Mitä aiotte saada äitienpäivälahjaksi?
Kommentit (21)
sitä kukakin haluaa kutsua. Nykyinen on aivan liian pieni isojen marinadisatsien murskailuun ja grillikausi on tulossa :)
ja lasten tekemät lahjat päiväkodilta. Isommat voisivat siivota ja kattaa kahvipöydän. Perinteisesti olen myös saanut nukkua äitienpäivänä aamulla pitkään, yleensä herään 05 aikoihin.
Miehelle vihjasin ja hän se käy hankkimassa. Toteuttaa toiveeni. Ja kukkia ja kakkua luvassa.
on mahtanut koulussa askarrella, sen näkee sit. Mies on työmatkalla tuolloin, joten siltä suunnalta ei ole lahjoja odotettavissa.
ja mieheltä puoli valtakuntaa, mulla ei oo ikinä mitkään vaatimattomat toiveet :D
ja ylleensä mies kilttinä liki kaiken mahdollisen toteuttaa.
Kavohoidon ja kukkia. Tietty laiskotella koko päivän, paljon suukkoja ja hellyyttä ja illalla jotain oikein mukavaa ;)
olen kovasti vinkkaillut, että toivoisin saavani "yllätyksenä" akusandaalit. Niillä on monia terveyttä ylläpitäviä ja edistäviä vaikutuksia. Saa pitää max. 20 per päivä.
www.akusandaalit.fi
toivoisin vain mukavan päivän joka vietettäisiin perheen kanssa rauhassa.
parempi ja epäitsekkäämpi otsikko olisi: mitä toivoisitte saavanne!!
minä varmaan en, eikä se mielestäni hänen tehtävänsä olekaan, hän muistaa omaa äitiään. Lapset tekevät hoidossa korttinsa ja kiva olisi tietysti saada nukkua aamulla pidempään. Yhdessä perheen kanssa voisi syömässä käydä ulkona mutta se ei ole mitenkään miehen järjestelyn varassa.
ja lapsilta kortit. Aamiaista ja äitienpäivälounaan jossain mukavassa ravintolassa. Mun mies ei osaa ostaa lahjoja, mutta 15 vuoden opetuksen jälkeen se yleensä muistaa ostaa kukkia juhlapäivinä.
Mieheltä haluan eron.
Tarvitsin kuumeisesti uudet rintsikat ja käytiin miehen kanssa eilen ostoksilla. Sanoinkin että olkoon siis rintsikat mun äitienpäivälahja, ei tarvitse muuta olla. Lapsilta saan varmaankin kortin.
Varmasti saan lahjoja, sekä mieheltäni että lapseltani. Ja ulos syömään. Miehelläni on erinomainen lahjamaku ja on kekseliäs - koskaan ei voi arvata mitä saa, mutta kivaa se on aina.
Toiset ovat sitä mieltä ettei omalta mieheltä kuulu saada lahjaa koska ei ole hänen äitinsä, mutta missä se on määritelty että pelkästään omaa äitiä saa lahjoa? Päivän nimikin on äitIENpäivä, eikö se voi koskea muitakin äitejä, myös omien lasten? Näin meillä. No, me ollaan juhlija- ja lahjojatyyppejä muutenkin.
jo on mun mielestä naurettavaa jos aikuinen mies kiikuttaa omalle äidilleen lahjoja äitienpäivänä. ei ole mun mies ainakaan ikinä vienyt. kukan on saattanut ostaa toisinaan, mutta eipä sitäkään sen jälkeen kun on omat lapset tulleet. kyllä se on nyt minä jota mies muistaa lahjoin ja lastenlapset sitten mummojaan.
en tiedä oonko ihmeellinen mutta naurettava ajatus että aikuinen mies kantaa vanhemmilleen lahjoja äitien ja isäin päivänä...
jo on mun mielestä naurettavaa jos aikuinen mies kiikuttaa omalle äidilleen lahjoja äitienpäivänä. ei ole mun mies ainakaan ikinä vienyt. kukan on saattanut ostaa toisinaan, mutta eipä sitäkään sen jälkeen kun on omat lapset tulleet. kyllä se on nyt minä jota mies muistaa lahjoin ja lastenlapset sitten mummojaan. en tiedä oonko ihmeellinen mutta naurettava ajatus että aikuinen mies kantaa vanhemmilleen lahjoja äitien ja isäin päivänä...
Kyllä meillä on tapana antaa perheenä lahja/kukka sekä minun että miehen vanhemmille plus minun isovanhemmille. Kyllä omakin äitini vielä 'lahjoo' omat vanhempansa.
Itse toivon saavani aamiaisen sänkyyn, retken erääseen luontokohteeseen (paikka on keväällä kauneimmillaan ja onkin jo yhdessä suunniteltu, että äitienpäiväsunnuntai olisi hyvä päivä käydä siellä) ja lahjakortin johonkin hoitoon (mieheltä) plus päiväkodissa tehdyn kortin tai lahjan lapselta. Lisäksi toivon, että kakkonen pysyy edelleen masussa :)
Ja tietty aamupala valmiina olisi kiva. Ja plussa raskaustestiin...