Teille joilla alapää (karvat) aina siisti
Olen ihmetellyt miten saatte sen pysymään näpyttömänä ja ilman kutinaa?
Kommentit (12)
Häpyhuulialueen sheivaan melkein päivittäin. Ylempää häpykummunkarvat vahauksella ja pinseteillä nyppien.
Olen aina sheivannut ja vaikka ihoni on muuten kuiva ja herkkä niin se kestää ajelun kun on jo tottunut siihen. Aluksi muistan että tuli näppyjä. Niin ja höylän pitää olla terävä.
käytän hyvää geelia ja muutenkin mulla melko vähäinen karvoitus alaosastolla. Näppyjä tulee kuitenkin heti jos päästän sängen kasvamaan.
käytän hyvää geelia ja muutenkin mulla melko vähäinen karvoitus alaosastolla. Näppyjä tulee kuitenkin heti jos päästän sängen kasvamaan.
Sheivaan laadukkaalla Mach-3 terällä joka toinen päivä. Se sänki alkaa muuten kutisemaan. Nyt myös odotusaikana tulee ajeltua kaikki pois,
kutisi kauheasti kun ekakerran ajelin ja tuli se pieni sänki,sen kun ajelin hyvän vaahdon kanssa terävällä hylällä niin ajelu on helpottunut kokoajan enempi! Eli iho alkaa tottumaan ja kun karvan ei anna liiaksi kasvaa,mutta sitten taas ei anna sängen kasvaa myöskään liian pitkäksi,eli kerta kaksi viikossa on itsellä hyvä. Ekakerran tuli just näppyjä kun pöheikkö oli aikamoinen ja sen ku sheivas :D
pillun puunaamiseen?
Sen verran on aikaa itsensä huolehtimiseen. Tosin käyn kosmetologilla parin kk välein vahauttamassa sääret+ alapäänkarvat kaikki.
Kuka sitä sun alapäätäsi katselee oikesti? Eikö kannattaisi suunnata energia johokin muuhun?
Puhdas ja terävä höylä. ajelun jälkeen pyyhin paikat kasvovedellä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2011 klo 19:36"]Kuka sitä sun alapäätäsi katselee oikesti? Eikö kannattaisi suunnata energia johokin muuhun?
[/quote]
No miksi ei? Miten se sinulta on pois? Itselläni ainakin siistimpi olo, kun poistan karvat. Samalla ne poistaa kun muutkin. Kainalotkin "joudun" epiloimaan pari kertaa viikossa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2011 klo 17:34"]karaistunut? Tai ihotyyppikysymys. Olen sheivannut aina höylällä, teinistä asti, lähes päivittäin. Enkä ole ikinä kärsinyt näpyistä tai kutinasta. Hyvä iho muutenkin.
[/quote]
Sama.
karaistunut? Tai ihotyyppikysymys. Olen sheivannut aina höylällä, teinistä asti, lähes päivittäin. Enkä ole ikinä kärsinyt näpyistä tai kutinasta. Hyvä iho muutenkin.