Uusavutontako, kutsuisitko itse pelastuslaitoksen paikalle
Talvihorroksesta herännyt siili livahti Takojantiellä sijaitsevan asunnon avoimesta ovesta sisätiloihin. Asunnossa siili päätyi piikkikeräksi vessan lattialle ja häätötoimenpiteitä varten paikalle kutsuttiin pelastuslaitos. Kuokkavieras siirrettiin vahingoittumattomana ulos asunnosta pelastulaitoksen avulla.
Kommentit (10)
luonnosta vieraantumista puhtaimmillaan. Mua ahdistaa et ihmisistä on tullu tuommoisia.
mutta onhan toi sikäli ikävä tilanne, että noi eläimet on joskus tosi hankalia saada kiinni ja paskovat ja pissivät sitten pelästyksissään ympäri taloa... Siilikin VOI pelästyessään tehdä muutakin kuin käpertyä kerälle.
soittaisin välittömästi 999 eikun 112
siitä, että saa nähdä märkiä päiväunia pelastulaitoksen pojista....
Viime viikolla meille tuli sisään lintu ja en silloinkaan soittanut palokuntaa paikalle. Ihan omatoimisesti ohjasin linnun pahvien avulla ikkunasta pihalle.
Mä olisin vielä soittanut paikalle poliisit, kaartin jääkärirykmentin, paavin ja Tarja Halosen! Ettekö tiedä että siili on kauhea petoeläin? XD
joku vaarallinen iso myrkkykäärme jos tulisi tms. niin voisin soittaa.
lähtemään kauppaan.
Ovi kyllä aukesi.
soitan ens kerralla palokunnan kun tulee amppari sisälle. samoin kärpänen levittää tauteja. Ja hämähäkkejä pelkään muuten vaan. Onneksi meillä on paloasema lähellä, tulee pojille kiireinen kesä...
nahkahanskoja ei ilmeisesti talosta löytynyt...