Miksei Aftonbladet ole huolissaan siitä, että viha persuja kohtaan kasvaa?
On persuvastaista vihasivustoa netissä, toimittajat vittuilevat avoimesti jne. Eihän tämä nyt näin voi mennä!
Kommentit (57)
Luulen, että suurin osa persuista on iha normaaleja, maltillisia ja järkeviä. Näyttäis olevan kunnallispoliitikkoja ym. yhteiskunnallista kokemusta omaavia. Nämä muutama hallaaho + joku muu rasisti (tai se pietari-mikä-lie-huru-ukko)on leimanneet persut etenkin pk-seudulla iha hulluiksi. Uskon kumminkin, että nämä 'maakuntien' persut on iha tolkun porukkaa ...pakko uskoa, ja toivoa : ) Ja joo, ite oon kokoomuslainen....
Halla-aholla on oikein oikeuslaitoksen lausuma siitä että rasismia hänen puheistaan ja kirjoituksistaan ei löytynyt.
Onko sinulla itselläsi? Sinä saatat olla rasisti!
Luulen, että suurin osa persuista on iha normaaleja, maltillisia ja järkeviä. Näyttäis olevan kunnallispoliitikkoja ym. yhteiskunnallista kokemusta omaavia. Nämä muutama hallaaho + joku muu rasisti (tai se pietari-mikä-lie-huru-ukko)on leimanneet persut etenkin pk-seudulla iha hulluiksi. Uskon kumminkin, että nämä 'maakuntien' persut on iha tolkun porukkaa ...pakko uskoa, ja toivoa : ) Ja joo, ite oon kokoomuslainen....
Halla-aholla on oikein oikeuslaitoksen lausuma siitä että rasismia hänen puheistaan ja kirjoituksistaan ei löytynyt. Onko sinulla itselläsi? Sinä saatat olla rasisti!
Onko sinulla oikeuslaitoksen lausuma, ettet ole vaikkapa varas? Jos ei ole, sinä saatat olla varas!
Tosin mulla ei ole oikeuslaitoksen lausumaa mistään. Joten saatan olla ihan ties minkälainen rasisti, murhaaja tai pahoinpitelijä. Tai ehkä myymälävaras? Kuka tietää.
Kovin monella tutullakaan ei ole oikeuslaitoksen lausumia. Voihan kääk - millainen mun tuttavapiirini oikein on. Äkkiä esim. Halla-ahon seuraan. Se kun ei todistetusti ole rasisti.
(Kiitos. Tällä elää taas pari päivää :-D... vai että oikein oikeuslaitoksen lausuma :-D :-D :-D...)
Nyt nukkumaan ennenkuin tulee lausumaa :-D
Lisäksi muuten olen aivan varma, että persut tulevat ottamaan vähän sitten takkiinsa ensi eduskuntavaaleissa :-). Jos olette hallituksessa, ei siellä pelkällä uholla pärjää (jes!). Jos ette ole hallituksessa, en usko että tulette oppositiossakaan saamaan mitään kauhian merkittävää aikaiseksi. Sen lisäksi seuraavissa eduskuntavaaleissa uurnille astuvat myös ikäluokat 1996-1993. Ja se(kään) ikäpolvi ei ole ikinä elänyt ilman EU:ta :), eikä tasan kaipaa takaisin markka-aikaan (kas kun eivät ole ikinä markkoja käytteneet). Joten EU-vastaisuudella ratsastamisella ei ihan hirveän suurta tulosta heidän keskuudessaan saada. Persuja äänesti nyt moni keski-ikäinen, turhautunut mies :) (tämä nyt ihan mutua). Ja kohta on vastapainoksi noita nuorempia vielä enemmän. Eivät ole turhautuneita. Ovat suvaitsevaisempia kuin vanhempansa jne. Sitä odotellessa :-)
Ei ole ollenkaan vielä varma että PerSut ottavat ensi vaaleissa takkiinsa, mutta se on varma että Kokoomus pääministeripuolueena tulee takkiinsa ottamaan :D Nytkin jo Kokoomuksen voitto oli itse asiassa reilun kahden prosentin ja 7 paikan HÄVIÖ!
Oppositioon PerSuja tuskin kovin helpolla edes päästetään, sillä puolue paisuisi reilusti yli 20%:n seuraaviin vaaleihin mennessä :D
Nuoret ikäluokat eivät muista kaivata markkaa, mutta usko minua kun sanon, että jahka kreikka-ja Portugalivelat kaatuvat kansalaisten maksettaviksi niin nuorisokin osaa kyllä kaivata pois EU:sta!! :D :D :D Siinä ei paljon suvaitsevaisuus auta kun valtion velka kaatuu niskaan, palvelut on ajettu alas ja maa on täynnä mellakoivia muslimilähiöitä nyky-Ruotsin ja muun Euroopan malliin!!
Ei ole ollenkaan vielä varma että PerSut ottavat ensi vaaleissa takkiinsa, mutta se on varma että Kokoomus pääministeripuolueena tulee takkiinsa ottamaan :D Nytkin jo Kokoomuksen voitto oli itse asiassa reilun kahden prosentin ja 7 paikan HÄVIÖ! Oppositioon PerSuja tuskin kovin helpolla edes päästetään, sillä puolue paisuisi reilusti yli 20%:n seuraaviin vaaleihin mennessä :D Nuoret ikäluokat eivät muista kaivata markkaa, mutta usko minua kun sanon, että jahka kreikka-ja Portugalivelat kaatuvat kansalaisten maksettaviksi niin nuorisokin osaa kyllä kaivata pois EU:sta!! :D :D :D Siinä ei paljon suvaitsevaisuus auta kun valtion velka kaatuu niskaan, palvelut on ajettu alas ja maa on täynnä mellakoivia muslimilähiöitä nyky-Ruotsin ja muun Euroopan malliin!!
Tosiaan persut tuskin päätyvät oppositioon. Siinä onkin sitten näytön paikka hallituksessa. Saattaa joutua ihan ottamaan vaikkapa vastuuta. Saattaa joutua esittämään ihan oikeita ratkaisuja ihan oikeisiin ongelmiin. Saattaa joutua ihan oikeasti tekemään päätöksiä.
Muistatko aikoinaan SMP:n? Joka vaaleja ennen lupasi puolittavansa työttömyyden. Tuli vaalit, SMP:llä meni niissä hyvin. Saivat työministerin salkun. Kuins kävi työttömyyden puolittamisen kanssa?
Usko minua, että jos Portugalin tukipaketti kaadetaan, nuorison kohtalo on vielä paljon huonompi. EU:sta on ollut myös hyötyä. Vapaasta liikkuvuudesta hyötyy myös se nuoriso. Ja yhteisestä valuutasta on ihan oikeasti hyötyä mm. matkustellessa.
Katsohan muuten tarkemmin niitä persujesi vaalilupauksia ja sitä, mitä ovat luvanneet osa ehdokkaista eduskunnassa tehdä. Tässä sinulle vaikka yksi vallan upea esimerkki:
http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=565735&Title=Tolppanen+jo…
"Ensimmäisenä eduskunnassa Tolppanen haluaa vaikuttaa puheluiden hintoihin virastoihin ja linjoilla jonottamisen maksuttomuuteen."
:-D :-D
Palataan asiaan neljän vuoden päästä :).
Aloitan lopusta: Ensinnäkin Tolppasta ei valittu eduskuntaan.
Ja toisekseen, EU:sta on ollut Suomelle pelkkää haittaa! Suomi on ollut nettomaksajana KOKO AJAN! Helvetinmoinen hinta siitä, että ei tarvitse valuuttaa vaihtaa kun käväisee Euroopassa.
Olet ihan pihalla! Moni johtavista kansainvälisistä talousasiantuntijoista puhuu täsmälleen samaa mitä Soini: Euro on tiensä päässä eikä EU:nkaan jatko ole itsestään selvä.
Lopuksi vielä, PerSut EHKÄ osallistuivatkin vaaleihin JUURI PÄÄSTÄKSEEN PÄÄTTÄMÄÄN ASIOISTA! :D
mitään kohtaa jossa hyväksytään raiskauksia taikka homo vastaisia juttuja. nuo jutut ovat muutamien ihmisten omai mielipiteitä,ihan samalla tavalla muillakin puolueen jäsenillä saattaa olla koviakin ennakkoluuloja homoja/lesboja vastaan. Tuo kirjoitus jostain homo kulkueesta oli kyllä ihan ok, miksi pitää alleviivata kokoajan sitä homouttaan,ei heterotkaan niin tee. Ja tosiaan minustakaan sellainen joka lapsensa tuollaiseen kulkueeseen vie,ei ole hyväksi vanhemmaksi adoptioon..itse en vastusta homoja vaikka persu olenkin. Rakkautta on sukupuoleen katsomatta ja hyväksyn abortin.
Rikkaat valtiot elää linnakkeisssaan ja harmittelee jättimäistä ylipaino-ongelmaansa ja köyhissä maissa kuolee joka sekunti joku nälkään. Lapset tekee meille pienillä käsillään halpislenkkareita ja vaatteita. Samalla pilataan ympäristö. Kehitysmaista tuodaan tänne halvat raaka-aineet ja ruoka, rikkaat maat laittaa sellaiset tuontitullit että köyhät säilyy köyhinä ja takapajuisina ikuisesti. Ja sitten syytetään siitä seuraavista lieveilmiöistä köyhiä itseään.
Perslandian linnakkeessa mouhkataan että ei me mitään köyhiä auteta, ei ainuttakaan, eihän meillä ole omatkaan asiat kunnossa! Ensin on saatava Elisabeth-Angeliquelle parempi poni!
Noh, miettiä voi miten historia muistaa ne feodaaliherrat esim. ranskan vallankumouksen ajoilta ja että ahneella on paskainen loppu.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Aika kurjaa, kun vainoajat on näitä suvaitsevaisia ja humaaneja..
