Ei helvetti, arvatkaa mitä täällä mietitään?
Nuoremman lapsen rattaat ovat jäänet jo käytöstä.
Mun mielestä ne on kuitenkin niin hienot, että mietin voisko ne vaan säilöä (tilaa on) mahdollisille tuleville LAPSENLAPSILLE!
Sekin on kymmenen vuoden päästä jo ihan realistista. Ja kymmenen vuotta menee nopeasti.
Mies mainitsi, että meidän poikien miniät voivat olla yhtä vittumaisia, kuin heidän anoppinsa, joten tuskin kelpaa mikään. Mut mummolarattaat!
Mitä te ootte tehneet "viimaisille" rattaille?
Terveisin eräs 32-vuotias
Kommentit (7)
Samanikäinen olen kuin sinä, ja ei tässä nyt välttämättä tarvitse mummoaikoja odotella enää kymmentäkään vuotta (mitä nyt en välttämättä toivoisi)
Tosiaan. Jos pojastani tulee esim. 16-vuotiaana teini-isä, minusta tulis mummo neljän vuoden päästä. Huh huh... Jos saa valita, niin ei kiitos.
ja vanhin 15v. Ja kyllä meille jäi "mummolarattaat" =)
sit mäkin kehtaan säilöä noi :-) Voin sitten 30 vuoden päästä työntää ne kaatopaikalle, kun vanhemmasta on tullut homo ja nuoremmasta sitoutumiskammoinen elämäntapahippi...
-ap-
sit mäkin kehtaan säilöä noi :-) Voin sitten 30 vuoden päästä työntää ne kaatopaikalle, kun vanhemmasta on tullut homo ja nuoremmasta sitoutumiskammoinen elämäntapahippi... -ap-
että jos ei lapsenlapsia tule, työntelemme rattaissa toisiamme. =)
sit mäkin kehtaan säilöä noi :-) Voin sitten 30 vuoden päästä työntää ne kaatopaikalle, kun vanhemmasta on tullut homo ja nuoremmasta sitoutumiskammoinen elämäntapahippi... -ap-
:-D :-D
säästäkää myös pari sideharsoa jotka voi ripustaa kuomuun ettei aurinko ikävästi tuijaa silmiin nokkaunien aikaan :)
Samanikäinen olen kuin sinä, ja ei tässä nyt välttämättä tarvitse mummoaikoja odotella enää kymmentäkään vuotta (mitä nyt en välttämättä toivoisi)