Just tän näköiseksi kuvittelen persut jotka kirjoittelee täällä :D
Kommentit (87)
-nainen
-hoikka
-ollut saman miehen kanssa koko aikuisiän
-vakituinen työ yliopistolla
-ammatti biologi
Oikeasti, nuo teidän mukahauskat kuvaelmat ovat myös sitä RASISMIA. Persujen ehdokkaissa oli maistereita, opettajia, lääkäreitä, samoin äänestäjissä. Samoin itse olen joskus äänestänut Kokoomusta, vaikka olin köyhä opiskelija. Nyt äänestin demareita, koska Urpilainen pärjäsi parhaiten tenteissä.
tosiasia on (en tiedä mistä johtuu), että jos on tymännäköinen, niin on myös tyhmä.
Minäkin katsoin Soinin puheen aikana PerSuja, että on ihan kuin otos lähiökuppilasta lonkerotuoppeineen. Just sellasta amis-peruspäiväraha-pussikalja-80-luvunihanhyvätfarkutvielä -väkeä....
tosiasia on (en tiedä mistä johtuu), että jos on tymännäköinen, niin on myös tyhmä.
Minäkin katsoin Soinin puheen aikana PerSuja, että on ihan kuin otos lähiökuppilasta lonkerotuoppeineen. Just sellasta amis-peruspäiväraha-pussikalja-80-luvunihanhyvätfarkutvielä -väkeä....
noinko koville otti,että persut voitti?
Samaa ihmettelen.
"NAINEN
-kananpersetukka
-outo punainen raita tukassa
-alta värjätty tukka
Mulla on puolipitkä ruskea tukka, vähän samanlainen leikkaus kuin Sinnemäellä.
-valkoinen käsilaukku
Omistan noin 8 käsilaukkua, en yhtään valkoista.
-tatuointeja ja naamalävistyksiä
En ikimaailmassa ottaisi kumpaakaan, siisti helmikorvakorut tai timanttinapit riittävät
-lippis, jossa lukeaa "äiti on vähän väsynyt"
Lenkillä käytän joskus Adidaksen lippistä.
-RMJ:stä ostettu printtipaita + huppari
En käy kyseisessä tapahtumassa, joten ei ole tuotteitakaan.
-bailaamassa: tissipaita, rintavako vähintään 10cm
-lyhyt paita, maha vilkkuu
En esittele rintojani, mahani ei vilku koskaan.
-ei käytöstapoja, murahtelee tervehdittäessä
Kyllä minulla on käytöstavat.
- ei tiedä mikä on "sello"
Sello on "lähikauppani"
- isänmaan ystävä (jos isänmaa antaa sossusta tarpeeksi kaljarahaa, ellei, niin alkaa "protestoimaan")"
Enpä ole koskaan ajatellut, että sossu antaisi minulla kaljarahaa, pitäisikö yrittää :)
-nainen
-hoikka
-ollut saman miehen kanssa koko aikuisiän
-vakituinen työ yliopistolla
-ammatti biologiOikeasti, nuo teidän mukahauskat kuvaelmat ovat myös sitä RASISMIA. Persujen ehdokkaissa oli maistereita, opettajia, lääkäreitä, samoin äänestäjissä. Samoin itse olen joskus äänestänut Kokoomusta, vaikka olin köyhä opiskelija. Nyt äänestin demareita, koska Urpilainen pärjäsi parhaiten tenteissä.
Lisättäköön vielä, että ystävälläni ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja.
p.s. hallituksia on kaadettu ennenkin, mutta katsotaan nyt ensin mitä muutoksia persut saa aikaan...