Ihan p mun uusi työ. En tiedä, milloin menen huomenna töihin.
Suostuin puoleksi vuodeksi osa-aikatöihin yhteen projektiin. Päivittäinen työaika on neljä tuntia. Työtehtäviä on rajattu määrä, minulle siis kuuluu tietyt projektiin kuuluvat tehtävät.
No. Työnantaja delegoi minun ohjaamiseni alaiselleen. Hänen pitäisi neuvoa, mitä pitää tehdä ja milloin.
Viime viikolla menin kahtena päivänä työpaikalle, ohjaaja ei tullut, lähdin kotiin. Muina kolmena päivänä odotin ensin 1-2 tuntia ja sitten sain tehdä jotain täysin turhanpäiväistä sen lopun ajan.
Huomenna pitäisi taas olla töitä, mutta enpä tiedä mihin aikaan sitä pitäisi mennä. Ohjaaja sanoi, että laittaa tekstarin viikonlopun aikana.
Pöh. Olen siis opiskelija.
Kommentit (6)
Niin ei tarvisi sitä asiaa pähkäillä ja vaadi sieltä työpaikalta vastauksia sun työn kuvasta ja tulevaisuudesta.
siitä, että istun kotona.
Ja haluaisin oppiakin jotain, että tästä projektista olisi hyötyä tulevaisuudessa.
ap
siellä oli myös ihan tapa saada tietää seuraavan viikon työvuorot sunnuntai-iltana kasin jälkeen.
soita pomollesi ja vaadi tilille asiasta.
se pyysi hoitamaan kaikki asiat ohjaajan kanssa, koska on itse niin kiireinen.
ap
menemään töihin "milloin tahansa 8 jälkeen". No, tässä sitä ollaan vielä kotona koneella, kun kukaan ei soita töihin.
Miten voi firma pyöriä näin huonolla organisoinnilla?
Olen todella tunnollinen ja aikaansaava ihminen. Ei mua voi kohdella näin. Minulla on muutakin tekemistä. Taidan irtisanoutua.
ap