Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? (adoptioasiaa)

Vierailija
19.04.2011 |

Olen vuosia sitten antanut ensimmäisen lapsen adoptioon. Hän oli jo sen verran iso että meillä on ns. avoin adoptio eli tiedän missä hän asuu ja hän on facebook kaverini. Aina kun adoptiovanhemmat jotka ovat rikkaita haluavat jotain he ottavat yhteyttä. Nyt haluaisivat että ostan rippiristin ja osallistuisin mopon ja mopokortin ostoon. Ongelma on että minulla ei ole rahaa. Minulla on uusi mies joka on yrittäjä enkä saa edes työmarkkinatukea. Meillä pienet tulot ja yhetinen 2,5v poika. Mitä teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että yrität saada muutaman euron säästöön osallistuaksesi mopon ja mopokortin ostamiseen.

Vierailija
2/8 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaan saa mistään raha, miten voisin osallistua ja aikoinaan kun he lapsen adoptoivat niin lupasivat elättää hänet mut aina pyytävät rahaa. Nykyinen mieheni ei anna koska ei ole lapsen isä ja lapsen biologinen isä on kuollut. aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sinulla ei ole velvollisuutta osallistua. he ovat lapsen vanhemmat nyt. Kaikenkaikkiaan kinkkinen tilanne ja varmasti vaikeat ratkaisut olleet näiden asioiden taustalla. Mutta sinulla ei ole velvollisuutta ja voit ihan hyvin sanoa, että et osallistu näihin. Voit toki muistaa lasta jollain ihan omalla tavallasi.

Vierailija
4/8 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasti vaan minut aina muistetaan kun rahaa tarvitaan vaikka adoptiovanhemmat ovat varakkaita. aloittaja

Vierailija
5/8 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laillistettu niin silloin voit sanoa että elatusvelvollisuus on heidän ja jos haluavat lapselle mopon niin sen myös ostavat itse.

Rippirististä sen verran että kai nyt voit jonkinlaisen lahjan yhdessä miehesi kanssa laittaa? Vaikka sen ristin? Kotihoidontuella?

Hämmästelen avointa adoptiota suomessa. En ole koskaan moisesta kuullut. Juuri tässä huomataan miksi sellaista ei kannata tehdä.

Vierailija
6/8 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista tämä on jo vuosia ollut. aloittaja

Vierailija
7/8 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyt viranomaisten kanssa läpi adoptiosopimuksen ja siihen liittyvät oikeuden ja velvollisuudet. Kuten ihan hyvin tiedät, et ole lasestasi vastuussa enää.

Vierailija
8/8 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippiristin ostaisin kyllä lapselleni mielelläni (oli rahaa tai ei), mutta mopokortin saisivat hoitaa ne, joitten lapsi virallisesti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi