eikäää. leikkasin uuteen takkiin reiän..
miten saan korjattua? ihan uusi välikausitakki.
leikkasin vahingossa saksilla viillon.
ARGH
Kommentit (12)
miksi et käytä sanaa kevättakki.
Onko talvitakki teillä pääkausitakki vai mikä ihme.
siis vahingossakaan
ja takki on siis tälle taaperolle
mulle kävi kerran noin, kun olin ostanut itselleni uuden talvitakin. Lipsahti kanssa sakset vähän siihen kankaaseen.
Ja myönnän että vein sen takin kauppaan ja valitin että löysin siitä kotoa sen reiän.. Sain vaihtaa takin uuteen ja ehjään..
Tästä nyt tulee varmaan kritiikkiä, mutta näin tein kuitenkin.
mulle kävi kerran noin, kun olin ostanut itselleni uuden talvitakin. Lipsahti kanssa sakset vähän siihen kankaaseen.
Ja myönnän että vein sen takin kauppaan ja valitin että löysin siitä kotoa sen reiän.. Sain vaihtaa takin uuteen ja ehjään..
Tästä nyt tulee varmaan kritiikkiä, mutta näin tein kuitenkin.
[i/]leikkasin siitä hintalappua pois ja taapero tuli roikkumaan mun housunpunttiin.. [i/]
Olisit ennakoinut tilanteen aikaisemmin. Nyt on liian myöhäistä !
on sellainen, jota voi pitää keväällä ja syksyllä niiden varsinaisten "isojen" vuodenaikojen välissä.
jos et itse osaa, vie jollekin joka osaa
on sellainen, jota voi pitää keväällä ja syksyllä niiden varsinaisten "isojen" vuodenaikojen välissä.
lapsen takkiin sopii ihan hyvin esim. silitettävä heijastin kankainen kuvio tähti ym.
takista en ole koskaan kuullutkaan, välikausivaatteet sen sijaan on ainakin mun sanavarastossa syys- ja kevätvaatteet.
Tuli tosta ap:n avauksesta mieleen, miten kerran leikkasin isoilla kangassaksilla peukalonhankaani n. sentin loven. Kärsin pahasta unettomuudesta, näin jälkikäteen voi ajatella, että onneksi mun ei tarvinnut operoida mitään raskasta koneistoa tuolloin, olis voinut tulla pahaa jälkeä.
Onneksi sellaiset pienet viillot on melko helppo ommella niin, ettei jää jälkeä. Se onnistuu sultakin, jos se onnistuu multakin.
Tai sitten pistät takin väristä paikkatarraa sinne reiän taakse nurjalle puolelle. Se peittää pienet reiät tosi hyvin (etenkin tummissa vaatteissa). Paikkatarraa saa marketeista yms.
Ja sit tosiaan jokin kangasmerkki tai silitettävä kuvio. Ystäväni virkkasi pieniä ruusuja, joita sitten ompeli paitsi reiän päälle, myös muualle, jotta yksi orpo pitsiruusu ei pistä silmään.
Mut itse kokeilisin eka ommella, ja jos näkyy pahasti, niin sitten jokin paikka päälle. No hätä! (Just korjasin itselleni ostaman topin niskasta, kun repäisin hintalapun pois. (Niin, ne pitäisi LEIKATA mut kun on niin kiire, että pitää repäistä... Siihen tuli järjetön vekki, mutta ompelin sen saman värisellä langalla eikä sitä huomaa yhtään :)
siis vahingossakaan