3 lapsen äiti seurustelee 2 lapsen isän kanssa
Poikia yhteenä siis viisi ja kaikki ikävälillä 3-9v.
Voiko tämä onnistua?
Lapset ovat nyt nähneet muutaman kerran ja viihtyvät hyvin yhdessä kyllä.
Isällään lapset ovat viikko-viikko periaatteella, puolet ajasta siis äitinsä luona.
Tuleeko yhteen muuttamisesta mitään?
Kokemuksia siis kaipaan.
Nyt on seurusteltu n. vuosi, miehen erosta vuosi, minun vähän enemmän. Mies on ihana!!
Tilaa olisi miehen luona hyvin, asoo isossa talossa.
Kommentit (43)
Mies on ollut käytännössä koko ikänsä ex vaimon kanssa, tavanneet teineinä. Suhde kai vaan kuivui kokoon, mies ei ollut onnellinen. Ei saanut vaimolta mielestään yhtään lämpöä / huomiota. Nyt kun itse taas olen satsannut siihen puoleen ja itsekin olen "elämää nähnyt", niin osaan ottaa tämän vajeen huomioon ja helliä senkin edestä ;) Eli kai se oli -se tavallinen tarina- kaikki tehdään yhdessä viimeisen päälle, mutta sitten onkin vaan kulissit pystyssä?
MIes on exän kanssa edelleen lasten vuoksi paljon tekemisissä ja asuvathan he ihan lähelläkin, joten näkevätkin aika usein. OVat hyviä kavereita, näin olen ymmärtänyt. Mutta tuota exää en ole onneksi tavannut koskaan, kerran mies näytti, kun se meni autolla ohi. Kyllä paremman näköisen sai ;)
No, katsotaan miten käy. Mies ressu on niin yksinäinen isossa kodissaan ja on siitä tosi ylpeä, kun on siihen niin paljon aikaansa ja myös rahaakin laittanut. Ei halua pois muuttaa, eikä mulla mitään sinne muuttamista vastaan ole, upeat puitteet. En saisi täältä pk-seudulta ikinä mitään vastaavaa, eikä moni muukaan. Mutta asunto siis ei ole se syy.... Vaan se ihana, huomioonottava, nallekarhu mies, joka on täysin rakastunut minuun!AP
Ensinäkin tottakai mies sanoo noin. Miksi kertoisi ollensa pettäjä tai muutenkaan itse olleensa syypää eroon edes jollain tapaa?! näkisit ne vain vikoina hänessä vieläkin.
Anteeksi nyt vaan mutta toi eron syy vähän kuulosti liianki tutulta, nimittäin ex mieheni sanoi aikanaan rakastajalleen juurikin noin ja kuinka minä häntä petin kuulemma. Ei pitänyt paikkansa. Jäipä mies kiinni pettämisestä lensi pihalle. Niin jätti rakastajakin kun kuuli asioiden oikean laidan. Piti meitä molempia suhteessa melkeen vuoden. Me olimme tuolloin naimisissa ja meillä oli 5 ja 2 vuotiaat lapset.olimme juuri kun pettäminen alkoi muuttaneet omakotitaloon jonka olimme remontoineet. Elin niin sanottua unelmaa, ja samaan aikaan aviomieheni selitti tuollaista tarinaa toiselle naiselle saaden häneltä juurikin sitä mitä muka oli aina minulta jäänyt saamatta. Ja sillä hetkellä luulin että olimme läheidempia kuin koskaan.Nyt erosta on noin 4 vuotta. VIime helmikuussa lapset ilmoittivat että heidän isällään on uusi nainen jolla on 5 lasta. nyt kesän alussa muutivat jo yhteen. pienin lapsista tuolla naisella oli vasta 6kk ikäinen kun alkoivat tapailla. Heidän yhdessä asumisensa on aiheuttanut minun lapsissani kateutta, monet itkut, käytöksen täydellisen muuttumisen. Tämän uuden naisen lapset ovat paikalla kaiken aikaa ja minun omani vain joka toinen viikko. Ex mieheni mielestä kaikki on hyvin, mikään ei ole muutunut. Lapset ovat koko elämänsä olleet vailla isän huomiota, saivat sen kokonaan itselleen joka toinen viikko muutamaksi vuodeksi. Nyt taas kaikki on ihan päälaellaan. Itse olen seurustellut jo melkein kaksi vuotta, saman ihanan miehen kanssa jolla ei ole lapsia. Asumme lähellä toisiamme mutta molemmilla on omat kodit. Hän tulee loistavasti toimeen lasten kanssa. Itselläni on viikko kokonaan lapsille ja toinen viikko kokonaan hänelle. Kummallakaan ei ole mihinkään kiirettä. Ollaan puhuttu että jos oikeasti yhdessä halutaan olla niin ei mikään pakota muuttamaan(vielä) yhteen. Vaikka alku huumassa itsekkin olin siinä ajatuksessa että kaikki mulle ja äkkiä. onneksi pidin jalat maassa. Sillä en vaihtaisi tätä en ikinä.
Eikä vaimo vielä tiedä ap:stä?
En tosiaan miettisi yhteenmuuttoja tuossa vaiheessa. Katsokaa nyt tilanteen kehittymistä rauhassa ja antakaa lasten tottua toisiinsa ennenkuin mietitte mitään eteenpäin menoa.
Mies on ollut käytännössä koko ikänsä ex vaimon kanssa, tavanneet teineinä. Suhde kai vaan kuivui kokoon, mies ei ollut onnellinen. Ei saanut vaimolta mielestään yhtään lämpöä / huomiota. Nyt kun itse taas olen satsannut siihen puoleen ja itsekin olen "elämää nähnyt", niin osaan ottaa tämän vajeen huomioon ja helliä senkin edestä ;) Eli kai se oli -se tavallinen tarina- kaikki tehdään yhdessä viimeisen päälle, mutta sitten onkin vaan kulissit pystyssä?
MIes on exän kanssa edelleen lasten vuoksi paljon tekemisissä ja asuvathan he ihan lähelläkin, joten näkevätkin aika usein. OVat hyviä kavereita, näin olen ymmärtänyt. Mutta tuota exää en ole onneksi tavannut koskaan, kerran mies näytti, kun se meni autolla ohi. Kyllä paremman näköisen sai ;)
No, katsotaan miten käy. Mies ressu on niin yksinäinen isossa kodissaan ja on siitä tosi ylpeä, kun on siihen niin paljon aikaansa ja myös rahaakin laittanut. Ei halua pois muuttaa, eikä mulla mitään sinne muuttamista vastaan ole, upeat puitteet. En saisi täältä pk-seudulta ikinä mitään vastaavaa, eikä moni muukaan. Mutta asunto siis ei ole se syy.... Vaan se ihana, huomioonottava, nallekarhu mies, joka on täysin rakastunut minuun!
AP