Jos Soini olisi jumalaisen komea mies, hän ei olisi niin vihattu.
Kommentit (10)
Mulle henkilökohtaisesti ei ole mitään väliä sillä, miltä Soini näyttää. Minä en vihaa häntä.
Hän on itseasiassa niitä harvoja Persuja, joilla edes jotain kokemusta ja fiksujakin juttuja.
Mua kammoksuttaa se Persujen äänestäjäkunta ja se ihmeellinen yksisilmäisyys.
jonkun muun puolueen. Noin rumalla ihmisellä on taatusti kauheat kompleksit ulkonäöstään, ja se heijastuu koko ajatusmaailmaan.
hahmona ja viisaana, kunnes luin siitä miten se oli äänestänyt Eu-parlamentissa kaikkiea mahdollista naisten ja köyhien oikeuksia ja tasa-arvoa parantavaa vastaan. Esim. naisten ja miesten palkkatasa-arvoa. Wtf, oikeasti. Nyt olen sitä mieltä että sillä ei ole ihan kaikki muumit laaksossa. Mutta kuten joku tuolla ylhäällä jo kirjoitti, edelleen eniten pelottaa persujen kannattajat, ei Soini itse.
etta on rumin nakemansa mies ja jutut kuin Hitlerin suusta.
esim. Stubb ei ole kovin paljoa mokaillut jne. mutta silti sitä haukutaan vaikka on komea.
Jos Soini olisi komea niin ei se olisi edes päässyt ajatuksillaan noin pitkälle.
esim. Stubb ei ole kovin paljoa mokaillut jne. mutta silti sitä haukutaan vaikka on komea.
Jos Soini olisi komea niin ei se olisi edes päässyt ajatuksillaan noin pitkälle.
Hirveä kuminaama. Isot rypyt jo nelikymppisenä naamassa
mutta äänestin persuja
mitä minussa tarkkaan ottaen sä kammoksut?
voidaan antaa helposti anteeksi idioottimaisuudet tasaarvoa loukkaavista ajatuksista, abortin vastaisuudesta, rasismista. Jos tää Soini olisi hyvännäköinen nuorimies ja ajattelisi kuin Soini nyt, hänet olisi lynkattu julkisuudessa jo moneen kertaan naistoimittajien toimesta.
Kauniiseen ulkokuoreen on helppo luottaa, kun tämä vain sanoo, että "olen vastuunkantaja".