Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Soini olisi jumalaisen komea mies, hän ei olisi niin vihattu.

Vierailija
19.04.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiseen ulkokuoreen on helppo luottaa, kun tämä vain sanoo, että "olen vastuunkantaja".

Vierailija
2/10 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle henkilökohtaisesti ei ole mitään väliä sillä, miltä Soini näyttää. Minä en vihaa häntä.

Hän on itseasiassa niitä harvoja Persuja, joilla edes jotain kokemusta ja fiksujakin juttuja.

Mua kammoksuttaa se Persujen äänestäjäkunta ja se ihmeellinen yksisilmäisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun muun puolueen. Noin rumalla ihmisellä on taatusti kauheat kompleksit ulkonäöstään, ja se heijastuu koko ajatusmaailmaan.

Vierailija
4/10 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ihan toinen ääni kellossa:D

Vierailija
5/10 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahmona ja viisaana, kunnes luin siitä miten se oli äänestänyt Eu-parlamentissa kaikkiea mahdollista naisten ja köyhien oikeuksia ja tasa-arvoa parantavaa vastaan. Esim. naisten ja miesten palkkatasa-arvoa. Wtf, oikeasti. Nyt olen sitä mieltä että sillä ei ole ihan kaikki muumit laaksossa. Mutta kuten joku tuolla ylhäällä jo kirjoitti, edelleen eniten pelottaa persujen kannattajat, ei Soini itse.

Vierailija
6/10 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta on rumin nakemansa mies ja jutut kuin Hitlerin suusta.

Vierailija
7/10 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Stubb ei ole kovin paljoa mokaillut jne. mutta silti sitä haukutaan vaikka on komea.

Jos Soini olisi komea niin ei se olisi edes päässyt ajatuksillaan noin pitkälle.

Vierailija
8/10 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Stubb ei ole kovin paljoa mokaillut jne. mutta silti sitä haukutaan vaikka on komea.

Jos Soini olisi komea niin ei se olisi edes päässyt ajatuksillaan noin pitkälle.

Hirveä kuminaama. Isot rypyt jo nelikymppisenä naamassa

Vierailija
9/10 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äänestin persuja

mitä minussa tarkkaan ottaen sä kammoksut?

Vierailija
10/10 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan antaa helposti anteeksi idioottimaisuudet tasaarvoa loukkaavista ajatuksista, abortin vastaisuudesta, rasismista. Jos tää Soini olisi hyvännäköinen nuorimies ja ajattelisi kuin Soini nyt, hänet olisi lynkattu julkisuudessa jo moneen kertaan naistoimittajien toimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi