Mies ja oma aika
Kuinka usein miehesi tarvitsee omaa aikaa, viikottain, päivittäin, harvemmin tms?
Mitä kaikkea hän harrastaa omalla ajallaan?
Tarvitsetko mieheesi verrattuna vähemmän / samanverran / enemmän omaa aikaa?
Onko teillä yhteiset tutut, erikseen, vai molempia?
Kommentit (2)
Harrastaa jalkapalloa kesäisin ja musiikkia sekä juoksua ympäri vuoden. Itse en harrasta nyt mitään, mikä vaatisi kotoa lähtemistä. Lisäksi minä menen nukkumaan lasten kanssa samaan aikaan, jotta jaksan hoitaa vauvan heräilyt, mutta mies saa siinä useamman tunnin omaa aikaa.
Olemme sopineet minulle viikonlopuille 2h aikaa, jolloin teen mitä itse haluan. Yleensä ompelen, joskus luen. En ehkä tarvitsekaan niin paljon aikaa itselle, tai vaikka niin olisi en sitä saisi juuri nyt. Vauva on pieni ja ainut ruokintatapa on vielä tissi. Mies ei voi sitä hoitaa vaikka ehkä haluaisikin.
Eli aikansa kutakin, joku päivä minäkin saan illalla jäädä valvomaan ja lähteä harrastamaan muutakin kuin kotijumppaa ja ompelemista. :)
Meillä on sekä yhteisiä että omia ystäviä. Ehkä enemmän omia.
Istuu illalla tietokoneella ja pelaa sekä selaa nettiä. Minun oma aika on lähinnä lapsen päikkäreiden aikaan (nukun silloin usein itsekin)ja sen jälkeen, kun lapsi on mennyt yöunille. Tuttuja on yhteisiä sekä erikseen. Monesti käyn lapsen kanssa kahdestaan omien tuttujen/kavereiden luona ja mies jää yksin kotiin. Myös joka viikonloppu käyn omien vanhempieni luona lapsen kanssa kahdestaan.