Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapsin ihanan ja mukavan miehen. Kultainen ja varmasti

Vierailija
20.04.2011 |

..oikea aarre. MUTTA hän on niin lyhyt, varmaan vain 5cm mua pidempi. Voi että se häiritsee (joo olen pinnallinen..). Käytän vielä usein korkokenkiä..huoh. Loppuisikohan häiritseminen josaain vaiheessa?? Kertokaas tarinaa lyhyiden miesten naiset..!!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä säätöä miehen kanssa, joka on minua alle 5cm pidempi kuin minä. :) Itse siis olen noin 162cm ja kaiken lisäksi olen vielä jonkun verran ylipainoinen, joten painan enemmän kuin hän. :) Ei haittaa.

Vierailija
22/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju pitää luettaa kaikillä miehillä. Ei tarvitse hävetä, jos esim. tissien koolla väliä soidinkiinnostukseen.

Kukaan mies ei tarvitse seurustelukumppaniksi ap:n kaltaista. Jos tässä vaiheessa tuosta hitsaa pituuden puutteeseen niin eiköhän niitä muitakin vikoja löydy jos suhde jatkuu arkivaiheeseen.

Eikä mies todellakaan ansaitse tuollaista skitsonippua, tai sitten seksin pitää olla todella namia ja sitä jatkuu takuuvarmasti koko suhteen ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää massiivista minävauriota, yleissivistys ja tunneäly nollatasoa ja seksuaalinen vuorovaikutuskyky miinus satayhdeksänkymmentäseitsemän.

Vierailija
24/26 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää massiivista minävauriota, yleissivistys ja tunneäly nollatasoa ja seksuaalinen vuorovaikutuskyky miinus satayhdeksänkymmentäseitsemän.

Itse seurustelin minua 2cm lyhyemmän kanssa ja mua ei vaivannut meidän pituusero ollenkaan. Mut mies juhli usein ja turhan raskaasti ja alkoi haukkua mua kännissä amatsooniksi ja romuluiseksi ja vertasi mua toistuvasti pienikokoisempiin naisiin. Se satutti. En pystynyt jatkamaan seurustelua jatkuvan nimittelyn takia.

Vierailija
25/26 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli 4-5cm mua lyhyempi. Aluksi kaikki oli ihanasti, mutta kun muutettiin yhteen niin muuttui. Oli kova alistaan mua nimitteli ja miehisteli ja loppujen lopuksi kävi käsiksi. Kymmenen kk sitä katselin ja pistin pihalle.

Nyt mulla on pari cm mua pitempi mies jolla ei ole mitään tarvetta todistella miehisyyttään mua haukkumalla tai lyömällä. En vaihtaisi häntä mihinkään pörhistelevään mikkihiireen ikinä.

Vierailija
26/26 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkiä miehiä mulla aina ennen olikin. Viime kesänä elämääni tuli mies, joka on vain 174 cm pitkä mutta rakastuin silmittömästi. Ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä. Rakastan miestäni koko sydämestäni eikä pituus haittaa.

Rakastan mieheni sisintä, en hänen pituuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme