ÄP 2008 kestovaippasetti
Paljonko vois pyytää uudesta 08 äp:n kestovaippasetistä?siinähän on nyt enemmän niitä flanellivaippoja entä viime vuonna.nyt niitä on siis 3kpl
Kommentit (5)
Oon varmaan vähän käsi, mutta mulla ei oo kokemusta näistä jutuista.
Miten se ruskea flanellijuttula kiinnitetään, kun ei siinä ole mitään tarroja tai nappeja? Ja ainakin ennen pesua se näyttäisi isommalta kuin ne valkoisten muovihousujen taskut, ekaks mietin että sinnekö ne pitää tunkea.. Käsitin siis joo kuten Merrily et ensin laitetaan se flanellivaippa ja sit päälle ne valkoiset muovihousut.
Nyt jos joku sais mulle ja Merrilylle aikaan oikein idioottivarmat käyttöohjeet...
pois ekalle halukkaalle ne uudessa pakkauksessa tulleet kummalliset ruskeat pöksyjutut ja sen muovipussia muistuttavan juttulan. Eli se kuka niistä kestovaipoista jotain tietää niin saa multa kyllä ihan ilmaseks ne, jos haluaa. Niitä puklarättejä en anna, mut ne pöksyjutut siis.
Laitahan sähköpostiosoitetta tähän niin otan yhteyttä. =)
Moi!
Miten näitä pakkauksen kestovaippoja käytetään? Ymmärsin, että flanellivaippa laitetaan vaippahousun sisään. Ok. Pedihealthin sivuilla luki, että paljon kastelevalle lapselle tähän kannattaa laittaa lisävaippa. Minkälainen se voisi olla ja miten laitetaan?
t: Merrily rv28+3