Mun mies on satavarmaan ainoa joka on vielä töissä tänään.
Siis että on lähtenyt kahdeksaksi ja vielä ei ole lähtenyt kotiin. Vitsi, varmana kaikki työkaverit on lopettaneet jo alkuiltapäivästä mutta ei tää yks.
Saadaan vähän pääsiäistunnelmaa, kun vedän ekana kilarit tästä kunhan lopulta joskus tulee.
On tarkoitus käydä vielä kaupassa kotimatkalla. Ehtii kuulemma, oli tarkistanut että on auki yhdeksään.
Että sapettaa!!!
Kommentit (19)
valittako. Töissä on poliisit,palomiehen, hoitorit ja niin monet muut. Älä pilaa pääsiäistunnelma alkamalla heti miehellesi mouhoamaan!
Meidänkin isäntä vielä töissä, ei edes lähtenyt vielä. Ja pääsiäisenviettoon mekin ollaan menossa, varmaan vasta iltamyöhällä perillä. Mäkin aattelen, että varmaan se isäntä on yksin siellä ja muut jo lähteny aikoja sitten...
t. kolmonen. Ihanaa, että tuo jaksaa tehdä töitä. :)
ihanaa että jaksaa tehdä töitä ja että niitä myös on :)
Itsekin olen töissä sekä huomenna että lauantaina.
Ei mikään ihme, että avioerot ovat niin yleisiä nykyään.
Että ihan pääsiäistunnelma pilalla, jos mies ei ole ajoissa kotona, huoh..
Jotain realiteettia peliin. Olkaa onnellisia, että puolisoillanne on työ. Kyllä sitä kerkeää pääsiäistä viettää, vaikka se ei alakaan aivan teidän suunnitelmiennen mukaan.
ja tulee näihin aikoihin ja tämä toistuu ihan joka ikinen päivä...kivaa maajussin elämää.
Lähti jo aamu 7 (niinkun aina) eikä oo vieläkään päässy (niinkun aina) ja kaupassa pitäis käydä vielä! (niinkuin aina viikon vikana arkena meillä tapana)
Mun mies lähtee aamuisin 6.30 ja tulee yleensä aikaisintaan klo 18 aikaan. On töissä myös usein viikonloput ja pyhät. Kuten myös nyt pääsiäisen.
Lauantaina saattaa olla muutama tunti vapaata muuten töissä kokoajan aamusta iltamyöhään.
Tylsäähän se on mutta en todellakaan valita, enkä ainakaan miehelle, kun jaksaa tehdä töitä. Perheen eteen se sitä tekee, jotta elintaso pysyy kohtuullisena, kun minä hoitovapaalla.
Syksyllä meillä toivottavasti miehelläkin työt vähän hellittää, kun minäkin menen tienaamaan osani.
ja mullakin on vielä pari hommaa kesken :)
puolen tunnin päästä alan soitella, jos ei näy.
Lähti töihin klo 8.
Ole kiltti miehellesi. Niin aion itsekin olla, kun kotiutuu. :) Tulossa kuitenkin mukava breikki.
tulee huomenna aamulla klo 8.30-10.
Joten on niitä muitakin töissä...
mutta mukava kun on kolme päivää vielä vapaata(;
minä olen kaikki päivät töissä ja pari yötäkin ja mies on lasten kanssa kotona... S
töissä 8.00-20.00 ja tunti sitten lähti töihin lupasi tulla kotiin ennen kuin minä lähden töihin 16.30.On loppu Pääsiäisen lasten kanssa kotona, koska minä olen koko pyhät töissä tehden pitkää päivää. Ollaan yrittjäperhe.
yövuoroissa, joten nukkuu päivällä. Mutta näihin on niin tottunut, että ei tuo mitään tee.
mutta siitä sovittiin kyllä jo aamulla. Tulee kun tulee.