Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapsin ihanan ja mukavan miehen. Kultainen ja varmasti

Vierailija
20.04.2011 |

..oikea aarre. MUTTA hän on niin lyhyt, varmaan vain 5cm mua pidempi. Voi että se häiritsee (joo olen pinnallinen..). Käytän vielä usein korkokenkiä..huoh. Loppuisikohan häiritseminen josaain vaiheessa?? Kertokaas tarinaa lyhyiden miesten naiset..!!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka alkuun häiritsikin niin ei kyllä häiritse enää. Miehessä on munaa vaikka isompiinkin raameihin :) Jos olis joku piskuinen hintelä hissukka, niin en kestäisi tilannetta (mun edellinen oli 190cm) koska mä haluan miehen joka tuntuu suojelevalta ja turvalliselta. Mutta tämä tyyppi ok, on ihana ja mukava ja kaikin puolin hyvä mies. Ja itsekin tykkään muutes korkkareita käyttää :)

Vierailija
2/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä...mutta ehkä siihen tottuis, kun ei ole muuten mikään laiheliini..onneks. Niitä kestän vielä vähemmän!

No pitänee katsoa....

Lisää tarinoita..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloimme mieheni kanssa 17v seurustella ja minä jatkoinkin vielä pituuskasvuani tuon jälkeen ja meillä on vaan 2cm pituuseroa. No, ehkä se on niin ettei onnellinen voi olla eikä korkokenkiä voi käyttää jos niin asennoituu, mutta me emme ole edes tajunneet ajatella asiaa. Mieheni itsetunto kestää kyllä korkonikin, joita lähes päivittäin pidän.

N39

Vierailija
4/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 8cm pidempi, mutta näytämme yhtä pitkiltä. Ja käytän kyllä korkokenkiä. Itse olen siis 165cm ja mieheni 173cm :) Mutta mies ei ole mikään hintelä, vaan raamikas ja varustuskin hyvää kokoa, heh! Minusta on ihanaa, kun voi halata miestä niin, ettei tarvitse itse varvistaa ja jos seisomme kasvotusten, ei tarvitse minun katsoa ylös päin.

Vierailija
5/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä luulen että sen pituuseron huomaa.

Kyllä minuakin se vaivasi joskus suhteen alkuajoilla. En kehdannut käyttää korkkareita kun nolotti. Nyt olen kyllä jo oikeastaan unohtanut asian.. Eli ei ole kyllä iso ongelma, jos tota nyt voi edes ongelmaksi sanoa.

Vierailija
6/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuole ongelma, kun on edes hitusen pidempi...

Exäni oli minua pari senttiä lyhyempi. Hylkäsin korkkarit ja aloin kulkea kumarassa tiedostamattani, jotta näyttäisin lyhemmältä... joku sitten huomautti asiasta ja katsoin peilistä rumaa ryhtiä, joka oli kumara...

Yritin rakastaa häntä pituuserosta huolimatta. Vehkeetkin hänellä oli pienet, mutta yritin suhtautua asiaan, koska hän osasi niitä käyttää.

Sitä en kuitenkaan jaksanut rakastaa, kun hän kävi riidan päätteeksi käsiksi ja siihen suhde päättyi.

Nyt puolisonani on isokokoinen mies, joka on myös todella rauhallinen ja vastustaa väkivaltaa.

Vierailija
7/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää aikuiset(?) ihmiset jotka kirjoittavat "huoh" Mitä vittua se edes tarkoittaa??! HUOH??!

Vierailija
8/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on vähän vaikea muuten ilmaista

Vierailija
9/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korkkarit jalassani näyttää lyhyemmältä. Ei ole toistaiseksi haitannut.

Vierailija
10/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää aikuiset(?) ihmiset jotka kirjoittavat "huoh" Mitä vittua se edes tarkoittaa??! HUOH??!

*HUOH*

Vierailija
11/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*HUOH*

Vierailija
12/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin muuten ihanan poikaystävän (josta olisin saanut takuulla hyvän ja kiltin miehen) syystä että hän oli minua ainoastaan 3cm pidempi eli 168cm.Jälkeenpäin kyllä kadutti ja harmitti että näin tein.Olin pinnallinen idari!Pidämme harvakseltaan yhteyttä (hän on onnellisesti naimisissa) ja mua vieläkin hävettää oma käytös.Vaikka luojan kiitos en sanonut syytä vaan sössötin jotain perinteistä siitä "miten en ole valmis sitoutumaan jne...."

13/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin samaistua tilanteeseesi, minä aikoinani tapasin kanssa mukavan tyypin ja oikeesti se oli hassua huomata, miten se pituus voi häiritä niinkin paljon! No mä en kyllä sitä suhdetta sitten jatkanut.

enkä myöskään koe olevani pinnallinen, on vaan varaa valita...kaikilla on :) on niitä miehiä tyhmemmistäkin jutuista jätetty.

toivottavasti teidän suhde kuitenkin sitten muuten toimisi. tsemppii

Vierailija
14/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on 171cm ja minä olen 170cm pitkä. Aluksi asia kyllä vaivasi kovasti, ei enää nykyään niinkään. Eniten asia vaivasi varmaan siksi, että kun tapasimme minä olin pullukka ja mies laiha. Ei siis edes hoikka vaan laiha. Tunsin siis itseni tosi isoksi. Mies painoin silloin varmaan hädin tuskin 60kg, nykyään painaa 75kg ja on lihaksikas. Eli mua ei niinkään vaivannut se että mies olisi liian lyhyt ja pieni, vaan se että minä olin liian pitkä ja iso.

Vierailija
15/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä. Uskomattoman lapsellisia ihmisiä. Jokainen teistä kuitenkin tiedostaa virheellisen ajattelunsa. Ette vain osaa muuttaa itseänne.

Henkisen kasvun paikka.

T: 11cm mies

Vierailija
16/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä. Uskomattoman lapsellisia ihmisiä. Jokainen teistä kuitenkin tiedostaa virheellisen ajattelunsa. Ette vain osaa muuttaa itseänne.

Henkisen kasvun paikka.

tässäkin ketjussa moni nimenomaan ole muuttanut ajatteluaan, jos kerran asia ei vaivaa enää.

Vierailija
17/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tässäkin ketjussa moni nimenomaan ole muuttanut ajatteluaan, jos kerran asia ei vaivaa enää.

18/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen kasvun paikka.

Onhan se miehillekkin kolahdus jos muija on pidempi, onhan sekin jo nähty, niillä ei eg kestä :D

Ja mitä? Minä myönnän etten pidä lyhyistä miehistä, so what? pitäisikö valehdella et tapeille tulis hyvä mieli vai? Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttöristä..niin se vain on.

Vierailija
19/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen kasvun paikka.

Onhan se miehillekkin kolahdus jos muija on pidempi, onhan sekin jo nähty, niillä ei eg kestä :D

Ja mitä? Minä myönnän etten pidä lyhyistä miehistä, so what? pitäisikö valehdella et tapeille tulis hyvä mieli vai? Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttöristä..niin se vain on.

makuja on monia ja toiset tykkää pitkistä, toiset lyhyemmistä, toiset hoikista ja toiset pulleammista jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Mutta mun mielestä on typerää sanoa lyhyempiä miehiä tapeiksi, ihan kuin on typerää sanoa pitkiä miehiä hujopeiksi tai ylipainoisia läskikasoiksi. Tuollainen nimittely ei anna ihmisestä kovin fiksua kuvaa.

Vierailija
20/26 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on muutamasta sentistä kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi