Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biocard raskaustesti, luotanko siihen?

Vierailija
07.04.2011 |

-5 minuutin kuluttua ei näkynyt

-toiset 5 minuuttia (eli yhteensä 10 minuuttia jonka verran saa odottaa) näkyy hyvin hyvin heikko viiva

-ohjeessa lukee että positiivinen tulos säilyy useita tunteja, mutta tulosta ei kielletä lukemasta tietyn ajan kuluttua

-eli onko se nyt plussa vai haamuviiva?

kp 40/29-36

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka teki tänään aamupäivällä elämänsä ensimmäisen raskaustestin, ja nimenomaan Biocard-testin.

Menkat ovat epäsäännöllistäkin epäsäännöllisemmät ja olen aina epäillyt mahdollisuuksiani tulla raskaaksi. Nyt on jo pitkään ollut "menkkaoireita" (tosin vatsan vihlominen on ollut vain ajoittaista, muutoin on mm. rintojen aristusta), mutta vuotoa ei kuitenkaan ole kuulunut. Yleensä vuoto on alkanut parin-muutaman päivän päästä kipujen alkaisesta, ja kivut ovat lisäksi olleet aika pitkälti jatkuvia.

Joka tapauksessa, tein siis testin, ja se näytti jo vaaditun viiden minuutin kuluttua selkeää viivaa. Viiva on haaleampi kuin kontrolli-ikkunassa, mutta kuitenkin siis selkeästi nähtävissä ja yhtenäinen, pitkä viiva.

Onko tämä nyt siis plussa, vai voiko tulos osoittautua vielä toiseksi? Raskaus ei varsinaisesti olisi "toivottu"/suunniteltu, ja on jokseenkin vaikea päättää tai "tietää", mitä tästä ajattelen.

Auttakaa tyhmää (= tietämätöntä) hädässä. :)

Vierailija
2/3 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että olet raskaana, mutta hormonia ei ole vielä niin paljon, että näkyisi testiaikana. Kannattaa uusia testi parin päivän päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että olet raskaana, mutta hormonia ei ole vielä niin paljon, että näkyisi testiaikana. Kannattaa uusia testi parin päivän päästä.

Olen samaa mieltä. En usko, että muu kuin raskaus voisi aiheuttaa tuon viivan edes heikon näkymisen, vaikka se ei heti näkynytkään. Mulla nuo Biocardit on olleet luotettavia. Olen testannut niillä suurimman osan raskauksistani ja myös runsaasti oikeita negatiivisia runsaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi