Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi (8v) osti kirpparilta käytetyn kylpypyyhkeen. Koska siinä oli Karvisen kuva ja lapsi

Vierailija
09.04.2011 |

kerää kaikkea Karvista. Riittääkö 60 asteen pitkä pesu, että saan pyyhkeen "puhtaaksi". Puhdashan se oli, mutta ajatus että sitä on käytetty niin....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen kokenut turkiskuoriaiset, enkä enää halua. Sitten pesen pesuohjeen mukaan.

Vierailija
2/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen kokenut turkiskuoriaiset, enkä enää halua. Sitten pesen pesuohjeen mukaan.

myös kotiutunut vyöihrakuoriaiset kirppisvaatteiden mukana. Tekee pieni reikiä puuvillavaatteisiin... Itse myös talvisin jätän parvekkeelle viikoksi mut näin keväällä koitan äkkiä pestä.

Ap - pese 90 asteessa niin tulee varmasti puhdasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedofiili kuivaillut alapäätään ja sitä likaa et voi pestä pois.

Vierailija
4/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesyyt pyyhkeensä 40 asteessa kun tapasimme, ja ne haisivat. kesti monta 60 asteen pesukertaa ennekuin haju lähti. Mä suosittelen etikkavedessä liottamista ja vähintään 60 asteen pesua, 90 asteessa ainakin pöpöt lähtee!

Vierailija
5/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihomatojen ja päätäiden munat vaativat 95 asteen pesun.

Vierailija
6/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee kuudenkympin pesussa sekä pakkasessa, KAKSI VIIKKOA, koska uusia munia voi kuoriutua jos pitää vähemmän aikaa, kuumassa pesussa kaikki hoituvat kerralla-

Tarviiko täit muka keittopesun

Vierailija
7/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina pessyt vaatteet vaan 40 asteessa ja silittänyt ne niin kuumassa, kuin on pystynyt. Onko siitä ollut mitään hyötyä? Mitä kaikkea niistä vaatteista oikein voi tulla?

Vierailija
8/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ysikympinkin kestää, jos on suht lyhyt ohjelma.

Vierailija
9/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puuvilla ohjelmalla ja ovat kestäneet ihan hyvin sitä käsitteluä jo kuusivuotta

Vierailija
10/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko käyttää esim. hotellin pyyhkeitä ja lakanoita jos noin epäilyttää? Ne vasta ovatkin olleet vaikka kenellä, ei vaan yhdellä lapsella...

Vierailija
11/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään syytä, miksi kunnon pitkä ohjelma ja huuhtelu 60 asteessa ei riittäisi. Järki käteen.