Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keltään poistettu kohtua myoomien takia?

Vierailija
11.04.2011 |

Mulla ollut nyt parin vuoden ajan tajuttomia alavatsakipuja, jotka säteilevät selkään, pakaroihin ja reisiin, myös vessassa käynti sattuu välillä vatsaan. Kipuja tulee n kerran kuukaudessa ja ne kestävät viikon. Oon rampannut gyellä muutaman kerran ja vatsaa ultrattu. Viime syksynä löyty kohdusta 3cm myooma.

Viime viikon taas särki selkää ja eilen kävin taas gynellä. Nyt oli kohdussa 8 myoomaa ja päällä 4cm kysta munasarjoissa. Suurin noista myoomista oli vähän päälle 6cm ja muut sit pienempiä. Ottivat nyt myös verikokeen, mistä näkee onko toi kysta hyvän- vai pahanlaatuinen. Hiukan ihmetyttää, koska mulla ennenkin ollut kystia, mutta ne on itsekseen hävinneet....

Suostuisivatkohan pyynnöstä ja jos lääkäri laittais lähtetteen poistamaan koko kohdun? Ikää jo 41v, joten tuskin tässä enää lapsia hankitaan.

Myös kuukautiset todella runsaat, hb tippuu alle 100, ellen syö menkkojen aikaan cyklokapronia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi myooma, joka 4 kuukaudessa kasvoi pienestä alusta reilun greipin kokoiseksi.

Vierailija
2/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elämä helpottui. Oi kuinka onnellisena hän heitti siteet ja tamppoonit roskikseen (ennen kaksi super tamppoonia ja kaksi yösidettä ei riittänyt estämään housujen sotkeentumista...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se ei ainakaan ollut huolestuttavan iso, mutta en tiedä mitä nyt. Pitääkö käydä jossain näytillä?

Vierailija
4/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan innoissaan poiston jälkeen. sanoi, että tosi kevyt olo ja muut sisuskalut mahtuu paremmin paikoilleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi