KD puolue ei voi koskaan
nousta, koska kristillisiä arvoja kannattavat eivät äänestä ja heitä ei saa koskaan yhtenäiseen joukkoon.
Perussuomalaiset näytti kuinka yhtenäinen rintama heillä on.
Kristillisissä on paljon jotka ajattelevat niin, että äänestäminen on synti.
Kommentit (9)
minä annoin tänään ääneni kristillisdemokraateille, ev. lut. uskovainen olen.
mutta oliko hyötyä?
menikö ehdokkaasi läpi ja mitä hyötyä on jos on eduskunnassa vain 6 paikkaa? eivät saa muuta kuin itsensä naurunalaisiksi.
mutta en todellakaan äänestänyt Kristillisdemokraatteja. Syy: haluaisivat poistaa oikeuden subjektiiviseen päivähoitopaikkaan.
Moni asia voi vaikuttaa päätökseen. Monesti ne itselle tärkeät, omaa elämää koskettavat asiat vaikuttavat eniten.
mutta oliko hyötyä?
menikö ehdokkaasi läpi ja mitä hyötyä on jos on eduskunnassa vain 6 paikkaa? eivät saa muuta kuin itsensä naurunalaisiksi.
Kyllä mä vähän arvelinkin niin käyvän, melko harva enää kristillisistä arvoista piittaa, valitettavasti.
Ajattelin silti käyttää ääneni ja äänestin niitä, joiden kanssa olen samoilla linjoilla, tietysti.
vähän uskallan toivoa, että persut ajaisivat kristillisiäkin arvoja.. vastustaahan ne ainakin homoliittoja, käsittääkseni (en ole persuihin perehtynyt)?
ja kyllä!Ehdokkaani Päivi Räsänen MENI LÄPI!!JEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
kristityt eivät todellakaan jaa samoja arvoja KD:n kanssa.
kd EI kannata kristillisiä arvoja. Kd kannattaa rakkaudettomuutta ja pimeyttä.
ja ehdokkaani meni läpi. Hyvä Päivi!
Kristilliset arvot olivat minulle tämän vaalin tärkein asia. En odotakaan, että kristillisistä tulisi koskaan suurin puolue mutta kunhan mukana ovat niin hyvä niin.
kd EI kannata kristillisiä arvoja. Kd kannattaa rakkaudettomuutta ja pimeyttä.