On persuvastaista vihasivustoa netissä, toimittajat vittuilevat avoimesti jne. Eihän tämä nyt näin voi mennä!
Ruotsi ei ole demokratia. Siellä ei ole vaalisalaisuutta, vaan äänestäjä joutuu valitsemaan tietyn värisen lapun millä äänestää tiettyä puoluetta.
Samoin, äänestäjiä painostetaan äänestämään "oikein".
Ja rikkana rokassa, kun kansa äänestää "väärin" kaikesta huolimatta, valittu puolue ahdistetaan nurkkaan ja puolueen jäseniä uhkaillaan ja puolueen kanssa ei suostuta minkäänlaisiin puheväleihin edes.
Ruotsin viime syksyn vaalit avasivat minun silmäni. Vilpittömästi säälin länsinaapureita, en ikinä tiennyt enkä olisi edes uskonut jos minulle olisi kerrottu, että Ruotsissa ei ole alkeellisintakaan demokratiaa.
Mutta seurasin Ruotsin vaaleja sen verran tarkkaan median välityksellä (myös ruotsalaisen median), että nähty on nyt myös ymmärretty oikein.
Siksipä tietenkin persuviha on svenskeistä ihan toivottavaakin, koska persut ovat svenskejen mielestä väärässä ja väärinajattelija pitää svenskien mielestä vaientaa keinoja kaihtamatta.
Tämä lausahdus täydellisesti selittää syyn Persujen murskavoittoon! Metsä vastaa nyt huutoon! Kestättekö kaiun?
Tämä lausahdus täydellisesti selittää syyn Persujen murskavoittoon! Metsä vastaa nyt huutoon! Kestättekö kaiun?
Sen selittää Timo Soinin hiirenkorville plärätty populismigradu.
sanottu ja tottahan se on.
Liika mamuilu kostautuu nyt.
Kyllä persujen pitää saada olla ainoita vihanlietsojia. Homo- ja maahanmuuttajavastaiset mielipiteet ovat ihan okei. Persuvastaiset taas ihan epäokei.
Miksi Suomeen tuodaan maailman suvaitsemattomimpia ihmisiä, muslimeita? Halutaanko me tänne aggressiivinen vähemmistö, joka haluaa tappaa homot ja toisinajattelijat ja alistaa naiset?
Persut ovat uhonneet laittaa vihreät, homot ja lesbot, maahanmuuttajat (ja osa ilmeisesti vielä naisetkin) marginaaliin. Sekö pitäisi hyväksyä? Ei.
On hyvä että persut ovat tehneet maakuntien ihmisiä näkyväksi, politiikka on nyt kiinnostavampaa kuin oikeistohallituksen aikana. En usko ettei persuvihamielisyys laantuisi, nyt on persujen teoista ja puheista jatko kiinni. Jos persut iloitsee vihreiden naisten raiskauksista tai rinnastaa homojen adoptio-oikeudet koiran kanssa naimiseen niin arvostusta saa odottaa.
Sen selittää Timo Soinin hiirenkorville plärätty populismigradu.
Ei selitä gradu. Sen selittää Kokoomuksen, Kepun, RKP:n ja Vihreiden huoraus Euroopassa ja muuallakin maailmassa. Sillä erotuksella vain, että nämä huorat itse maksavatkin vielä, toisin kuin normihuora joka sentään ottaa hinnan.
Jos persut iloitsee vihreiden naisten raiskauksista tai rinnastaa homojen adoptio-oikeudet koiran kanssa naimiseen niin arvostusta saa odottaa.
. Jos persut iloitsee vihreiden naisten raiskauksista tai rinnastaa homojen adoptio-oikeudet koiran kanssa naimiseen niin arvostusta saa odottaa.
jonkun naisen pitää raiskatuksi joutua niin olkoot sitten vihreitten kannattaja.
Aika hyvä mielipide tuo kyllä... siitähän saa sitä monikulttuurisuutta ihan sisäänsä asti.
Lisäksi muuten olen aivan varma, että persut tulevat ottamaan vähän sitten takkiinsa ensi eduskuntavaaleissa :-). Jos olette hallituksessa, ei siellä pelkällä uholla pärjää (jes!). Jos ette ole hallituksessa, en usko että tulette oppositiossakaan saamaan mitään kauhian merkittävää aikaiseksi.
Sen lisäksi seuraavissa eduskuntavaaleissa uurnille astuvat myös ikäluokat 1996-1993. Ja se(kään) ikäpolvi ei ole ikinä elänyt ilman EU:ta :), eikä tasan kaipaa takaisin markka-aikaan (kas kun eivät ole ikinä markkoja käytteneet). Joten EU-vastaisuudella ratsastamisella ei ihan hirveän suurta tulosta heidän keskuudessaan saada.
Persuja äänesti nyt moni keski-ikäinen, turhautunut mies :) (tämä nyt ihan mutua). Ja kohta on vastapainoksi noita nuorempia vielä enemmän. Eivät ole turhautuneita. Ovat suvaitsevaisempia kuin vanhempansa jne.
Sitä odotellessa :-)