Voi mun pioka parkaa...on 18-vuotias ja ei tule naista saamaan kun
pituutta tähän mennessä vain 172 cm. Kun lukee täällä että miehen pitää olla lähes 2-metrinen kelpaakseen. No, ehkä sitten on ihana tyttö, joka hyväksyy hänen "vajavaisuutensa" ja on tosirakkauddesta kyse. Tai sitten on samanlainen kuin äitinsä tämä tyttö, että ei voi sietää oikein pitkiä miehiä, vaan se 180 on ehdoton maksimi =)
Kommentit (53)
tutkimustenkin mukaan heille merkkaa ulkonäkö paljon enemmän. Onko väärin jos naisillekin merkitsee ulkoiset seikat 20% kun miehille ne merkitsee 90%?
miehelle on 190 cm...., ap
täällähän saa nimettömänä tehdä itsestä vaikka minkä missin ;)
Jos on galluppeja minkälainen olet tai miehesi tms. niin suurin osa vastauksista on että olen hoikka, pitkä, pitkät hiukset, akateemisessa ammatissa , upean, rikkaan, lihaksikkaan, romanttisen ja pitkän miehen kanssa naimisissa ja asutaan omakotitalossa Helsingin keskustassa (joka maksoi vaan 5 miljuunaa )
Totuus on toinen: näiden kirjoittajat ovat useinmiten taviksia, pullukoita jotka munkkirasvaisin pullein sormin tänne kirjoittelevat kun odottavat kaljuuntuvaa, mahakasta putkimiestään töistä kotiin makkarakeiton poristessa kerrostalokolmion keittiön hellalla...
eikä haittaa yhtään. Tykkäsin kyllä aiemmin pidemmistä miehistä, mutta...KUN SE OIKEA KOHDALLE SATTUU niin ei näköjään pituuskaan ole haitta!
Mikset ap miettinyt asiaa silloin kun otit itsellesi lyhyen miehen jos kerran halusit pitkän pojan?? :D Näin av logiikalla.
Pituutta löytyy hurjat 174cm eli hän on kaamee SOTANORSU! (Ja miehillekin on kuulemma ruumiinrakenteelle aivan sama, yli 165cm on sotanorsu ja sillä siisti!)
Ehkä heidät pitäisi naittaa keskenään kun eivät varmaan ketään koskaan saa. Paitsi hui, tyttärenihän on poikaasi 2cm pidempi, ei se käy. Näyttäisihän se nyt rumalta jos mies ei olekaan väh.päätä pidempi kuin naisensa.
Mikset ap miettinyt asiaa silloin kun otit itsellesi lyhyen miehen jos kerran halusit pitkän pojan?? :D Näin av logiikalla.
Eihän se nyt tänne jaksaisi asiasta kirjotella jos ei haittaisi..Taitaa olla pojan pituus enemmän äidin häpeä kuin pojan murhe tai joku todellinen ongelma :D
ja oikeastaan on ihan hyvä, että nää pinnalliset ulkonäköön tuijottavat voivat sit ottaa nää kaltiasensa ja nämä lyhyemmät miehet saavat sen aidon tytön =), ap
täällähän saa nimettömänä tehdä itsestä vaikka minkä missin ;) Jos on galluppeja minkälainen olet tai miehesi tms. niin suurin osa vastauksista on että olen hoikka, pitkä, pitkät hiukset, akateemisessa ammatissa , upean, rikkaan, lihaksikkaan, romanttisen ja pitkän miehen kanssa naimisissa ja asutaan omakotitalossa Helsingin keskustassa (joka maksoi vaan 5 miljuunaa ) Totuus on toinen: näiden kirjoittajat ovat useinmiten taviksia, pullukoita jotka munkkirasvaisin pullein sormin tänne kirjoittelevat kun odottavat kaljuuntuvaa, mahakasta putkimiestään töistä kotiin makkarakeiton poristessa kerrostalokolmion keittiön hellalla...
Kiitos. Rivien välistä voi lukea, että pidät pituuttani (173cm) paljon hienompana juttuna kuin itse pidän. Painan 72 kiloa, että aivan laiha ihminen en ole, enkä siis mallinmitoissa. Akateemisia ihmisiä tosin olemme mieheni kanssa, että tässä osuit taas oikeaan. Meedio? :)
Mieheni on lihaksikas ja ollut nuorena kilpatason urheilija. Nykyisin käy salilla muutaman kerran viikossa ja on vieläkin timmi. Hän on siis tuon 180 cm pitkä. Lyhyempää miestä en voisi ottaakaan, koska mies ei saa olla minua lyhyempi.
En ihmettele että puhutaan suomalaisesta kateudesta, jos tuollaisesta voi ottaa herneen nenuun? Taitaa kirjoittaja itse olla 160cm tappi, joka ikänsä olisi tykännyt saada lisää vartta?
Älä huoli, kyllä minäkin varhaisteininä jouduin toden teolla totuttelemaan näyttävään pituuteeni! Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Niin ja hiukseni ovat pitkät ja kauniit. Olemme myös hyvissä ammateissa. Tiedän, ettet usko tätä, mutta ei sillä väliä ole. En minäkään uskoisi, jos mies olisi putkimies ja kaverit sen mukaisia. Et varmaan tunne todellisia menestyjiä kovin montaa. Sääli!
sille lahjaks Aasiasta postimyyntimorsian, nehän on lyhyitä ja niistä sun poikas näyttää 3 metriseltä.
Tai sitten venäläiselle naiselle merkkaa paaaaljon enemmän lompakon paksuus kun miehen pituus.
pojat on hiukan reilu 172 cm eli meille ei kans ole miniöitä luvassa.
Sen olen palstalla lukenut.
ja hurmaavia ja taitavia kuin Lenni-Kalle Taipaleesta ja he nappaavat puolisoiksi bileistä puhelahjoillaan ja charmillaan upean ja pitkän mallipuolison.
:)
Niitä 150 - 160-senttisiä naisia riittää.
Ja pojalla on ollut myös itseään pitempikin tyttöystävä, ei näyttänyt haittaavan kumpaakaan.
Että eiköhän jokaiselle se oma kulta löydy :)
huhhuh
oli se, kuinka pinnallisia naiset on, kun pituus on ainoa miehenvalitsemiskriteeri monella. ap.
Geeneistä sen näkee ja siitä, että on nyt luokkansa tyttöjäkin lyhyempi. Ei voi mitään.
Miten 172cm pätkä kuvittelee puolustavansa perhettään? Eihän sellaisilla ole voimia.
Entä raskaat työt. Miten sellainen pätkä (anteeksi nyt vain) kuvittelee olevansa hyödyksi muutossa. Jossa pitää nostella raskaita huonekaluja?
ainahan voi palkata suurikokoiset muuttomiehet apuun, mutta luulisi sen syövän 172cm miehuutta.
Kyllä miehen pitää olla pitkä ja vahva.
Itse olen sentin poikaasi pidempi ja mieheni 180cm. Joten meidän pojastamme tullee meitä molempia pidempi, kuten usein tapahtuu. Hyvä meitin poika!