Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan tapailit miestäsi ennenkuin harrastitte seksiä?

Vierailija
19.04.2011 |

Miksi odotitte? Millaista seksi oli kun sitten petiin päädyitte?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin eli 2 treffit. Hyvää oli, mulle ei ollut uutta mutta mies oli neitsyt...

Vierailija
2/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tunnettu ehkä 9 tuntia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tuntia odotella=)

Vierailija
4/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halunnut, enkä olisi kyllä halunnut vielä silloinkaan, mutta en jaksanut enää estellä.

Seksi oli PASKAA. Se juttu ei kestänyt kauaa, mutta tämä mies siis on lapseni isä ja viimeinen mies kenen kanssa olen ollut.

Vierailija
5/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa yritimme jo viikon kuluttua ekoista treffeistä (olimme tunteneet toisemme jo muksuista lähtien), mutta seksi onnistui vasta parin kuukauden päästä. Mies kun jännitti vähän liikaa =)

Mutta oli se kyllä sen arvoistakin =)

Vierailija
6/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorokauden aikana mentiin sänkyyn.eikä se nyt kauheen kaksista ollut,kun olis aikaslailla huppelissa.

Vierailija
7/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin kokonaista neljä tuntia. Tunnettiin kyllä entuudestaan. Ei ollut hääppöistä, seuraavat kerrat kylläkin :)

Nyt 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
8/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen antanut odottaa viikon kaksi, mutta en se pidempään. Jos seksi ei toimi, värkit eivät pelaa yhteen ym. on ihan turha jatkaa seurustelua. Mun kohdallani sielujen sympatiat eivät riitä, jos seksi ei pelaa. Nyt lapsia on kolme ja seksille jää aikaa enää neljästi tai viidesti viikossa ja se syö. Onneksi myös miestä.

Vierailija
9/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta yhdessäoloa ja 12 vuotta aviossa tulee täyteen 3 viikon päästä!

Vierailija
10/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin seurustelun 14-vuotiaana

Vierailija
11/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarista kun kotiin päästiin niin alko touhu.ei se nyt niin hääppöstä sillä kerralla ollu.nyt ollaan yhessä oltu vuosia.on lapsia ja hyvin sujuu myös seksi.;)

Vierailija
12/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista miehen luo ja puuhiin melkoisessa tuiterissa. Nyt takana 7 yhteistä vuotta ja toinen lapsi tulossa.

Vierailija
13/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli ihan OK, oltiin humalassa, mut parani sikana sitten ;)

Vierailija
14/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaahan tuo oli, sillä vuosi tapaamispäivästämme ja lapsemme syntyi ( :

Vierailija
15/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nimittäin naimisissa. Mutta sitten ei vaan jaksanut enää ja siitä se repesi. Parempaa kuin mikään ikinä.

Jäinkin sitten kiinni ja yritimme erota, kun mukamas ajattelin että avioliitto ei saa särkyä. Ei siitä mitään tullut. Aina palattiin yhteen ja lopulta erosin miehestäni.

Nyt olemme naimisissa. Olleet jo kymmenen vuotta. Ja yhdessä 21 vuotta. Uskomatonta. Kirjoitettuna kuulostaa ihan hölmöltä. Seksi sujuu jopa paremmin kuin alkuaikoina, silloin kohellettiin, nyt nautitaan. Ja mieheni on kehittynyt kyllä ihan huippuunsa näissä taidoissa, uskokaa tai älkää mutta kaikki seksifantasiani liittyvät jotenkin häneen:-)

Niin, ja kaksi lasta, vanhemmalla iällä hankittuja eli ovat nyt 5 ja 7 vuotiaat.

Vierailija
16/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut kuudes tai seitsemäs tapaamiskerta ja toinen yhteinen yö. 1,5 kk ensimmäisestä tapaamisesta. Mun puolesta odotettiin siksi, että halusin olla varma, että hän voisi olla oikea, koska mulle se oli eka kerta ja tottakai jännitti, mutta onneksi oli ihanaa ja on edelleen 2,5 vuoden jälkeenkin :)

Vierailija
17/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opittiin sitten myöhemmin tuntemaan toisemme, nyt 10v yhdessä

Vierailija
18/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten alko olemaan jotain säpinää meidän välillä. Aluksi suhde oli pelkkää seksiä, siitä sitten noin puolen vuoden touhuilujen jälkeen päätettiin, että voisi sitä seurustellakkin. Nyt oltu yhdessä 5 v.

Vierailija
19/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamispäivän iltana pantiin. Ja ihan hyvää seksiä oli.

Vierailija
20/21 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain osa ahypätä nopeasti sänkyyn, eikä mieskään onneksi painostanut. seksi oli aika keskinkertaista, eka kerta miehelle ja minulle peräti kolmas :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän