Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mamuille kelpaa vain siistit sisätyöt?

Vierailija
20.04.2011 |

Mamujen siistit sisätyöt:

Bussin ajaminen

Kauppakeskusten siivous

Suomalaisten työ:

Paska-auton ajaminen

Nokikolarin työt

Kannattaisko lopettaa jo jauhaminen siitä, että mamut muka tekee työt, jotka eivät suomalaiselle kelpaa. Totuus on, että suomalaisille jää ne työt mitkä ei mamuille kelpaa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidätkö jotain laivasiivousta siistinä sisätyönä? Siellä nuohoavat paskaa, oksennusta ja kusta päivä toisensa jälkeen. Risteilylaivojen siivoojat ovat melkein kaikki mamuja.

Ja montako nuohoojaa Suomessa nyt on muutenkaan? Se ei ole kovin tavallinen ammatti, joten ei ole mikään ihme, että alalla ei ole paljon mamuja.

Tämä aloitus on varmaan provo, mutta joku raja typeryydelläkin sentään.

Vierailija
42/50 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammojen mielestä suomalaiset eivät tee yhtään ns. paskahommia :)

Tämä jo todistaa että teillä on todellisuus hukassa :D

Mistä sä nyt tuon mielipiteen pieraisit? Mä oon siivonnut opiskeluaikanani useamman vuoden (oli kyllä välillä ihan kirjaimellisestikin paskahommaa) ja tehnyt kaikenlaisia muitakin hanttijopeja. Kuten monet muutkin suomalaiset. Mitä tässä nyt yritetään todistaa? Onko sulla jotain harhoha?

Ettei mula suomalaiselle työt kelpaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä nyt tuon mielipiteen pieraisit? Mä oon siivonnut opiskeluaikanani useamman vuoden (oli kyllä välillä ihan kirjaimellisestikin paskahommaa) ja tehnyt kaikenlaisia muitakin hanttijopeja. Kuten monet muutkin suomalaiset. Mitä tässä nyt yritetään todistaa? Onko sulla jotain harhoha?

Ettei muka suomalaiselle työt kelpaa :)

Vierailija
44/50 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viisaus

Nyt tämä ketjualoittajatrollaaja on ylentänyt bussikuskit ja siivojaat työmarkkinoiden eliittiin, jotka ovat syrjäyttäneet persut "paska"-hommiin. Ihan sama mitä kirjoittaa tai perustelee, niin ukko keksii uuden ketjun aiheen..

Vierailija
45/50 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti on jankannut. Ei se kumoudu aivan yhtä idiootin asian jankkaamisella kuitenkaan.

Ettei muka suomalaiselle työt kelpaa :)

Vierailija
46/50 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjettömin avaus aikoihin. Ei niitä ihmisiä kukaan sinne töihin laita, ne hakee sinne ihan itse. Ja fakta on ettei suomalaisille kelpaa ne paskaduunit, lässyttää ap mitä vaan. Sinne siivoojaksi tai bussikuskiksi voi hakea kuka haluaa, jos ei suomalaiset halua niin vittuako tuut sitä av:lle itkemään:D

Vierailija
47/50 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tietää paskakuskin hommista mitään. Voihan se paskakuskikin hakea bussikuskiksi, pakkoko sitä paskakuskiksi on ryhtyä.

Meillä käyvä paskakuski on ihan yksityisyrittäjä, joten eiköhän hänkin oo uransa valinnut.

Voitko nyt lopultakin kertoa, mikä ongelma sulla on? Hiekkalaatikollinen hiekkaa jumittunut vaginaa? Akuutti/krooninen tyhmyys?

Ehkä ei voi hakeutua kun bussikuskin työt on varattu mamuille. Jos mamuille kelpaisi paskakuskin työt, niin kai niitä olis myös paskakukseina yhtä paljon kuin on bussikukseina??

Vierailija
48/50 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tietää paskakuskin hommista mitään. Voihan se paskakuskikin hakea bussikuskiksi, pakkoko sitä paskakuskiksi on ryhtyä.

Meillä käyvä paskakuski on ihan yksityisyrittäjä, joten eiköhän hänkin oo uransa valinnut.

Voitko nyt lopultakin kertoa, mikä ongelma sulla on? Hiekkalaatikollinen hiekkaa jumittunut vaginaa? Akuutti/krooninen tyhmyys?

Ehkä ei voi hakeutua kun bussikuskin työt on varattu mamuille. Jos mamuille kelpaisi paskakuskin työt, niin kai niitä olis myös paskakukseina yhtä paljon kuin on bussikukseina??

1. Onko sulla näyttää jokin tilasto josta näkee, ettei mamuja ole roskakuskeina?

2. Jos näin on, niin mistä tiedät että tämä johtuu siitä, ettei tämä työ sotkuisuutensa vuoksi kelpaa heille? Miksi heille sitten kelpaa paskan ja oksennuksen siivoaminen laivoilla? Voisikohan mitenkään olla mahdollista, että muitakin syitä on..

Vierailija
49/50 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tämän avauksen ja sekoittaa lisäksi toisiinsa roskakuskin ja paskakuskin? Roskakuski kuskaa roskia, paskakuski paskaa.

Vierailija
50/50 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa ne tähän, kiitos!

Moniko niistä on sellaisia, ettei kelpaa sulle ja muille suomalaisille?

Onko aloilla työttömyyttä vai työvoimapulaa?