Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku persu nyt sanoa, luuliko äänestävänsä oikeistoa vai vasemmistoa? Tietääkö ne??

Vierailija
18.04.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt persuja, mutta nythän on puhuttu siitä, ettei perinteinen vasemmisto-oikeisto akseli enää toimi tässä nykyisessä tilanteessamme. Kyse on ennemminkin konservatiivi-liberaali akselista.

Persut ovat konservatiiveja ja osassa asioita lähellä vasemmistoa. Eduskunnassa heidät on sijoitettu demareiden ja keskustan väliin.

Vierailija
2/6 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kysymys. Puolue sinänsä ajaa vasemmistolaisia arvoja: työtä ja yrittäjyyttäsekä perusarvoja ja tavallista arkea. Soini itse sanoi, että ovat vasemmistolaispuolue ilman sosialistisia piirteitä, jos oikein muistan. Otappa sitten selvää. Onko se niin tärkeääkään, tai niin no joo, pitäähän siellä eduskunnassa istua oikealla puolella. Ovatkohan sitten keskellä? Täh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kysymys. Puolue sinänsä ajaa vasemmistolaisia arvoja: työtä ja yrittäjyyttäsekä perusarvoja ja tavallista arkea. Soini itse sanoi, että ovat vasemmistolaispuolue ilman sosialistisia piirteitä, jos oikein muistan. Otappa sitten selvää. Onko se niin tärkeääkään, tai niin no joo, pitäähän siellä eduskunnassa istua oikealla puolella. Ovatkohan sitten keskellä? Täh?

Vasemmistolaisia arvoja kuten yrittäjyys ?!

Minun mielestäni persut on kovaa kapitalismia ajava ryhmä, jolla on päälleliimattuna lauseita perheistä, vanhuksista ja terveydenhuollosta. Todellisella vasemmistolla on paljon humaanimpi ja sallivampi asenne.

Itse äänsetin kokoomusta, kuten useimmiten, eli vaikka ihailen vasemmistolaista ajattelumallia, en usko sillä pärjättävän.

Vierailija
4/6 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt aivan selvää että persut ovat oikeistopuolue :O

Vierailija
5/6 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vaa!

Vierailija
6/6 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kuvittelin persuja äänestämällä olematta äänestämättä Kokoomusta, Keskustaa, SDPtä tai Vihreitä.

Kristilliset oli mun toinen vaihtoehto :)