Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia sukkia voi käyttää tämäntyyppisten kenkien kanssa? (kuva)

Vierailija
20.04.2011 |

Pelkästään niitä sukkahousumaisia "piilosukkia" ja onko ihan junttia pitää tavan ohkaisia puuvillaisia sukkia? Vai kuuluuko kulkea ilman sukkia kokonaan?

http://www.zappos.com/multiview/7439193/162097

Kiitos...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä pitäisi kuin kork niitä ohuen ohuita "piilosukkia".

En kyllä ostaisi kys kenkiä muutenkaan, tod tylsät ja epänaiselliset..

Vierailija
2/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahousut tai polvisukat, lämpimämmällä piilosukat tai ei sukkia ollenkaan. Musta nilkkasukat ei oikein käy tuommoisten kenkien kanssa.

Näin mä tekisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ostaisi kys kenkiä muutenkaan, tod tylsät ja epänaiselliset..

vimmeisen päälle ÄIJÄKENGÄT.

Vierailija
4/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat kengät. Mielestäni noihin käy monenlaiset sukat riippuen asusta.

Vierailija
5/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin ton tyyliset kengät ja ne on ihan saatanasta jalasta. Toi remmi hiertää.

Vierailija
6/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin ton tyyliset kengät ja ne on ihan saatanasta jalasta. Toi remmi hiertää.

kyllä asettua jalkaan. Mullakin on ollut kenkiä, joissa joku osa on hiertänyt, mutta olen sisäänajossa pitänyt sitten näissä kohdissa laastaria tai rakkolaastaria (paikasta riippuen) ja kun kenkä on muotoutunut jalan mukaan, hiertäminen on kadonnut.

Vierailija
7/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole juuri noita kyseisiä kenkiä ostamassa, mutta remmillistä, matalaa kenkää kylläkin.

Vierailija
8/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin avokassukan tai ohuen "nylon"-sukan (mikä niiden nykyaikaisempi nimi on?). En puuvillaista ellei olisi väreiltään juuri kenkään sopiva ja leveähkö lahje peittäisi sukan näkymisen.

Vierailija
9/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten polvimittaiset sukat tai sukkahousut. Tietysti jos pidät housujen kanssa ja lahkeet peittää noista suurimman osan, niin ei niin väliä, kun se sukkakaan ei paljon näy.

Vierailija
10/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat matalat, osta vaikka ballerinat, ne kun ovat ikuinen klassikko!

Vierailija
11/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkasukkien pitäisi olla värikkäät, matalahkot ja hyvälaatuiset ja niiden kanssa päällä hame. Mä olen pitkä ja pitkäsäärinen, joten se ei näytä niin urpolta kuin kuulostaa.

Ns. piilosukkia en käyttäisi, koska ne näkyvät kuitenkin. Joko sukkia ei näy ollenkaan tai sitten niitä näkyy niin paljon ja sopivassa värissä, että se on selkeästi tietoinen ratkaisu.

Vierailija
12/17 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat matalat, osta vaikka ballerinat, ne kun ovat ikuinen klassikko!

Kiva, että edes jotkut pitävät tämän kaltaisista kengistäkin :) etten joudu olemaan ainoa musta lammas.

Vierailija
13/17 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin niiden kanssa joko niitä piilosukkia tai sitten polvisukkia/sukkahousuja hameen kanssa. Pitkien housujen kanssa voi käyttää ihan normi nilkkasukkiakin, kun se sukan varsi ei näy.

Vierailija
14/17 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilosukat on mun mielestä aika karseat, kun kuitenkin vilkkuvat jostakin. Ihan nilkkasukat housujen kanssa olisi mun ratkaisu myös.

Vierailija
15/17 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avokassukat (=piilosukat) tai ihonväriset sukkikset.

Avokassukkia saa muuten puuvillaisenakin. Ovat vähän paksummat ja miellyttävämmät kuin nuo ohuet sukkisnylonista tehdyt.

Vierailija
16/17 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä, jos sukan laitan niin vaalean, siis niin ihonvärisen ettei erotu. Mieluusti ihan ilman. Tuommoinen kenkä, joka ei ole sandaali, mutta pidetään ilman sukkaa niin voipi olla hiostava ratkaisu; mulla on yksissä kengissä froteepohjallinen, joka on aivan ihana! Pehmeä ja kuiva. Ei ihan herkku kun ottaa kengät jossain kylässä pois...mutta silloin mulla on kyllä usein sukka tilalla....

Jos haluaa erottua ja tyyli sopiva niin etenkin viileämmällä säällä voi laittaa kunnon värikkäät sukat, esim. raidalliset. Siis sellaiset ohuet puuvillasukat. Hauskannäköinen.

Vierailija
17/17 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kävelykenkinä tuon tapaiset, mutta remittömät. Pitkälahkeisten housujen kanssa käytän pitkiä nilkkasukkia, minulla kengät ovat mustat ja silloin sukatkin on mustat, ehkä jotain kuvioita, jos haluaa pukeutua vähän hassusti.

Hameen tai shortsien kanssa piilosukat tai sukkikset, vaaleat sellaiset. Tai raidalliset polvisukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme