Olen ihan kamala äiti = (
Istuin tietsikalla ja lapsi 9-v juoksi yht'äkkiä huutamaan suoraan korvaani (ainoa korva jolla kuulen kunnolla ja lapsi myös tietää sen). Säikähdin kamalasti ja nappasin lasta käsivarresta kiinni. Luulin, että lähtee karkuun samantien huudettuaan, enkä ehkä saisi edes kädestä, mutta jäikin siihen lällättämään viereeni, joten rapsasin hieman liian kovaa kädestä yrittäessäni kurotttaa kiinni ja siihen tuli kynnenjäljet. Oli ohut paita päällä. Tuli kyllä ihan kamala olo! Iho ei mennyt siis rikki, mutta tuli sellaiset raapiskohoumat, jotka kylläalkoivat laskea. Puhdistin ne desinfiointiaineella. Kamala olo =(((
Kommentit (7)
käytöstä! Ei tuossa ole katumista, jos tahallaan tekee noin ja vahingossa otit liian kovaa.Ehkäpä oppii jotain.
Leikkaa kynnet lyhyiksi. Vahinkoja sattuu.
Mun mies otti väkisin 7v lapseltani taskulampun kädestä ja lapsi sai kahteen sormeen kunnon viiltohaavat :((( Eikä äijä olisi edes anteeksi pyytänyt, ellen olisi kaksi kertaa käskyttänyt.
Itse kaadoin taaperon vahingossa päin tiiliseinää, kun tempaisin hänet liian nopeasti pois pyykkitelinettä kaatamasta :(
käsi sydämelle. Oletko omasta mielestäsi liikaa koneella? Tai lapsesi mielestä?
Nimittäin jos olet, niin kannattaa jotenkin yrittää vähentää koneen käyttöä. Et ole niin hermostunut ja väsynyt, vaan jaksat paremmin ja mieli virkeämpi. Lapsi kaipasi selvästi huomiotasi. Jätä vaikka huomenna koneen käyttö kokonaan pois (tai mene koneelle vasta kun lapsi nukkuu). Lohduta lasta tällä tavoin, antamalla hänelle ekstra-huomiota huomenna.
En olisi pyydellyt anteeksi enkä nyt ainakaan ruvennut tuhraamaan desinfiointiaineen kanssa :D
Olisin laittanut pennun pyytämään anteeksi ja sanonut että sitä saa mitä tilaa. Älä ole lapsesi pompoteltavana!
t. viiden äiti
korvaan huutavalle, lällättävälle lapselle. Itse olisin varmasti tehnyt samoin.