Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies muuttua kiinnostavaksi 40-vuotiaana?

Vierailija
02.06.2022 |

Olen hämmästykseni huomannut, että olen ruvennut saamaan "katseita", hymyjä jne. naisten taholta, mitä ei ole nuorempana tapahtunut tai en ole aikankaan huomannut.

Onko niin, että kun olet normaalipainoinen, siististi pukeutunut, hyväkuntoinen jne, mitä olen pitänyt ihan perusasiana, niin se alkaakin olla tässä iässä jotain, mikä kiinnittää huomiota? Ulkoisesti olen ihan ns. tavallisen näköinen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaa lotossa.

Vierailija
2/28 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl. Nauti nyt. Kohta loppuu tuo sitten ja joudut ite yrittelemään setämies haukkuja kuunnellen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tietämättäsi somejulkkis

Vierailija
4/28 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sinä et ole yhtä arka kuin nuorena ja hymyilet enemmän.

Vierailija
5/28 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä alkaa tuossa iässä elintavat jo näkymään kasvoissa ja vartalossa. Itsestään huolta pitänyt ja pitävä, siististi pukeutunut ja hyväkuntoinen mies erottuu massasta tuossa iässä.

Vierailija
6/28 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Nikkinen on 50v. Uskoisitteko?

Vierailija
7/28 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä alkaa tuossa iässä elintavat jo näkymään kasvoissa ja vartalossa. Itsestään huolta pitänyt ja pitävä, siististi pukeutunut ja hyväkuntoinen mies erottuu massasta tuossa iässä.

Totta. Korjaan senverran, että ihmisillä alkavat eli koskee myös karvattomampaa sukupuolta.

Vierailija
8/28 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tietämättäsi somejulkkis

Erikoinen kommentti. Luulin olevani vainoharhainen, mutta ehkä se onkin totta.

Hui hiivatti.

Vierailija
9/28 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua, mutta jotkut miehet oikeesti miehistyvät, eli tulevat komeammiksi vasta +35 iässä. Sä olet varmasti juuri sellainen! Nyt kaikki peliin, tsemppiä!

Vierailija
10/28 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakuuttunut itse, että olen nyt vetävämmän näköinen kuin nuorempana. - Enää ei ole hapsottavia hilseielviö hiuksia. Ei enää epätoivoista yritystä peitellä kaljua vaan sen hyväksyminen, että olen kaljuuntunut.. ja kun on oppinut pitämään kaljuuntuvan pääni siistinä, niin ryhti parani kummasti samalla. Tai kuinka onneksi ei enää tarvitse pitää paksuja silmälaseja vaan nykyään vahvemmillaksin vahvuuksilla olevia laseja saa ohuemmilla linsseillä (Oma näköni tasoa, että melkein tarvitseb opaskoiran näkemään puolestani) Ja se, että kehyksistä uskaltaa valita parhaiten onan tyyliset. Vaatteet on siistimpiä ja puhtaita kuin ennen ja  jalkaan tulee valittua jalkineiksi muutakin kuin lenkkarit. Elopainoni olen onnitunut pitämään hoikkana.

Vierailija
11/28 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua, mutta jotkut miehet oikeesti miehistyvät, eli tulevat komeammiksi vasta +35 iässä. Sä olet varmasti juuri sellainen! Nyt kaikki peliin, tsemppiä!

Kyllä osalle naisitakin käy samalla tavoin. Moni lukutoukka hiirulainen saattaa löytää liikunnan kipinän meidän miesten tavoin vasta koululiikunnan jälkeen. Ja myös sillä on vaikutusta millaisessa ympäristössä elää ja on. Jostain syystä koulutetummilla ihmisllä on usein vähemmän ylipainoa kuin vähemmän koulutetuilla. Vaikka pelkästään tiedon puutteesta tuksin on kenellekään Suomessa päässyt ylipainoa kertymään. Moni 40 vuotias on "vasta" niin nainen kuin meis löytänyt oman tyylinsä kun sitä ennen on saattanut olla enempi sen armoilla mitä kauppa tyrkyttää. Nyt osa jo kysyä, että tarvitsenko tuota oikeasti ja mitä oikeasti haluan laittaa päälleni. Myös se, että on edennyt työelämässä on saattanut saada aikaan "tyylipäivitystä" . 

Vierailija
12/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoksia tekemällä käy jännnnittäväksi ja alkaa kiinnostaa. Paloittelumurha on parasta konsultointia. Tanskanpoika sen keksi, en minä.

Nyt on skarppia tekstiä.

Vierailija
13/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä. En ole koskaan nähnyt että joku muuttuisi vanhana paremman näköiseksi. Luulen että naiset ovat vanhemmiten rohkeampia ottamaan kontaktia.

Ai niin mutta hymy ei ole aloite ja ne kiinnostuneet naiset ovat 19-21 vuotiaita. Näin yleensä palstalla perjantaisin.

Vierailija
14/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet oikeassa. 

Vierailija
15/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen hyvin säilynyt mies kiinnostaa äitiä ja tytärtä, näin kärjistettynä. :) Voi löytyä se "turvallinen, vanhempi mies", ja onhan tuo kuumaa kamaa myös ikäistensä/vanhempien naisten silmissä. Minusta 40-vuotias mies on ihan parhaimmillaan. Ei ole turhaa pullistelua, hyvä olla useimmiten itsensä nahoissa. Käytöstavat, empatia, itseensä tyytyväisyys. Hienoja piirteitä (toki kaiken ikäisissä ja sukupuolisissa).

N45

Vierailija
16/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamppa kuin jamppa muuttuu kiinnostavaksi, kun voittaa Eurojackpotissa 90 miljoonaa euroa.

Vierailija
17/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet niitä nelikymppisiä, joilla on vielä omanvärinen tukka tuuheana päässä, hoikka olemus ja epäkeski-ikäinen tyyli. Itse olen samantyyppinen nelikymppinen nainen, joten huomaan, että ikätovereihin verrattuna olen kai jonkin asteen poikkeus, kun vielä tulee silmää :)

Pitää iloita, varmaan sekin loppuu joku päivä. Kivaa kesää!

Vierailija
18/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet niitä nelikymppisiä, joilla on vielä omanvärinen tukka tuuheana päässä, hoikka olemus ja epäkeski-ikäinen tyyli./quote]

Eikö sisin olekaan siis ratkaisevaa?

Vierailija
19/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet niitä nelikymppisiä, joilla on vielä omanvärinen tukka tuuheana päässä, hoikka olemus ja epäkeski-ikäinen tyyli./quote]

Eikö sisin olekaan siis ratkaisevaa?

Onhan sekin, mutta totta kai ulkoinen olemus on eka, minkä ihmisestä havaitset ennen tutustumispäätöstä.

Ulkoisesti ihminen voikin olla jees, mutta katkeran ilkeä luonne ja kyyninen valitus ei kyllä ketään kaunista.

Vierailija
20/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällainen +40v mies, joka on kahden vuoden sisällä laihduttanut 12 kiloa, alkanut kuntoilemaan ja sitä kautta tullut raamikkuutta 188 senttiseen varteen. Olen panostanut ulkonäköön, vaatteisiin, ihonhoitoon ja hiustyyliin. Sisäisesti kehitän itseäni opettelemalla hyvää vauhtia kahta uutta harrastusta, meditoimalla. Nämä kaikki on keventänyt päätä, niin se hyväolo näkyy ulospäin. Kieltämättä olen alkanut saada katseita ja imarteleehan sen, koska ikä on tähän mennessä komistanut vaan mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi