Oisko jotain palstajumalaa paikalla?
Mä tarttisin voimaa.
Voimaa kerätä pari koneellista pyykkiä narulta, ripustaa kolme koneellista kuivamaan ja pestä ehkä vielä pari koneellista lisää.
Hukun tänne!!
Kommentit (12)
Mitä sä tähän aikaan niitä pyykkejä peset! Naapuris kiittää..
Emmää sen pyykkejä pese, turha sen on kiitellä.
-ap-
Tässä voimaa: ripusta ne kolme koneellista, pese loput huomenna. Olet itse asiassa aika hyvä, etkös olekin? Huomenna paistaa aurinko, sekä avaruudessa että varmaan myös mielessäsi. Mukavia unia!
Emmää sen pyykkejä pese, turha sen on kiitellä. -ap-
Kyllä se narutila taitaa olla se rajoittava tekijä. Älä pese enempää kuin on narulla tilaa kuivattaa.
Ei ne huomiseen mennessä homehdu, vaikka odottaisivatkin. Nuku välillä.
Kyllä se narutila taitaa olla se rajoittava tekijä. Älä pese enempää kuin on narulla tilaa kuivattaa.
Yks koneellinen on koneessa, kaks koneellista on sullottuna pyykkikoriin.
Pari koneellista likasia on lattialla leväällään ja tsadaa kun avaa pyykkikaapin oven, sieltä löytyy lisää! Ihme paskapyykkikertymä ollut, tahtoisin pyykkikaapin tyhjäksi ennen pääsiäistä.
Tiiän kyllä, että pyykkikorissa säilyy puhtaat märät pyykit jopa kolme vuorokautta ilman pahempia vaurioita.
Mä voisin tässä selittää mun pyykeistä vaikka tunnin, kun vaan välttelen sitä että nostaisin perseeni ylös ja toimisin. Mä yritän nyt. Yks koneellinen vielä.
-ap-
Yks koneellinen on koneessa, kaks koneellista on sullottuna pyykkikoriin.
Pari koneellista likasia on lattialla leväällään ja tsadaa kun avaa pyykkikaapin oven, sieltä löytyy lisää! Ihme paskapyykkikertymä ollut, tahtoisin pyykkikaapin tyhjäksi ennen pääsiäistä.
Tiiän kyllä, että pyykkikorissa säilyy puhtaat märät pyykit jopa kolme vuorokautta ilman pahempia vaurioita.
Mä voisin tässä selittää mun pyykeistä vaikka tunnin, kun vaan välttelen sitä että nostaisin perseeni ylös ja toimisin. Mä yritän nyt. Yks koneellinen vielä.
-ap-
Kyllä sä jaksat! Mä lähetän täältä mun pyykkäysenergiat, kun menevät muuten hukkaan. Oon nimittäin niin siideripäissäni, etten saa aikaiseksi mitään!
Mä tarttisin voimaa. Voimaa kerätä pari koneellista pyykkiä narulta, ripustaa kolme koneellista kuivamaan ja pestä ehkä vielä pari koneellista lisää. Hukun tänne!!
Silittamistakin tulee vahemman. Nyt on vuosi 2011.
Niputin vielä osan aiemmistakin pyykeistä.
Mä en tahdo rumpukuivainta, meillä on kuivauskaappi, jota käytän yleensä vain "ruuhkatilanteissa" sähköllä, muuten ripustan kaappiin ja jätän kuivamaan itsekseen. Nyt tosiaan on vuosi 2011, ja mä ainakin välillä yritän vähentää energiankulutusta.
Silittäminen ei voi vähentyä, ei mulla oo edes silitysrautaa :-)
-ap syö kindermunaa voitonriemuisena-
Ehkä jos yöksi vielä jaksat yhden laittaa pyörimään. Pihalla ne kuivuu nopsaan ja tuoksuu raikkaalta.
Tai sitten nakitat niitten pyykkien likaajat hommiin, tuskin sä yksin noin paljon olet saanut aikaiseksi?
Ehkä jos yöksi vielä jaksat yhden laittaa pyörimään. Pihalla ne kuivuu nopsaan ja tuoksuu raikkaalta.
Tai sitten nakitat niitten pyykkien likaajat hommiin, tuskin sä yksin noin paljon olet saanut aikaiseksi?
oon huomenna töissä ja kännissä, ei paljoo jää pihallakuivatus aikoja :-) Hyvä idea sinänsä, en oo tullut edes ajatelleeksi vielä pihakuivatusta!
Pyykinlikaajat on kaikki miespuolisia, oon yrittänyt nyt 10 v. kouluttaa, miten pyykit ripustetaan jotta ne oo ryppysiä kuivuttuaan. Vihaan sitä, kun ne yrittää mutta ovat tosi avuttomia... Kaikkee ei kai voi opettaa?