Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia, että uus mies makaa sängyssä kuin kuollut kala?

Vierailija
18.04.2011 |

Ei tee elettäkään koskeakseen mua. Meikkis kiehnää ja vaikka mitä, niin mies ei reagoi mitenkään. Sivelee vaan selkää. Muutaman kerran oon vaan raiskannut miehen. Hän on saanut hetken päästä, ja sitten hän on vain siinä. Mulle ei tee mitään.

Omien sanojensa mukaan mies on kuitenkin tosi rakastunut muhun. Ollaan tunnettu muutama viikko. Mies sanoo olevansa vain hieman jäässä nyt aluksi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa dumpata nopeasti; hänestä ei ole mihinkään millään saralla. Älä suotta tuhlaa kaunista kevättä pateettisen friikin kanssa, kun voit löytää vaikka ihan kunnon ihmisen. Oletkohan jotenkin oman elämäsi aallonpohjassa, kun tuollaista edes katselet? Snap out of it! Ansaitset parempaa ja saat parempaa, aivan kuten minäkin.

Vierailija
2/32 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on maannu lahnana selällään ja on vielä laittanu tyynyn naamaalle ettei näkis mua :C

Ja että tyyny naamalla että ei vaan nää sua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti suhteen alussa pitää olla voimakas seksuaalinen kemia. Ei suhde muuten voi toimia.

Vierailija
4/32 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä vaihtoon ja heti. Ei mulle riitä, että on muuten niin mukava, jos ei pane kunnolla ja usein.

Vierailija
5/32 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä on jokin vakava vika, sitä ei kiinnosta naiset. Toivottavasti sitä ei kiinnosta mikään muukaan, sillä niitä muita vaihtoehtoja ovat runkkaaminen, miehet, tai vaikka lapset. No, kaikkeen sitä sinkkunaiset törmäävät, mutta kun tuollaiseen on törmätty, sen voikin antaa olla, tuo ei ole mies, eikä suhdetta ole ilman seksiä, eikä miestä ilman panoa. Kuulostaa ihan vitun oksettavalta.

Vierailija
6/32 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies noin käyttäytyy niin joko vain tyydyt suhteessa siihen että seksi tulee olemaan surkeaa tai sitten pistät miehen ulos ja etsit sellaisen joka tyydyttää sinut seksuaalisesti.

Muista vain että elämässä ja parisuhteessa on muutakin kuin seksiä.

Vierailija
7/32 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies72

Vierailija
8/32 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen alussa noin 2 vuotta harrastetaan seksiä sen mukaan, kuka haluaa seksiä useimmin ja villimmin. Tämän jälkeen ryhdytään hiljalleen menemään seksissä sen mukaan, joka haluaa vähemmän.

Juju siis on, että alussa se vähemmän aktiivinen haluaa seksiä "enemmän" kuin normaalisti, mutta suhteen vakiinnuttua uskaltaa jo näyttää miten paljon (eli vähän) sitä oikeasti haluaa.

Vierailija
9/32 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos miehet heivaisivat naisia samoista syistä.

Lahna, vaihtoon

Liian vähän seksiä vaihtoon

Ei anna anaalia, vaihtoon

Jyrsii hampaillaan kalua suihinoton aikana, vaihtoon

Käyttää mummomaisia pikkuhousuja, vaihtoon

On tullut juuri vaihdosta, vaihtoon

- Enomies

Vierailija
10/32 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee elettäkään koskeakseen mua. Meikkis kiehnää ja vaikka mitä, niin mies ei reagoi mitenkään. Sivelee vaan selkää. Muutaman kerran oon vaan raiskannut miehen. Hän on saanut hetken päästä, ja sitten hän on vain siinä. Mulle ei tee mitään.

Omien sanojensa mukaan mies on kuitenkin tosi rakastunut muhun. Ollaan tunnettu muutama viikko. Mies sanoo olevansa vain hieman jäässä nyt aluksi.

Vierailija
11/32 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuolleena makaaminen, eikä kalan raiskaaminen.

Vierailija
12/32 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuolleena makaaminen, eikä kalan raiskaaminen.

JSSAP!

Vierailija
13/32 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että on todella kokematon tai sitten sä vaan et ole mikään hottis.

Vierailija
14/32 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele tilannetta sitten, kun mies ei ole enää yhtä innostunut kuin nyt. Vai oliko hän neitsyt ennen kuin peittosit hänet?

Vierailija
15/32 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa samalta kuin mun viime vuonna deittailema, ei osannut muuta kuin työntää mun päätä haaroihinsa..rakkaudesta puhui joo..

sen jälkeen päätin elää ihan vaan yksin, ei jaksa..

Vierailija
16/32 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä varmaankin halut hiipuu aika nopeaan tai sitten se tykkää enemmän oman sukupuolen edustajista.

Vierailija
17/32 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoo olevansa jäässä nyt aluksi.

Tai sitten se on ihan kokematon eikä kehtaa kertoa sulle.

nosta kisa pöydälle ja puhukaa asiasta.

Vierailija
18/32 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti lopeta toi suhde.oikeesti.

Vierailija
19/32 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäks olit sen eka.

Vierailija
20/32 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on takanaan pari vuotta sitten päättynyt viiden vuoden suhde.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi