Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika?

Vierailija
18.04.2011 |

Tapasin ihanan nuoremman miehen muutama kuukausi sitten, olemme tapailleet aika ajoin. Ongelma on vain se seksi. Tiedän, että hän haluaa ja minä haluan. Hän tekee aloitteen, mutta jättää sen siihen..missä vika? Välillä minusta tuntuu, ettei hän uskalla edetä ja välillä taas mikään ei toimi..

Olen kysynyt mikä on? Eikö hän halua? Voinko auttaa? Jännittääkö? Vastausta en kuitenkaan kysymyksiini saa. Välillä minulle tulee ajatus, että voiko hän olla "ensikertalainen"? Vai onko vika vai alapäässä?

Kertokaahan mielipiteitänne ja vinkkejä toki otetaan vastaan ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo rento ilmapiiri, vie kundi suihkuun, pese hellästi ja jos ei lämpene niin sit vaihtoon. EI ole niin vaikeata.

Vierailija
2/2 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy patenttiratkaisu. Jos ruuvi ei uppoa kiveen, lyö sitä vasaralla... sillä lahoon mäntyynkin upposi. Ainakin nuoret naiset kuvittelevat olevansa niin ihania, että miehet eivät kertakaikkiaan voi vastustaa. Mutta kun miehet voivat vastustaa naisten houkutuksia mitä moninaisimmista syistä.

Tässä yksi vastauksentapainen ap:n kysymykseen.

Johtuen aikaisemmista kokemuksistani odotan naiselta erittäin myönteistä ja selvää positiivista vastausta aloitteeseeni. Jos nainen minusta näyttää vähänkin epäröivältä, en etene. En nyt tarkoita, että hipaisusta pitäisi hyökätä sängylle jalat levällään, vaan sitä että vastaa aloitteisiin, suudelmiin, hyväilyihin ja sanoihin samalla mitalla. Se kertoo halukkuudesta.

Syy tähän on se, että ennen minäkin olin jatkuvasti aktiivisempi osapuoli. Vähä vähältä naisen torjunnat lisääntyivät. Ajattelin, että hän oli siihenkin asti suostunut seksiin vain saadakseen jotakin: rauhan, muunlaista huomiota tms. Ei tullut kovin miehekäs olo siitä.

Ja kuten tiedämme, kaikki torjutut aloitteet ovat vonkaamista. Itsetuntoni ei salli vonkaamista, koska minusta se on lapsellista ja toisaalta vain pienen askelen päässä painostamisesta. Naiseni ei monista maltillisista keskusteluista huolimatta osannut kertoa, mikä herättäisi hänessä halun. Kun kysyin, minussa ei kuulemma ollut vikaa. Eikä hän silti ollut halukas selvittämään, voisiko hän itse tehdä jotakin halujensa herättämiseksi.

Jos siis minä en saa kunnon vastakaikua, jätän puuhan sikseen. On olemassa naisia, jotka nauttivat siitä, että mies päättää ja määrää, mitä sängyssä tehdään. Sellainen nainen ei sopisi minun petikaverikseni. Tai ainakin se vaatisi pitkän keskustelun ja monia kokemuksia, että uskoisin, että joku nainen voi haluta seksiä mutta ei osoita sitä.

Jospa ap siis yrittäisi herättää avoimen keskustelun aiheesta. Se säästäisi mahdollisesti monelta myöhemmältä murheelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme