Lapsi (8v) osti kirpparilta käytetyn kylpypyyhkeen. Koska siinä oli Karvisen kuva ja lapsi
kerää kaikkea Karvista. Riittääkö 60 asteen pitkä pesu, että saan pyyhkeen "puhtaaksi". Puhdashan se oli, mutta ajatus että sitä on käytetty niin....
Kommentit (11)
Kerran olen kokenut turkiskuoriaiset, enkä enää halua. Sitten pesen pesuohjeen mukaan.
myös kotiutunut vyöihrakuoriaiset kirppisvaatteiden mukana. Tekee pieni reikiä puuvillavaatteisiin... Itse myös talvisin jätän parvekkeelle viikoksi mut näin keväällä koitan äkkiä pestä.
Ap - pese 90 asteessa niin tulee varmasti puhdasta!
pedofiili kuivaillut alapäätään ja sitä likaa et voi pestä pois.
Pesyyt pyyhkeensä 40 asteessa kun tapasimme, ja ne haisivat. kesti monta 60 asteen pesukertaa ennekuin haju lähti. Mä suosittelen etikkavedessä liottamista ja vähintään 60 asteen pesua, 90 asteessa ainakin pöpöt lähtee!
Kihomatojen ja päätäiden munat vaativat 95 asteen pesun.
lähtee kuudenkympin pesussa sekä pakkasessa, KAKSI VIIKKOA, koska uusia munia voi kuoriutua jos pitää vähemmän aikaa, kuumassa pesussa kaikki hoituvat kerralla-
Tarviiko täit muka keittopesun
Mä oon aina pessyt vaatteet vaan 40 asteessa ja silittänyt ne niin kuumassa, kuin on pystynyt. Onko siitä ollut mitään hyötyä? Mitä kaikkea niistä vaatteista oikein voi tulla?
Kyllä se ysikympinkin kestää, jos on suht lyhyt ohjelma.
ja puuvilla ohjelmalla ja ovat kestäneet ihan hyvin sitä käsitteluä jo kuusivuotta
voitko käyttää esim. hotellin pyyhkeitä ja lakanoita jos noin epäilyttää? Ne vasta ovatkin olleet vaikka kenellä, ei vaan yhdellä lapsella...
En keksi mitään syytä, miksi kunnon pitkä ohjelma ja huuhtelu 60 asteessa ei riittäisi. Järki käteen.
Kerran olen kokenut turkiskuoriaiset, enkä enää halua. Sitten pesen pesuohjeen mukaan.