Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mun pioka parkaa...on 18-vuotias ja ei tule naista saamaan kun

Vierailija
21.04.2011 |

pituutta tähän mennessä vain 172 cm. Kun lukee täällä että miehen pitää olla lähes 2-metrinen kelpaakseen. No, ehkä sitten on ihana tyttö, joka hyväksyy hänen "vajavaisuutensa" ja on tosirakkauddesta kyse. Tai sitten on samanlainen kuin äitinsä tämä tyttö, että ei voi sietää oikein pitkiä miehiä, vaan se 180 on ehdoton maksimi =)

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt jo surkutellut ettei hän tule koskaan saamaan tyttöystävää. kai se saa, jos mun isäkin sai ja hän on itse myös 150cm.

Vierailija
42/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 172cm pätkä kuvittelee puolustavansa perhettään? Eihän sellaisilla ole voimia.

Entä raskaat työt. Miten sellainen pätkä (anteeksi nyt vain) kuvittelee olevansa hyödyksi muutossa. Jossa pitää nostella raskaita huonekaluja?

ainahan voi palkata suurikokoiset muuttomiehet apuun, mutta luulisi sen syövän 172cm miehuutta.

Kyllä miehen pitää olla pitkä ja vahva.

Minä tiedän muutamankin lyhyen miehen, jotka on tosi kovassa kunnossa, voimaa on enemmän kuin monella puolta isommalla ihmisellä. Katos, se voimakin on kiinni siitä kuinka hyvin sitä kroppaa treenaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt jo surkutellut ettei hän tule koskaan saamaan tyttöystävää. kai se saa, jos mun isäkin sai ja hän on itse myös 150cm.

Minä, ja veljeni ollaan molemmat pieniä, minua oma pituuteni (152cm) ei häiritse, eikä kyllä veljeänikään omansa, hän on n.160cm. Mutta tyttöystäviä veljellä on piisannut, ja tuntuisi piisaavan yli tarpeenkin..On kyllä luonteeltaa erittäin ihana ihminen, ja huolehtii itsestään, on urheilullinen jne. ei se koko miestä tee, vaan koko paketti.

Vierailija
44/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies on 177. Pisin poikaystävä oli 198 ja lyhyin 162. Itse olen 155. Eli ainakaan minulle ei ole ollut miehen pituudella merkitystä.

Mutta tosissaan puhuen vähän jännittää miten pitkä oamsta pojasta tulee. Itse olen siis lyhyt, eikä mieskään hujoppi. Äitini on myös lyhyt, veljeni taas tuommoisia keskipituisia/lyhyehköjä 177-luokkaa. Miehen vanhemmat samaa mittaa. Mutta äitini isä oli alle 170.

No, senpä näkee sitten. Itse olen lyhyenä viihtynyt erinomaisesti, mutta miehelle se olisi ehkä tiukempi paikka, mene ja tiedä.

Vierailija
45/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on maailman paras mies vaikka on 168cm pitkä..ite oon samanmittanen=)

Vierailija
46/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 172cm pätkä kuvittelee puolustavansa perhettään? Eihän sellaisilla ole voimia.

Entä raskaat työt. Miten sellainen pätkä (anteeksi nyt vain) kuvittelee olevansa hyödyksi muutossa. Jossa pitää nostella raskaita huonekaluja?

ainahan voi palkata suurikokoiset muuttomiehet apuun, mutta luulisi sen syövän 172cm miehuutta.

Minä tiedän muutamankin lyhyen miehen, jotka on tosi kovassa kunnossa, voimaa on enemmän kuin monella puolta isommalla ihmisellä. Katos, se voimakin on kiinni siitä kuinka hyvin sitä kroppaa treenaa.

Ei siitä pääse mihinkään. Isompi treenaamaton mies on yhtä vahva, kuin 172cm treenaaja pätkä.

Jos treenaamaton jätti aloittaa treenin hän menee hetkessä pätkän ohi. Siinä ei auta enää, kuin doubings, jos haluaa suuremman ohi. Tällä perusteella olen itselleni suuren ja vähän lihavan miehen ottanut. Tunnen oloni turvalliseksi sellaisen seurassa ja harvemmin meitä uskalletaan ahdistella.

Vierailija
47/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni ja isäni ovat kaikki vain jonkin verran tuota pidempiä, ja todellakin ovat vahvoja ja hyväkuntoisia. Taas sitten mieheni on myös alle 180 eikä ole kovin vahva- urheilullinen kylläkin. Jos jonkun mielestä miehen pitää olla pitkä ja vahva niin ei kyllä kaikkien mielestä.

Vierailija
48/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pääse mihinkään. Isompi treenaamaton mies on yhtä vahva, kuin 172cm treenaaja pätkä.

Jos treenaamaton jätti aloittaa treenin hän menee hetkessä pätkän ohi. Siinä ei auta enää, kuin doubings, jos haluaa suuremman ohi. Tällä perusteella olen itselleni suuren ja vähän lihavan miehen ottanut. Tunnen oloni turvalliseksi sellaisen seurassa ja harvemmin meitä uskalletaan ahdistella.

Missä kapakkatappeluissa te sitten jatkuvasti olette? Mun mies on 176 cm eikä meitä kyllä missään ahdistella. Elän ilmeisesti ihan eri todellisuudessa. Absurdi ajatuskin, että miehen pitäisi jatkuvasti suojella minua fyysisesti.

Vierailija
49/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kapakkatappeluissa te sitten jatkuvasti olette? Mun mies on 176 cm eikä meitä kyllä missään ahdistella. Elän ilmeisesti ihan eri todellisuudessa. Absurdi ajatuskin, että miehen pitäisi jatkuvasti suojella minua fyysisesti.

Vierailija
50/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori sulle äiti, mut kerronpa jotain :)

Ite oon 170cm nainen ja 18-vuotiaanan seurustelin pojan kanssa joka oli 168cm pitkä. Ja voi mahoton sitä seksiä :) koskaan ei ole esim suihkuseksi onnistunut hänen jälkeen pidemmän miehen kanssa. Suret mutsi ihan turhia! Jos poikas on ihan normaali tyyppi niin ei se pituus estä naisia saamasta. Jos ei saa naista niin sit vika on jossain ihan muualla, ei pituudessa!

Vierailija
51/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on vain 169 cm ja saanut kauniin, älykkään sekä miellyttävän vaimon.

Eli voi sille sun pojalles käydä tuurikin! Mä myös veikkaan, että tyttärillemme ei ole niin suurta väliä, että mies on lyhyenpuoleinen.

Vierailija
52/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä poikasi ei halua naista, vaan miehen.

18-vuotias on vielä nuori. Oma mieheni oli 182cm kun tavattiin. Hän oli 25 minä 22. Hän kasvoi vielä pituutta lisää 7 cm. Ei tuon ikäinen ole vielä täydessä mitassaan.

Vierailija
53/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm on jo pitkä ja yli sen liian pitkä.

Alle 166cm on sitten lyhyt.

Harvemmin näkee ketään yli 180cm pitkiä esin Helsingförssissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme