Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mun pioka parkaa...on 18-vuotias ja ei tule naista saamaan kun

Vierailija
21.04.2011 |

pituutta tähän mennessä vain 172 cm. Kun lukee täällä että miehen pitää olla lähes 2-metrinen kelpaakseen. No, ehkä sitten on ihana tyttö, joka hyväksyy hänen "vajavaisuutensa" ja on tosirakkauddesta kyse. Tai sitten on samanlainen kuin äitinsä tämä tyttö, että ei voi sietää oikein pitkiä miehiä, vaan se 180 on ehdoton maksimi =)

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ongelmia teillä oikein on itsenne kanssa??

Vierailija
2/53 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raamikas. Pienet miehet eivät ikinä kelpaa sellaisten vävyiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raamikas. Pienet miehet eivät ikinä kelpaa sellaisten vävyiksi.

Entä oletteko koskaan miettineet, millainen nainen kävisi palstamamman miniäksi. :) Sääliksi käy seuraavaa sukupolvea.

Terv. sotanorsu jolla 3 cm lyhyempi nies

Vierailija
4/53 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi on niin paljon vanhapiikoja. Onhan se selvä, kun suomalaismiesten keskipituus on 180 sentin luokkaa, ja vanhemmissa ikäluokissa vielä vähemmän, niin liian monelle ei vain löydy kelvollista miestä.

Ihmetystä toisaalta herättää, että äkkiseltään voisin arvioida, että tuttavapiirissä vain jotain 20% avioliitossa olevista miehistä on yli 180cm. Pääsääntöisesti nämä perheenisät ovat siinä 175 sentin tietämillä eli juurikin näitä persjalkaisia suomalaisia. Aika paljon tunnen myös n. 170cm ja siitä alaspäin olevia miehiä.

Vierailija
5/53 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän saa nimettömänä tehdä itsestä vaikka minkä missin ;)

Jos on galluppeja minkälainen olet tai miehesi tms. niin suurin osa vastauksista on että olen hoikka, pitkä, pitkät hiukset, akateemisessa ammatissa , upean, rikkaan, lihaksikkaan, romanttisen ja pitkän miehen kanssa naimisissa ja asutaan omakotitalossa Helsingin keskustassa (joka maksoi vaan 5 miljuunaa )

Totuus on toinen: näiden kirjoittajat ovat useinmiten taviksia, pullukoita jotka munkkirasvaisin pullein sormin tänne kirjoittelevat kun odottavat kaljuuntuvaa, mahakasta putkimiestään töistä kotiin makkarakeiton poristessa kerrostalokolmion keittiön hellalla...

No näinhän se on.

Jokainen näkee kyllä omilla silmillään suomalaisten ulkonäkö-, pituus-, varakkuus- ja ammattijakauman. Ei tarvitse av-palstalta lueskella ja kadehtia, kun totuus kävelee kyllä vastaan kun ulos ovesta menee.

Vierailija
6/53 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ajatellut lyhyyttä vajavaisuutena?

En todellakaan ajattele, että olisin joku 'tappi', vaikka olenkin 162cm pitkä. Se on ihan normaali pituus naiselle. Ja kun painokin on vielä kohdillaan niin oikein näppärä pakkaus omasta mielestäni olen. :)

Mieheni on n. 10cm pidempi minua, ja ilmeisesti pätkä mieheksi (muiden mielestä). Tai siis, kuka nyt määritti sen, että miehen pitäisi olla yli 180cm pitkä? Ihmettelen, kun en ole tuollaisista vaatimuksista tosielämässä kuullut, ainoastaan lukenut täältä av:lta.

Nooh, me 'tappi' ja 'miehenpätkä' ollaan oikein onnellisia yhdessä, pituutta vähiten katsoin kun hänet näin ensi kerran. On meinaan sen verta komia mies! :D

Vierailija
7/53 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mun mielestä 173cm nainen ole mitenkään NÄYTTÄVÄN pituinen,ihan normi setti vielä. Jos nainen on +180cm niin sitten aletaan olemaan amatsoni naisia....

Vierailija
8/53 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas mun täytyy nyt erota sillä enhän minä voi olla naimisissa kun mieheni on 172 cm pitkä pätkä ja minä 166 sotanorsu!

Olisitten nyt vähän aikaisemmin kertoneet niin ei olisi tapahtunut tällaista katastrofia!

Vierailija
9/53 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvoi pituus armeijassa 22 vuotiaana sen 8cm. Olen 181cm.

Partakin alkoi kasvamaan vasta myöhemmin ja penis se vasta kasvoikin. Oli oikein mukavaa katsella sen kasvua.

On normaalia ettei pojat ole vielä tuossa iässä kasvaneet täyteen mittaansa.

Vierailija
10/53 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(bimboilla tai amatsooneilla) on. "Siis hei, pakko olla hei 195cm vähintään, et on hei siis tarpeeks pitkä hei, vaix hei, mä oonki 160 senttii".

Onhan niitä naisia, jotka elää jossain prinsessakuvitelmissaan, ja joilla "kunnon miehen" vaatimuslistalla on a) paksut muskelit b) pituus 195 cm ylöspäin. Ja muu onkin sitten toisarvoista. Ne naiset ovatkin usein sinkkuja. Sitä oikeaa iäti etsiviä tai aina juuri eronneita.

Tervejärkisellä aikuisella naisella ei voi olla kovin suuri painoarvo esim. suurella pituudella, tai sitten sori vaan voi joutua tinkimään muista ominaisuuksista, kuten luonteesta ja järjenjuoksusta ;)

Vierailija
11/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pitkä, mutta myös lihva :(

Vierailija
12/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etpä ole sinäkään kummoisempi ihminen

Vierailija
13/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan saa

Vierailija
14/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoat yli 180 cm miehiä? etpä ole sinäkään kummoisempi ihminen

Tuo 180 on siinä rajoilla. Kyllä se minulle olisi liikaa. Riippuu onko mies sopusohtainen muuten raajojensa kanssa. Kamalimpia ovat ne kömpelöt kirahvimiehet jotka eivät tiedä mihin asettaa pitkät koipensa. Ovat aina tiellä eivätkä mahdo ovesta kumartumatta.

Tulee kömpelö vaikutelma. Epäseksikäs.

Vierailija
15/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä on paljon rahaa ja hieno auto, niin varmaan saa

Harva nainen autoista maukuu. Pissikset on erikseen. Tuo ajattelumalli sopii enemmän miehelle että jos löytyy rahaa ja auto niin se riittää. Siihen monet miehet kompastuukin.

Se ei riitä. Pitää olla pituutta ja hyvä naama. Raha tulee boonuksena.

Vierailija
16/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tällaista murehtii. Jos poikasi ei saa tyttöystävää, niin vika ei ole pituudessa vaan surkeassa itseluottamuksessa, jonka on äitiltään oppinut.

Vierailija
17/53 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti olen naisia saanut nuoruudessani. Nyt jo pitkään aviossa.

Vierailija
18/53 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuolla pituudella naisen saa, mutta silloin ei saa jos poikasi on tonnikeiju.

Vierailija
19/53 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimustenkin mukaan heille merkkaa ulkonäkö paljon enemmän. Onko väärin jos naisillekin merkitsee ulkoiset seikat 20% kun miehille ne merkitsee 90%?

Vierailija
20/53 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimustenkin mukaan heille merkkaa ulkonäkö paljon enemmän. Onko väärin jos naisillekin merkitsee ulkoiset seikat 20% kun miehille ne merkitsee 90%?

miehelle on 190 cm...., ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi