Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies oikeasti kiinnostua 10 v. vanhemmasta naisesta?

Vierailija
20.04.2011 |

Mies noin 35 v. ja nainen noin 45 v. ja minä olen se nainen. Olen kivannäköinen, hauska, kohtelias, ulospäinsuuntautunut, tulen juttuun kaikenlaisten ihmisten kanssa. Mutta en ole kaunis, hoikka, timmissä kunnossa, vaan ylipainoinen, keski-ikäinen äiti-ihminen.

Päädyin samaan projektiin sellaisen miehen kanssa, joka veti jalat alta samantien, ja kuvittelen säkenöintiä välillemme. Onko edes mahdollista, että tulkitsen miestä oikein? Miestenkin mielipiteitä arvostaisin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurppana niin älä hirväesti ylläty jos miestä ei enää kiinnostakaan.

Vierailija
2/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaatko ettei miehet vanhene, nuorenevat vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 13v nuorempi mies on ainakin ollut minusta kiinnostunu jo 12 vuotta :)

Vierailija
4/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä jälkeläinen!

En tiedä mitä muuta sanoa.

Vierailija
5/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ajatella kymmenen vuotta eteenpäin jos eletään tätä hetkeä.

Ap:lle niin se vain minunkin mies kiinnostui ihan oikeasti minusta ja ikäeroa meillä 9-vuotta. Mieheni oli 19 ja minä 28, eli tällä mittapuulla minäkin olin vanha kurppana jo mieheeni verrattuna.

Vierailija
6/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mennä asioiden edelle sentään, kymmenen vuoden päähän tai vauva-asioita miettimään. Flirttailut ja deittailutkin ovat minulle ihan toisesta maailmasta, en varmaan edes osaa enää. Vaikea edes sanoa, onko tässä taustalla intohimoa enempää, kun emme ole yhtään pidemmällä. En edes tiedä, kiinnostaako miestä, ja onko hän vapaa. Sormusta ei ole, mutta eihän se mitään todista. Mutta jotain kiinnostusta on, sen huomaa väkisinkin käyttäytymisestä ja puheista. Tilannetta ei helpota, että olen hierarkiassa ylempänä, ja voi olla, että mies vain käyttää tätä hyväkseen, ken tietää.

Lapsijuttuihin sen verran, että omani olen tehnyt ja tällä miehellä on ainakin yksi. Kunhan tässä ihmettelen, koska en voi aiheesta keskustella kenenkään kanssa. Onneksi on av:=)

Vierailija
7/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin vastaava pari jos nainen on nuorempi. Mun aviomies on ollut kiinnostunut jo 13 vuotta, ja on melkein 12 vuotta nuorempi kuin minä.

Vierailija
8/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta ja liehittelystäsi olla jotain hyötyä miehelle, jos hän on alaisesi tms? Eihän kyse tietenkään välttämättä ole sellaisesta, mutta senkin ottaisin huomioon.

Vierailija
9/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäpuoli on äitiäni just ton 10 vuotta nuorempi, yhdessä ovat olleen nyt melkein 30 vuotta.

Vierailija
10/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta ja liehittelystäsi olla jotain hyötyä miehelle, jos hän on alaisesi tms? Eihän kyse tietenkään välttämättä ole sellaisesta, mutta senkin ottaisin huomioon.

En ole varsinainen pomo, mutta miehen työt, työtunnit ja sitä kautta ansiot riippuvat pitkälle minusta.

Lähinnä olen häkeltynyt, miten on mahdollista, että vastaani tulee mies, joka kiinnostaa minua. Sähköä on, mutta onko enempää, en tiedä. Ja miten ottaa siitä selvä?

Kiva kuulla rohkaisuja, että on sentään pariskuntia, joilla ikäero menee näin päin ja hyvin menee. Jonkun verran se on poikkeuksellista kuitenkin.

Mikä vanhemmissa naisissa miehiä kiinnostaa?

ap

Vierailija
11/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvin korrekti, ja tapaamisissamme on aina muita läsnä. Pelkään, että "sähkömme" näkyy kohta ulospäin muillekin. Millä ottaa asiasta selvää? Tämä oli huomattavasti helpompaa alle ja päälle parikymppisenä:=)

ap

Vierailija
12/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vanhemmissa naisissa miehiä kiinnostaa? ap

Ei mikään sen kummempi kuin nuoremmissa tai samanikäisissäkään. Joku ihminen nyt vaan kiinnostaa, oli ikä mikä tahansa. En minäkään iän perusteella kenestäkään kiinnostu, entä sinä? Kiinnostaako sinua tämä mies pelkästään siksi että hän on nuorempi? Sama juttu miehillä.

Vierailija
13/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään sen kummempi kuin nuoremmissa tai samanikäisissäkään. Joku ihminen nyt vaan kiinnostaa, oli ikä mikä tahansa. En minäkään iän perusteella kenestäkään kiinnostu, entä sinä? Kiinnostaako sinua tämä mies pelkästään siksi että hän on nuorempi? Sama juttu miehillä.

En todellakaan ole kiinnostunut miehestä siksi, että hän on nuorempi, päinvastoin. Olin tästä jopa pettynyt, koska vedin heti johtopäätökset, että olen itse liian vanha. Tyhmää, tiedän. Pitää oikein miettiä, miksi olen kiinnostunut. Sen vain tiesi samalla sekunnilla, kun meidät esiteltiin.

ap

Vierailija
14/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 13v nuorempi mies on ainakin ollut minusta kiinnostunu jo 12 vuotta :)

Vierailija
15/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättelet, että hän olisi kiinnostunut? Sähköä voi olla vain sinun puoleltasi, se ei useinkaan tarkoita, että toistakin kiinnostaisi.

Vierailija
16/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä ikinä tietää? Eleet, ilmeet, kehonkieli, katseet, huomioonottaminen. Tuijotetaan toisiamme hymyillen, vaikka pitäisi keskittyä palaverin aiheeseen. Enhän voi varmasti tietää, mutta TUNTUU, että jotain on ilmassa muutakin kuin kevättä ja ihan molemminpuolisesti. Olimme molemmat kuin sähköiskun saaneita heti tavatessamme. Tai sitten tulkitsen ihan pieleen.

ap

Vierailija
17/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ja hänen kaverinsa joka on alkanut seurustelemaan ikäiseni naisen kanssa sanoivat molemmat näin "on kiva kun on nainen jolla on omat mielipiteet ja joka osaa ajatella muutakin kuin itseään." Tämä vertaus oli siis heidän ikäisiin/nuorempiin naisiin. Lähinnä itse ajattelen myös että mieheni on paljon kypsempi moniin ikäisiinsä nähden, tuskin minäkään olisin häntä muuten vakavissani ottanut.

Se jolla 9 vuotta nuorempi mies ja mies oli 19 tavatessamme.

Vierailija
18/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ja hänen kaverinsa joka on alkanut seurustelemaan ikäiseni naisen kanssa sanoivat molemmat näin "on kiva kun on nainen jolla on omat mielipiteet ja joka osaa ajatella muutakin kuin itseään." Tämä vertaus oli siis heidän ikäisiin/nuorempiin naisiin. Lähinnä itse ajattelen myös että mieheni on paljon kypsempi moniin ikäisiinsä nähden, tuskin minäkään olisin häntä muuten vakavissani ottanut.

kun sinä olet 40 ja mies 31, tai sinä 50 ja mies 41, silloin hän löytää paljon sinua nuorempia naisia, joilla on sekä omat mielipiteet että hehkeä ulkonäkö.

Vierailija
19/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjasi ja ikäero oli "väärte päin" 13v. Eli ihan hyvin voi toimia, miksikäs ei. Ei kaikille ihmisille ole tärkein "malli kroppa" vaan se mikä on siellä päänupissa.

Vierailija
20/34 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinä olet 40 ja mies 31, tai sinä 50 ja mies 41, silloin hän löytää paljon sinua nuorempia naisia, joilla on sekä omat mielipiteet että hehkeä ulkonäkö.

Vaan elän tässä ja nyt. Teen korkeintaan lähitulevaisuuden suunnitelmia. Mistä sen kukaan tietää miten hehkeänä pysyy siinä iässä ja mitkä muut asiat sitten yhdistää?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä