Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymyse raskaudesta!

Vierailija
18.04.2011 |

Tää onkin ensimmäinen tyhmä kysymys, jota olen alkanut pohtia raskauden aikana, ja se kuuluu näin:

Painaako vatsallaan nukkuminen sikiötä? Mulle on tullut alaselkäkipuja, joihin auttaa se, kun käännyn hetkeksi vatsalleni. Oikeastaan mä en ole edes kokonaan vatsallani, koska mulla on tyyny toisen olkapään alla. Nyt kun sikiö on kasvanut jo vähän isommaksi ja tuntee kosketuksen vatsan läpi (nyt rv 19), oon miettinyt, että jos sitä raukkaa painaa tuo asento?

Joo, hölmö kysymys, mutta vastatkaa toki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole uskaltanut nukkua missään raskaudessa vatsallaan kun olen ajatellut että lytistän sikiöraukan!

t. kolmen lapsen äiti

Vierailija
2/4 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole uskaltanut nukkua missään raskaudessa vatsallaan kun olen ajatellut että lytistän sikiöraukan!

t. kolmen lapsen äiti

Onkohan tämä monen odottavan naisen vaiettu salaisuus?

Onko muilla kommentteja?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terkka tuumasi että niin kauan kun PYSTYY nukkumaan vatsallaan, ei ole vauvalla haittaa...

Tosin huomasin kyllä vatsan kasvun myötä ettei sinne masu asentoon tule käännyttyä kun on hankalaa

Vierailija
4/4 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terkka tuumasi että niin kauan kun PYSTYY nukkumaan vatsallaan, ei ole vauvalla haittaa...

järkeillyt, mutta toisaalta asia myös mietityttää yön pimeinä tunteina...

Ihan "suoraan" vatsallani en edes pysty maata, esim. hierojalla tuntui välillä epämukavalta, vaikka oli tyynyt mahan alla. Kaikkia pilatesliikkeitäkään en voinut tehdä. Maha ja nivuset ovat turvonneet ja jotenkin arat. Mun pitää käyttää tosi isoja alkkareita, pienikin kiristys rasittaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän