liivikoko 80H..Voi apua!muita??
Kommentit (25)
Mä olin itse jo melkein luovuttanut, kun rinnat kasvoivat ensin ensimmäisen raskauden takia, sitten pysyivät isoina imetyksen ajan (imetin 1,5 vuotta), sitten olin melkein taas heti raskaana, sitten imetin melkein kaksi vuotta... Olin jo alkanut unohtaa millaiset rintani ovat "oikeasti". Meni muutama kuukausi, ja rinnat pienenivät pari kuppikokoa ihan itsestään.
vaikkei tuo mun normikokokaan ihan pieni ole =( 75f-g joten esim. paitapuseroita on mahdoton ostaa t.ap
jos tilaat ulkomailta ,miten maksut ja mitä kauppaa suosittelet?
Täällä samaa kokoa! Olen ostanut Timarcon nettisivuilta Schock absorbereita, ne on urheiluliivit. Kivat, kun olkaimet ei valu! Käytän myös sellaisia "läskejä", mitkä kiinnitetään olkaimiin, leventävät niitä, niin ei ole aivan mahdottomat vanat olkaimista iholla. Leikkauksesta olen kuullut, että sen jälkeen on TOSI kipeä, hetkeksi auttaa niska-hartiavaivoihin, mutta sitten lihakset tottuu ja kivut palaa. Toisille jää myös kamalat arvet...
ainakin yks mitä suosittelen!
Brastop! www.brastop.com
Tilauksen maksu onnistuu kortilla hyvin (itse tilasin visa electronilla)
Toimituskin vastas sivuilla annettua aikaa, tais tulla vielä nopeamminkin. Liivit vastas kokoaan ja istuu todella hyvin, suosittelen siis tuota! :)
Ja itse siis olen kokoa 80H.
Mä olin itse jo melkein luovuttanut, kun rinnat kasvoivat ensin ensimmäisen raskauden takia, sitten pysyivät isoina imetyksen ajan (imetin 1,5 vuotta), sitten olin melkein taas heti raskaana, sitten imetin melkein kaksi vuotta... Olin jo alkanut unohtaa millaiset rintani ovat "oikeasti". Meni muutama kuukausi, ja rinnat pienenivät pari kuppikokoa ihan itsestään.