Kävin eilen naapurissa valittamassa metelistä
Siellä oli jumalaton mekkala, musiikki soi täysillä ja porukka huusi. Nuori nainen avasi oven ja haistatti vitut, kun kehtasin ystävällisesti mennä sanomaan että voisiko musiikkia pistää pienemmälle. Porukkaa tuli enemmän siihen ovelle ja nauroivat mulle, oon kuulemma hirvee ämmä, jolla nuttura liian kireällä. Hipsin takaisin kotiin naama punaisena, jossa vauva myös naama punaisena itki, kun ei pystynyt nukkumaan. No onneksi musiikki hiljeni ja porukka lähti ulos. Huusivat sielläkin aikansa, kunnes tilataksi tuli ja haki nämä apinat.
Seuraavalla kerralla soitan samantien poliiseille. Oon tiukkis.
Kommentit (11)
Kerran kävin samaisesta syystä yhdelle nuorelle miehelle valittaan, niin meinas käydä päälle. Silloin päätin, että vastaavassa tilanteessa soitan suoraa poliisit paikalle.
Mulla menee kans hermo jos naapurissa biletetään yöllä. Asuin joskus kunnan vuokratalossa ja naapurissa asui vankilasta vapautunut narkkari, joka biletti aina aamu viiteen asti. Sit sain tunnin nukuttua ja seitsemään piti mennä töihin. Että oli hermo kireellä.
et poliisi ei tule. Mäkin soitin siitä narkkarista poliisille, niin ne ei tulleet. ei niitä kiinnosta bileet.
numero 3, vai mikähän mä olin
en pidä itseäni tiukkapipona, mutta yks kerta teininaapurit ylitti rajan. Kun pyysin musiikkia hiljemmalle (aikainen herätys töihin), sain haistatukset ja vielä rupesivat partsilta heittelee stumppeja ja kaikkea paskaa mun partsille. Soitin poliisit. 15 min ja oli hiljaista.
Inhottavinta tässä on se, kun YSTÄVÄLLISESTI pyytää, niin saa haukut.
Olen itsekin ollut teininä, mutta jos ylitin rajat ja sain huomautuksen, se riitti lopettamaan meluamisen. Enkä ikinä ole ollut toiselle törkeänä.
Soita ihmeessä seuraavalla kerralla poliisit jos saat taas haukut niskaasi.
Ennen kello kymmentä kävin valittamassa ja asunnossa tuli "hiljaista" siinä kymmenen jälkeen. Musiikki siis hiljeni, mutta älämölö jatkui.
valittaisi. Jos olisi jatkuvaa,niin sitten. Tietysti se on ikävää, kun vauva valvoo, mutta ei se siihen onneksi kuole.
naapurissa asua niitä, joiden mielestä kerrostalossa saa tehdä mitä vaan, ja ne joita meteli häiritsee, voivat muuttaa omakotitaloon maalle. Toisin sanoen itsekästä porukkaa.
Toivotaan nyt kuitenkin, ettei seuraavaa kertaa tule.
jos teillä alkaa hiljaisuus klo 22, ei sulla ole mitään asiaa valittamaan satunnaisista bileistä ennen sitä. Jos taas hiljaisuuden jälkeen melutaan, silloin valittaminen on ok.
Mun mielestä ei ole niin kauheeta, jos joskus aniharvoin biletetään. Vaikka sitten kovaäänisestikin, jos musiikki kuitenkin hiljennetään ajoissa.
Se olisi eri asia, jos samasta kämpästä kuuluisi meteliä vähän väliä.
Mun mielestä ei ole niin kauheeta, jos joskus aniharvoin biletetään. Vaikka sitten kovaäänisestikin, jos musiikki kuitenkin hiljennetään ajoissa.
Se olisi eri asia, jos samasta kämpästä kuuluisi meteliä vähän väliä.
Kyllä minäkin menisin valittamaan. Aikuisten metelöinti on piittaamattomuutta, vauvojen yöllisistä koliikki-itkusta ei välitä.
Elämiseen kuuluu ääniä, mutta möykkäämistä en kestä sekuntiakaan.