lapsiystävällinen maa, mutta elokussa siellä on liian kuuma...

Kreetalla oltiin viime syksynä ja siellä oli silloin ihanat noin 25 astetta joka päivä, mutta elokuussa on varmaan sielläkin aika kuuma...

Kreeta kuitenkin olisi ehkä mun mielestä paras vaihtoehto elokuulle:)

Vierailija
6/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha on ihana paikka. Sielläkin on toki lämmin tuolloin, mutta ei sietämättömän kuuma.

Ja alkaiskohan Bulgariassa jo helteet pikkuisen hellitään tuolloin..? Sieltä saisi sitten rantalomaa.

Vierailija
7/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooman jättäisin pois ehdottomasti tuohon aikaan vuodesta. Tulikuuma pätsi.

Muuten ihana kaupunki, kevät parasta aikaa.

Turkkiin mue ei saa enää koskaan, eikä milloinkaan. Kerran ollut ja siinäkin kerta liikaa. Ja tuohon aikaan siellä on kans ihan tajuttoman kuuma, voi olla liki 50 astettakin.

Kyproksella en ole ollut, joten en osaa sanoa juuta tai jaata.

Näistä valitisisin ehdottomasti Kreetan. Elokuu on eurooppalaisten lomakuu, joten voi olla ruuhkaa. Itse olen ollut siellä elokuun tokalla viikolla, ei ollut liian kuuma eikä liikaa mun makuun ihmisiä.

Suosittelen kyllä hotellia rannalta ja sellaista missä uima-allas, varsinkin jos muksuja matkassa.

Kreeta on ihana paikka.

Vierailija
8/8 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä alkaa n elokuun puolessa välissä vähän tuulla enempi. Vaikka olisikin tosi kuuma, niin se tuuli on miellyttävä. (ei tietty ihan kaupungin keskellä mutta muualla kyllä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan