Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä äitiyspakkauksessa on sekä villahaalari että kevytvanuhaalari?

Vierailija
17.04.2011 |

Jälkimmäisen voisi jättää pois! Tilalle vaikka villasukat!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä makuupussi. Tuskin villahaalarilla tarkenisi. Eikös se ole tarkoitettu talvella haalarin alle? Ja villasukathan neuloo vauvalle yhdessä illassa, vaikka vauvaa imettäessä. Kaikillehan se opetetaan rättikässässä eli ei voi sanoa ettei osaa. Ja vähemmän tyttöjä on kuitenkin puukässän puolella.

Vierailija
2/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin kevytvanuhaalaria keväällä ja syksyllä. Villahaalari sitten toppapuvun alle kylmemmillä ilmoilla. Tuo kevytvanupuku on kyllä aika ruma, mutta tulipahan käytettyä kumminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanuhaalari on erilainen, se on vähän villahaalaria lämpimämpi ja paksumpi, lisäksi villahaalarin voi laittaa vanuhaalarin alle. Minusta oli näppärää, kun saattoi vaihdella vauvan vaatetusta asteittain.

Vierailija
4/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa myyda villahaalarin minulle niin olen kiinnostunut. Itse en saa aitiyspakkausta. Minkalainen villahaalari nyt? Tutan? Mita kokoa? vari?

Vierailija
5/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen saadessani vuonna 2007 äitiyspakkauksessa oli vain kevytvanupuku. Pari vuotta sitten otettiin villahaalari pakkaukseen ja jätettiin kevytvanupuku pois. Palautteen vuoksi nykyään pakkauksissa ovat kummatkin.

Kyllä meillä on vauvalle käyttöä kummallekin. Kevytvanupukua käytetään just tällaisella ilmalla, villahaalaria on käytetty alushaalarina toppahaalarin alla.

Vierailija
6/6 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin vauva nukkuu nyt vanuhaalarissa ulkona. Lisäksi vielä makuupussi. Tuskin villahaalarilla tarkenisi. Eikös se ole tarkoitettu talvella haalarin alle? Ja villasukathan neuloo vauvalle yhdessä illassa, vaikka vauvaa imettäessä. Kaikillehan se opetetaan rättikässässä eli ei voi sanoa ettei osaa. Ja vähemmän tyttöjä on kuitenkin puukässän puolella.